0

رونمایی چین از غول لجستیک دولتی در سطح جهانی

رونمایی چین از غول لجستیک دولتی در سطح جهانی
بازدید 102


روز دوشنبه چین یک گروه لجستیک دولتی جدید را معرفی کرد که هدف آن سازمان‌دهی زنجیره تأمین جهانی است. این کشور قصد دارد با تقویت امنیت و ثبات زنجیره تأمین در طول همه‌گیری کووید-19 گام مثبتی بردارد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از globaltimes، گروه لجستیک چین که با ترکیب سرمایه‌های لجستیکی چهار شرکت به وجود می‌آید و اکنون مراکز لجستیکی خود را در 30 شهر چین و پنج قاره راه اندازی کرده و 3 میلیون وسیله نقلیه در سیستم خود دارد.

این گروه همچنین دارای 24.26 میلیون متر مربع زمین، 120 خط راه آهن تعیین شده، و 42 انبار تحویل آتی در جهان است.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که چین به منظور تثبیت زنجیره‌ی تأمین جهانی در نشست گروه 20 و در بحبوحه رکود در ایالات متحده اعلام کرد که قصد کمک را دارد.

هائو پنگ، رئیس کمیسیون نظارت و دارایی‌های دولتی چین، گفت که این گروه باید تلاش کند تا یک سیستم لجستیک مدرن ایمن، قابل اعتماد و بسیار کارآمد ایجاد کند.

لی گفت، از منظر بلندمدت، این حرکت برای تقویت امنیت لجستیک چین در سطح جهانی مفید است

گروه لجستیک چین که از طریق ادغام راه آهن چین، گروه ذخیره سازی و حمل و نقل مواد ملی چین، شرکت حمل و نقل بین المللی Huamao، شعبه شنژن، چین لجستیک، و شرکت ملی بسته بندی چین تشکیل شده است، با هدف ارائه خدمات لجستیکی جامع به مشتریان و سازماندهی عرضه جهانی شروع به کار کرده است.

تحلیلگران می گویند که شرکت‌های لجستیک دولتی در بخش حمل و نقل کالا در مسافت‌های طولانی فوق العاده اند؛ اما در مورد بخش حمل و نقل کالاهای تجارت الکترونیک و کالاهایی که نیاز به تحویل سریع دارند، رقابت کمتری بین آن‌ها وجود دارند.

در این گروه جدید شرکت‌های مادر خطوط هوایی چین شرقی، کشتیرانی COSCO و گروه بازرگانان چین به ترتیب 10 درصد، 7.3 درصد و 4.9 درصد سهام دارند.

طبق گزارش بخش لجستیک و چین، در شش ماهه اول سال 2021، ارزش لجستیک جهانی چین به 150.9 تریلیون یوان (23.24 تریلیون دلار) رسیده که 15.7 درصد نسبت به بازه‌ی مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید