0

رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک ؛ صرفا شوخی بود!

رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک ؛ صرفا شوخی بود!
بازدید 47

[ad_1]

در حال حاضر با 544 میلیون بازدید شاهد رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک هستیم در حالی که به اعتراف ماسک این توییت صرفاً یک شوخی بوده است.

ماسک در روز یکشنبه به‌منظور اعمال جدیدترین تغییرات توییتر اعلام کرد که مشاهده‌ پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی بدون ورود به حساب کاربری دیگر امکان‌پذیر نیست. وی همچنین طی توییتی اعلام کرد که جهت مقابله‌ با جمع‌آوری داده‌های توییتر ازطریق سرویس‌های هوش مصنوعی، تعداد پست‌هایی که کاربران در طول روز می‌بینند، با محدودیت روبرو شده است. حالا اما مشخص شده که در همین راستا با رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک طی همین دو روز همراه بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: مهاجرت گسترده به Bluesky پس از توییت ایلان ماسک ؛ ترافیک بلواسکای رکورد زد

رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک

ایلان ماسک از هنگام تکیه بر مسند رهبری توییتر، تحولات عظیمی را در این شبکه‌ اجتماعی ایجاد کرده است. حالا توییتر از سرویس اشتراکی هشت دلاری برخوردار بوده و ایلان ماسک تیک آبی را مشروط به پرداخت پول کرده؛ از طرفی آمار بازدید توییت‌ها به‌صورت عمومی نشان داده می‌شوند.

در همین راستا، براساس بررسی‌ها صورت گرفته توییت جنجالی ماسک در رابطه با ایجاد محدودیت در بازدید میزان توییت‌ها موفق به شکستن رکورد بازدید توییتر شده است. تا به لحظه تدوین این خبر، حدود 544 میلیون بازدید برای این توییت جنجالی به ثبت رسیده و آمار بازدید همچنان رو به افزایش است.

رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک

در این میان مسئله مهمی که باید مدنظر قرار گرفته این است که 544 میلیون بازدید به هیچ وجه به معنای مشاهده این توییت از سوی 544 میلیون حساب کاربری توییتر نیست. در حقیقت هر موقع که توییت شما روی نمایشگر یکی از کاربران ظاهر شود، این آمار بازدید محاسبه خواهد شد. حتی در صورتی که خود شما هم توییت را ببینید، بالا رفتن آمار بازدید ادامه می‌یابد. مشخصاً طبق اعلام توییتر چنانچه توییتی را در وب ببینید و سپس در موبایل مجدداً آن را مشاهده کنید، دو بازدید در این راستا ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رکوردشکنی توییت جنجالی ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید