0

رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه ؛ ارزش لیر به کمترین حد خود رسید

رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه ؛ ارزش لیر به کمترین حد خود رسید
بازدید 50


کاهش قیمت لیر منجر به رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه شده است و این ارز دیجیتال معتبر در کشور همسایه ایران ارزشی ماورایی پیدا کرده است.

داده‌های اخیر TradingView نشان از رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه دارد. گفتنی‌ست که قیمت لیر ترکیه به کمترین حد خود رسیده است و همین امر منجر به به افزایش قیمت دلار و بالطبع افزاش ارزش رمزارزها، به‌خصوص بیت‌کوین شده است. لازم به ذکر است که هم‌اکنون بیت‌کوین در صرافی Paribu، با قیمت ۸۲۰٬۶۰۰ لیر به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: زندگی نوجوان السالوادوری با دریافت دیپلم بیت کوین متحول شد

رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه

بر اساس داده‌های TradingView، ارزش لیر در روز گذشته به کمترین حد رسید تا ارزش هر دلار آمریکا به ۲۷٫۳ لیر ترکیه برسد. در واحد دلار آمریکا هم‌اکنون در ترکیه ۲۶٫۹۲ لیر ارزش دارد. لیر حدوداً دو ماه است که با افت ارزش دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه

مایکل سیلور، مدیرعامل مایکرواستراتژی، با انتشار نمودار جدیدی ضمن اشاره به افت ارزش لیر نشان داده که قیمت بیت کوین در ترکیه رکوردشکنی کرده است.

در حال حاضر بیت کوین در بزرگ‌ترین صرافی ترکیه یعنی Paribu با قیمت ۸۲۰٬۶۰۰ لیر فروخته می‌شود. با نرخ تبادل فعلی، هر بیت کوین در ترکیه ۳۰٬۴۷۰ دلار ارزش دارد که ۱٫۳ درصد بیشتر از قیمت جهانی است.

بر اساس گزارش BeInCrypto، قیمت بیت کوین در بازارهای جهانی تغییر نکرده است و این رمزارز هم‌اکنون با قیمت ۳۰٬۰۸۵ دلار فروخته می‌شود. البته روز گذشته قیمت بیت کوین برای ساعاتی به ۲۹٬۷۲۰ دلار کاهش یافته بود.

رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه

بیت کوین در سه ماه اخیر سه‌بار می‌توانست مقاومت ۳۱٬۰۰۰ دلاری را بشکند، اما به این هدف دست پیدا نکرد. اکنون کارشناسان می‌گویند که احتمالاً قیمت بیت کوین روند نزولی به‌خود خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی قیمت بیت کوین در ترکیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید