0

ریزش 80 درصدی ETHPOW : توکن اثبات کار اتریوم سقوط کرد!

ریزش 80 درصدی ETHPOW : توکن اثبات کار اتریوم سقوط کرد!
بازدید 203


فعالیت مکانیسم اثبات کار اتریوم پس از فرآیند ادغام این شبکه ادامه خواهد داشت. عدم اعتماد کاربران به پروتکل PoW منجر به ریزش 80 درصدی ETHPOW شد.

توکن اثبات کار اتریوم که با نماد ETHPOW شناخته می‌شود، علی‌رغم فهرست اولیه موفقیت‌آمیز در چندین صرافی ارز دیجیتال، با کاهش شدید قیمت مواجه شد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که هدف بعدی توکن ETHPOW در صورت تداوم روند ریزشی 18 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

ریزش 80 درصدی ETHPOW

در نمودار روزانه ETHPOW شاهد ریزش 80 درصدی این توکن هستیم. قیمت توکن اثبات کار اتریوم تنها یک ماه پس از عرضه به 25 دلار رسید. توکن ETHPOW در حال حاضر تنها در بازارهای اهرم‌دار (فیوچرز) قابل معامله است. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان اجرای ادغام اتریوم (Merge) شاهد تقسیم زنجیره باشیم.

ریزش 80 درصدی ETHPOW : توکن اثبات کار اتریوم سقوط کرد!

اتریوم تا اواسط ماه سپتامبر دستخوش یک تغییر پروتکل بزرگ به نام ادغام خواهد شد. در فرآیند ادغام مکانیسم شبکه اتریوم از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر می‌کند. ماینرهای اتریوم پس از اجرای موفقیت آمیز فرآیند ادغام جای خود را به تأییدکنندگان شبکه خواهند داد.

ولیدیتورهای شبکه اتریوم نودهایی (nodes) هستند که با استیک کردن مقادیر خاصی از اتریوم وظایفی مشابه با ماینرها را انجام می‌دهند. ماینرهای فعلی اتریوم پس از اجرای ادغام مجبور به مهاجرت به سایر زنجیره‌های PoW خواهند بود.

ادامه فعالیت مکانیسم PoW اتریوم

در حال حاضر اتریوم کلاسیک (ETC) از مکانیسم اثبات کار (PoW) بهره می‌برد. نسخه کلاسیک اتریوم به بهشت ماینرهای ETH تبدیل شده است. به عنوان مثال، نمودار زیر افزایش هش ریت اتریوم کلاسیک و کاهش نرخ هش اتریوم را در روزهای منتهی به ادغام نشان می‌دهد.

اتریوم کلاسیک تنها گزینه ماینرهای اتریوم نیست. Chandler Guo، یکی از برجسته‌ترین ماینرهای ارزهای دیجیتال، پیشنهاد می‌دهد که استخراج کنندگان اتریوم پس از ادغام به اعتبارسنجی و افزودن بلاک‌ها به زنجیره فعلی PoW شبکه ادامه دهند. این هاردفورک بحث برانگیز، زنجیره PoW فعلی اتریوم را زنده نگه خواهد داشت.

ریزش 80 درصدی ETHPOW : توکن اثبات کار اتریوم سقوط کرد!

درست همانند بلاک چین اتریوم که توکن اصلی اتر (ETH) را در اختیار دارد، زنجیره جدید ETHPOW توکن اختصاصی ETHW را در اختیار خواهد داشت. کاربرانی که قبل از فرآیند ادغام اقدام به هولد اتریوم کرده باشند می‌توانند پس از تقسیم زنجیره احتمالی، به مقدار مساوی ETHW دریافت کنند.

نگرانی‌های کاربران از ریزش ETHPOW

ریزش 80 درصدی ETHPOW منجر به نگرانی بسیاری از کاربران شده است. معامله‌گران با هولد اتریوم راحت‌تر هستند. آن‌ها ترجیح می‌دهند توکن‌های اتریوم خود را نگه داشته و در صورت وجود مشکل زنجیره‌ای، به ETHPOW مهاجرت کنند.

ریزش 80 درصدی ETHPOW : توکن اثبات کار اتریوم سقوط کرد!

کاهش قیمت ETHPOW همچنین نشان‌دهنده عدم خوشبینی معامله‌گران به احتمال تقسیم زنجیره اتریوم است. پارادایم (Paradigm)، شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، در گزارش روز 1 سپتامبر خود استدلال کرد که هزینه هر توکن ETHW پس از راه‌اندازی بیش از 18 دلار نخواهد شد. این میزان 90 درصد کمتر از رکورد قیمتی ETHPOW در 9 آگوست به شمار می‌رود. در آن زمان هر واحد ETHW حدود 198 دلار قیمت داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ریزش 80 درصدی ETHPOW چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید