0

رویداد تهران سامر کد از 15 تا 18 تیر برگزار خواهد شد

رویداد تهران سامر کد از 15 تا 18 تیر برگزار خواهد شد
بازدید 282

[ad_1]

تهران سامِرکُد 2022 با محوریت آموزش زبان برنامه نویسی GO Lang برگزار خواهد شد. 3 شبانه‌روز آموزش در محیطی استاندارد در کنار اساتید این حوزه به یادگیری اصولی و خاطره انگیز خواهید پرداخت.

دوره‌ی آموزشی اصولی از پایه به صورت استاندارد شروع و تا حد ممکن طی این کمپ به درجه‌ی مطلوبی خواهد رسید. در پایان این رویداد، بوتکمپرها قادر به معماری، توسعه و بهینه‌سازی برنامه‌های خود خواهند بود.

رویداد تهران سامر کد در مرکز نوآوری و شتابدهی دیهیم برگزار خواهد شد. تمرکز دوره آموزشی بر آموزش زبان (go) است. شرکت کنندگان در مرکز فناوری دیهیم سه شبانه روز آموزش داده می‌شوند. این رویداد البته صرفا بر زبان (go) و آموزش متمرکز نیست.

تهران سامر کد دو استاندارد و مجوز همکاری دارد؛ یکی از این مجوزها از طرف واحد گوگل دولوپر خواهد بود. شرکت کنندگان بعد از گذراندن دوره و آزمون انتهای دوره، پروفایل وریفای شده گوگل دولوپر را دریافت می‌کنند.

شرکت کنندگان بعد از دریافت این پروفایل به راحتی می‌توانند پیشنهادهای کاری به صورت دورکار و فریلنس دریافت کنند و همچنین می‌توانند در صورت علاقه‌مندی برای شرکت‌های خارجی قبولی کار بگیرند.

 قسمت دیگر آموزش، تحت عنوان شبکه و امنیت سایبری به همراه استانداردهای کنسرسیوم بین‌المللی صدور گواهی نامه های امنیتی سامانه های اطلاعاتی ISC2، برگزار می‌شود.

در رویداد تهران سامر کد چه خواهد گذشت؟

رویداد اخیر صرفا یک رویداد فشرده نیست و جذابیت‌های خاصی برای آن در نظر گرفته شده است؛ از جمله اینکه شرکت‌کنندگان در تمام طول رویداد مجبور به خواندن و نوشتن صرف نخواهند بود و می‌توانند در طول رویداد به انجام گیم نیز بپردازند و از برنامه‌های متعددی استفاده کنند.

لازم به ذکر است که تهران سامر کد اولین رویدادی است که بانوان بدون محدودیت اجازه حضور دارند؛ بانوان نیز مانند سایر آقایان شرکت کننده می‌توانند از اقامتگاه مرکز فناورانه دیهیم  استفاده کنند.

ویژگی‌های بعد از گذراندن دوره رویداد تهران سامر کد

از جمله ویژگی‌هایی که بعد از گذراندن دوره‌های رویداد تهران سامر کد می‌توانیم به آن اشاره کنیم، امکان استفاده شرکت کنندگان از خدمات منتورینگ است. به این معنی که بوتکمپرها تا سه ماه با مربیان خود در ارتباط خواهند بود و می‌توانند رفع اشکال کنند.

راهنمایی‌های مربیان صرفا آموزشی نخواهد بود بلکه شرکت کنندگان می‌توانند مشاوره‌هایی در خصوص استخدام، چگونگی راه‌اندازی استارتاپ و رزومه‌نویسی و هر چه که در این حوزه برای متخصص شدن نیاز است را دریافت کنند.

از ویژگی‌های مهم تهران سامر کد این است که تمرکز بر روی شرکت‌کنندگان از تهران و کلان شهرها نیست و تمام استان‌های کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

رویداد رقابتی سامر کد کاپ

رویداد سامر کد بخش دیگری به علاوه کمپ آموزشی، تحت عنوان سامر کد کاپ خواهد داشت. این بخش بعد از پایان دوره آموزشی رویداد سامر کد و در تاریخ 22 تیرماه و در روز فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. در این رویداد چالشی و رقابتی برنامه نویسی، 22 هزار دلار جایزه در نظر گرفته شده است.

سناریوی چالش این رویداد توسط برگزار کنندگان رویداد تنظیم نشده است بلکه سناریوی  سامر کد کاپ در واقع مربوط به توسعه یک پروژه اوپن سورس در یک برنامه بین‌المللی است که شرکت‌کنندگان با زبان‌های مختلفی در آن شرکت می‌کنند.

مدرسین رویداد تهران سامر کد

مدرسین رویداد تهران سامر کد

مدرسین رویداد تهران سامر کد

بخش های مختلف رویداد تهران سامر کد

در طی رویداد تهران سامر کد بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است؛ این دوره به سه بخش: مرحله‌ی صِفر و مرحله‌ی یک تقسیم شده است. در ادامه به تفکیک برنامه‌های رویداد را مشاهده می‌کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید