0

رونمایی ریلمی از سریع‌ترین فناوری شارژ جهان در MWC

رونمایی ریلمی از سریع‌ترین فناوری شارژ جهان در MWC
بازدید 232


یک هفته تا برگزاری بزرگ‌ترین رویداد موبایل (MWC) 2022 در بارسلونا باقی مانده و این نمایشگاه از 28 فوریه آغاز می‌شود؛ و ریلمی قصد دارد از این فرصت برای رونمایی از سریع‌ترین فناوری شارژ جهان استفاده کند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gizchina، ریلمی در ماه ژانویه از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود Realme GT 2 و Realme GT 2 Pro در چین رونمایی کرد. اکنون این کمپانی از MWC 2022 برای عرضه آن به بازارهای جهانی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این از فناوری شارژ سریع خود رونمایی می‌کند.

آیا شارژسریع REALME فراتر از شارژ 200 واتی شیائومی است؟

Realme پیش از این دارای فناوری شارژ 125 واتی UltraDART بود. متأسفانه هیچ یک از دستگاه‌های آن با این فناوری عرضه نشده‌اند. تمام امیدها به Realme GT 2 Pro بود، اما این گوشی با همان شارژ 65 واتی رونمایی شد.

با این حال ریلمی قدمی فراتر برداشته و فناوری شارژی که در این رویداد رونمایی خواهد شد، احتمالاً سریعتر از شارژ شیائومی است. Realme آن را به عنوان “سریع‌ترین فناوری شارژ جهان” یاد می‌کند.

طبق شایعات، ریلمی گوشی هوشمندی با شارژ سریع 150 واتی معرفی خواهد کرد. طبق اطلاعات از ایستگاه گفتگوی دیجیتال تاپ این فناوری نسخه‌ای از شارژ سریع ۱۶۰ واتی آینده اوپو است.

عرضه‌‌ی شارژر 150 واتی، این شارژ را به سریع‌ترین شارژ جهان تبدیل نخواهد کرد. به هر حال، شیائومی سال گذشته شارژ 200 واتی خود را معرفی کرد که آنقدر سریع است که یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 8 دقیقه شارژ می‌کند. شاید Realme راهی برای افزایش سرعت شارژ 150 وات یا کارآمدتر کردن آن پیدا کرده است؟

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید