0

رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران به میزبانی دیجی‌کالا برگزار شد

رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران به میزبانی دیجی‌کالا برگزار شد
بازدید 15

[ad_1]

رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران توسط دیجی‌کالا برگزار شد. بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران در این رویداد، جدیدترین خدمات خود را معرفی کرد.

شرکت فروشگاه نرم‌افزاری دیجی‌کالا، رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران را با هدف معرفی خدمات جدید هود معرفی کرد. گفتنی‌ست که در این رویداد بزرگ بیش‌از 400 فروشنده دیجی کالا نیز حضور داشتند و باتوجه به اینکه این مراسم ویژه در تبریز برگزار شد، اعلام شده که 75 درصد از کالاهای این فروشگاه نرم‌افزاری مربوط‌به آذربایجان شرقی است.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌های آپ، تپسی و دیجیکالا هم از گوگل پلی حذف شدند

رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران دیجی کالا برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا بیش از ۴۰۰ نفر از فروشندگان دیجی‌کالا در اولین گردهمایی «بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران» که در تبریز برگزار شده بود حضور داشتند، این رویداد به منظور معرفی و ارائه امکانات و خدمات این شرکت برای توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شده بود.

حضور شش ساله تبریزی‌ها در عمر هشت ساله مارکتپلیس دیجی‌کالا و سهم ۷۳ درصدی استان آذربایجان شرقی از تنوع کالایی تنها بخشی از آمار و ارقامی بود که علی فدایی مدیرکل پلتفرم و بابک موحدی مدیر کل بازرگانی دیجی‌کالا در ارائه خود با عنوان «نگاهی به تجارت الکترونیکی در ایران و جهان» در بازارگان به آن پرداختند.

فدایی و موحدی با اشاره به فاصله چشمگیر ایران و جهان در تجارت الکترونیکی، به «دسترسی به مخاطبان»، «شبکه لجستیک یکپارچه»، «خدمات تبلیغاتی و محتوای» یکپارچه به عنوان مزایای فروش در بازارگاه آنلاین اشاره کردند و معرفی برخی از اقدامات آینده دیجی‌کالا از جمله توسعه انبارها و راه‌اندازی باشگاه فروشندگان از دیگر موضوعات مطرح شده از سوی ایشان بود که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران دیجی کالا برگزار شد

«پیمان سیدی» مدیر بازاریابی دیجی‌کالا بیزینس هم در ارائه خود در «بازارگان» ضمن ارائه آماری از روند رو به رشد درآمدزایی و سودآوری آمازون بیزینس به معرفی امکانات پلتفرم فروش سازمانی (به صورت عمده) پرداخت و هدایای سازمانی، لوازم اداری و تحریر، لوازم پذیرایی، کالاهای سوپرمارکتی، کالاهای دیجیتال را به عنوان دسته‌بندی‌های کالایی مناسب برای فروش عمده سازمانی معرفی کرد.

«اتابک اکسون» سرپرست بازاریابی مگنت در بازارگان با اشاره به روند رو به رشد و جهانی فروش ویدئو محور، از قابلیت‌های این پلتفرم که به راحتی برای همه از طریق اپلیکیشن اصلی دیجی‌کالا در دسترس است گفت و کمپین سلراستارز را معرفی کرد. فروشندگان می‌توانند با انتشار ویدئو از محصولاتشان در این پلتفرم، ستاره فروشندگان شوند و هدایای ویژه‌ای از جمله شارژ اد سرویسز دریافت کنند. «ابراهیم خدام حسینی» از دیگر ارائه دهندگان در این گردهمایی بود که با اشاره به استانداردهای ضروری تولید محتوای تخصصی کالا برای حضور در فضای آنلاین، اقناع خریدار و فروش، خدمات کارخانه محتوا از جمله تولید ویدئو، عکاسی حرفه‌ای و محتوای متنی تخصصی را معرفی کرد.

در حاشیه این مراسم بیش از ۲۰ کارشناس و مدیر از واحدهای مختلف دیجی‌کالا در «گفت‌وگوی یک به یک»، به ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه تجارت الکترونیک و فروش در بستر پلتفرم‌ها پرداختند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ رویداد بازارگان، رویداد بازرگانان مدرن ایران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید