0

رکورد تولید کرمان موتور شکسته شد؛ پیش به سوی تولید سالانه 100 هزارتایی!

رکورد تولید کرمان موتور شکسته شد؛ پیش به سوی تولید سالانه 100 هزارتایی!
بازدید 18

[ad_1]

رکورد تولید کرمان موتور شکسته شد. این شرکت خودروساز رکورد تولید جدیدی ثبت کرده اما آیا می‌تواند به استاندارد 100 هزارتایی مدنظر وزارت صمت برسد؟

رکورد تولید کرمان موتور با تلاش و کار شبانه‌روزی کارکنان این خودروساز ایرانی شکسته شد. کرمان موتور که یکی‌از شرکت‌های خودروساز خصوصی در ایران است، برای افزایش تولید خود بنابر نیاز بازار، تیراژ تولید محصولات خود که عمدتاً از خانواده خودروهای جک هستند را به روزانه 247 دستگاه افزایش داد تا بدین‌ترتیب به یک رکورد بسیار عالی دست یابد.

بیشتر بخوانید: صادرات خودروهای ایرانی با تقویت قطعات ایمنی ؛ مردم الجزایر و ونزوئلا مهمترند!

رکورد تولید کرمان موتور شکسته شد

در سوم تیرماه ۱۴۰۲ با تحقق تولید روزانه ۲۴۷ دستگاه از انواع محصولات کرمان موتور، رکورد بی‌سابقه‌ای در طول تاریخ تولید کرمان موتور ثبت گردید.

با تلاش همه جانبه کارکنان شرکت در راستای افزایش تولید و ارتقاء کیفیت محصولات و با گسترش همکاری با قطعه‌سازان داخلی و بهبود عملکرد زنجیره تامین در تغذیه خطوط تولید، این شرکت توانست افزایش ۴۳% را نسبت به متوسط تولید روزانه فصل بهار ۱۴۰۲ محقق و ثبت کند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این روند تولید تا پایان سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

رکورد تولید کرمان موتور شکسته شد

تا پیش از این بالاترین آمار تولید برای خرداد ۱۳۹۴ با رکورد روزانه ۲۲۵ دستگاه و پس از آن تیرماه ۱۳۹۶ با تولید روزانه ۲۱۷ دستگاه در روز ثبت گردیده بود.

شرکت کرمان موتور پیشتر از فراهم کردن زیرساخت‌ها برای افزایش تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داده بود که شکسته شدن رکورد تولید روزانه در این شرکت در نتیجه همین سیاست‌ها صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکورد تولید کرمان موتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید