0

ریحانه پارسا در یک پارتی شبانه در ترکیه دستگیر شد [+فیلم]

ریحانه پارسا در یک پارتی شبانه در ترکیه دستگیر شد [+فیلم]
بازدید 187

[ad_1]

ریحانه پارسا در یک پارتی شبانه در ترکیه دستگیر شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ماجرای دستگیری ریحانه پارسا چهره جنجالی فضای مجازی در یک پارتی شبانه در استانبول ترکیه به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل شده است. ریحانه پارسا چند روزی است که از نامزدش میلاد خدایی در آنتالیای ترکیه رونمایی کرده بود، حالا تصویری مشترک با او منتشر کرده است. برخی رسانه‌ها مدعی اند که ریحانه پارسا مجددا در ترکیه با یک ایرانی به نام میلاد خدایی ازدواج کرده و علاقه‌ای به اعلام رسمی آن ندارد. البته ریحانه پارسا تصاویری مبهم و مشترک با این شخص را منتشر کرده است. اما هنوز این موضوع را به شکل رسمی اعلام نکرده است.

ریحانه پارسا که همه روزه فعالیت گسترده ای در اینستاگرام دارد، پس از بازنشر یک ویدیو از مهمانی شبانه ای که با میلاد خدایی نامزد جدیدش در آن حضور داشت به طرز عجیبی ناپدید شد.

ریحانه پارسا در یک پارتی شبانه در ترکیه دستگیر شد [+فیلم]

میلاد خدایی موسس هلدینگ سیزده در ترکیه است که شمال سالن زیبایی سیزده و مدیر مسئول مجله سیزده fibo.thirteen و همچنین مدیر آکادمی سیزده در ترکیه است. و مدیر هنری و تصویری و موسس هلدینگ سیزده است که ریجانه پارسا به تازگی با مجله مدل و فشن سیزده با مدیریت ایشان همکاری دارد و به عنوان مدل در این بخش مشغول فعالیت است.

در این ویدیو که ریحانه پارسا به اشتراک گذاشته است، او در کنار میلاد خدایی دیده می شود اما پس از آن هیچ خبری از این زوج منتشر نمی شود.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

برخی نزدیکان ریحانه پارسا در شبکه های اجتماعی مدعی شدند در پی مصرف بیش از اندازه مشروبات الکی، این چهره جنجالی و نامزدش اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند که پس از بی توجهی به اخطار پلیس، اقدامات خرابکارانه این زوج در نهایت منجر به بازداشت آنها شده است.

میلاد خدایی که برخی رسانه از او به عنوان نامزد ریحانه پارسا یاد می‌کنند، یک فعال حوزه فشن و زیبایی است که به تازگی برند‌هایی را در این کشور به ثبت رسانده اند. اما به نظر می‌رسد که شغل پیشین او در ایران آرایشگری بوده باشد.

این بازیگر زن ایرانی، متولد اسفند ۱۳۷۷ در تهران، دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد. فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی بسیار موفق بود. گفتنی است ریحانه پارسا در سال 2018 نخستین فیلم کوتاهش به نام «شب» را ساخت که به گفته وی به دلیل شرایط ایران، در زمینه پس از تولید و تبلیغاتش با مشکل مواجه شده است. او در سریال پانوراما و فیلم های خوب بد جلف 2 و گشت ارشاد 3 به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید