0

رونمایی تکنولایف از گوشی گلکسی S24 برای اولین بار در ایران

رونمایی تکنولایف از گوشی گلکسی S24 برای اولین بار در ایران
بازدید 15

[ad_1]

سامسونگ سری گلگسی 24s، کهکشانی منحصربه فرد خودش را برای اولین بار در 17 ژانویه 2024 معرفی کرد و تکنولایف در کمتر از 72 ساعت برای اولین بار آن را در ایران موجود کرد. در حقیقت تکنولایف تا پیش از رونمایی رسمی سری 24s توسط کمپانی بزرگ سامسونگ تمامی نگاه‌ها را روی صفحه اخبار اس 24 خودش نگه داشته بود؛ اما امروز می‌تواند شما را به سمت دکمه خرید هدایت کند. تکنولایف بیشتر از 10 سال است که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند و وارد کردن اولین‌ها برای آن کار سختی نیست. تکنولایف مثل همیشه قصد دارد تا کهکشانی‌های جدید سامسونگ را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست کاربرانش برساند.

معرفی گوشی S24

سامسونگ مانند همیشه اولین ماه از سال میلادی جدید را به معرفی پرچمدارهای جدیدش اختصاص داد. گوشی‌های 24s (مدل معمولی)، اس 24 پلاس و S24 Ultra در تاریخ 27 دی به کل جهان معرفی شدند. سامسونگ با شعار Galaxy AI is here (هوش مصنوعی کهکشان اینجاست) از بهترین گوشی‌های پرچمدار خودش رونمایی کرد. در طی مراسم معرفی گوشی 24s کمپانی سازنده از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که تا به حال در مدل‌های قبلی قرار نداده بود، صحبت کرد و بیشتر از همه هوش مصنوعی به کار رفته را به رخ همه کشید.

مشخصات گوشی اس 24

اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید سامسونگ از چه ویژگی‌هایی برای گوشی‌های پرچمدار 2024 استفاده کرده؛ در این بخش می‌توانید با مشخصات گوشی اس 24 معمولی، 24+s و S24 Ultra آشنا شوید. از مشخصات مشترک هر 3 پرچمدار باید به سیستم عامل و رابط کاربری اشاره کرد. در نظر داشته باشید که هنگام خرید گوشی سامسونگ گلگسی اس 24 (معمولی، پلاس و اولترا) شما با اندروید نسخه 14 و رابط کاربری One UI 6.1 مواجه خواهید شد.

مشخصات گوشی اس 24 (نسخه نرمال)

مطابق روند همیشگی سامسونگ، نسخه نرمال گوشی s24 از کوچک‌ترین اندازه نسبت به 2 پرچمدار دیگر برخوردار است. این گوشی ابعادی برابر با 147 در 70.6 در 7.6 میلی‌متر دارد که اندازه صفحه نمایش آن به 6.2 اینچ می‌رسد. وزن این محصول حدودا 168 گرم است که در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار برندهای متفاوت وزن بسیار خوبی به نظر می‌رسد. سامسونگ همچنان از تفکر لبه‌های گرد برای طراحی این گوشی استفاده کرده است.

این گوشی در کنار لبه‌های باریک و طراحی خوبی که دارد به دوربین‌های اجین شده با هوش مصنوعی مجهز شده است. در پنل پشتی گوشی اس 24 سه دوربین 50، 10 و 12 مگاپیکسل به صورت عمودی و در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است که با توجه به ادعای سامسونگ در استفاده از هوش مصنوعی Galaxy AI قطعا فیلمبرداری و عکاسی با دوربین‌های این گوشی به طرز قابل مشهودی متفاوت و هیجان انگیز است.

در شب معرفی سامسونگ اشاره کرد که گوشی 24s نرمال قرار است با 2 نوع تراشه راهی بازار شود که برای تمامی کشورها به جز آمریکا، کانادا و چین، نسخه اگزینوس 2400 انتخاب شده است. این تراشه از تراشه اگزینوس 2200 عملکرد خیلی بهتری دارد و لذت استفاده از گوشی را بیشتر می‌کند، به همین دلیل انتخاب آن یکی از بهترین خریدها در حوزه گوشی‌های پرچمدار اندرویدی به حساب می‌آید. نسخه آمریکایی اس 24 هم به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز شده است. در ارتباط با بخش باتری هم اعلام شد که سامسونگ همچنان از باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژر 25 واتی استفاده کرده و در صورتی که بخواهید گوشی اس 24 را به صورت بی سیم شارژ کنید، این گوشی با توان 15 وات شارژ خواهد شد. در میان هر 3 گوشی معرفی شده، قیمت گوشی گلکسی s24 کاملا شبیه روال گذشته از دو مدل پلاس و اولترا کمتر است.

مشخصات گوشی اس 24 پلاس

نسخه میانی پرچمدار 2024 سامسونگ در ابعادی بزرگ‌تر از نسخه نرمال و کوچک‌تر از نسخه اولترا به جهان معرفی شد. ابعاد اس 24 پلاس برابر با 158.5 در 75.9 در 7.7 میلی‌متر است که در کنار ضخامت 7.7 میلی‌متر و لبه‌های گرد، تجربه بهتری از گوشی دست گرفتن را به شما القا می‌کند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با حاشیه بسیار باریک است و از این لحاظ یکی از بهترین گزینه‌ها برای تماشا و ادیت انواع محتواهای تصویری و ویدیویی به حساب می‌آید. دوربین‌هایی که در پنل پشتی هم قرار گرفته‌اند هم مانند نسخه معمولی 50، 10 و 12 مگاپیکسل هستند که در کنار دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی به شما کمک می‌کنند تا تجربه خوبی از عکاسی و فیلمبرداری را برای خود رقم بزنید.

سامسونگ همچنین اعلام کرد که گوشی s24+ را کاملا شبیه مدل معمولی می‌خواهد با تراشه بهبود یافته اگزینوس 2400 در سراسر جهان عرضه کند که البته استثنا تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 همچنان برای این مدل هم پابرجاست. ترکیب ویژگی‌های صفحه نمایش و قدرت هر دو تراشه باعث می‌شود تا تماشای فیلم، بازی، ادیت و ویرایش محتوا با گلکسی اس 24 پلاس کار بسیار راحتی باشد. سامسونگ در 17 ژانویه درمورد باتری گوشی اس 24 پلاس به این صورت گفت که کاربران قرار است با پرچمدار توانمندی که به یک باتری با ظرفیت 4900 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده، روبه‌رو شوند. این گوشی می‌تواند با شارژر سیمی 45 واتی در کمتر از 30 دقیقه از شارژ صفر به 60 درصد برسد و برای شارژ بی سیم از توان 15 وات پشتیبانی می‌کند. در میان لیست قیمت گوشی سامسونگ در سال 2024 قیمت گوشی گلکسی s24 در حد وسط قرار دارد، از این نظر خرید آن برای بسیاری از کاربران بیشتر از مدل معمولی و اولترا مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

مشخصات گوشی اس 24 اولترا

مشخصات گوشی اس 24 اولترامجله خبری آی تی و دیجیتال-39.jpg 937w, https://techrato.com/wp-content/uploads/2024/01/مجله خبری آی تی و دیجیتال-39-380×180.jpg 380w, https://techrato.com/wp-content/uploads/2024/01/مجله خبری آی تی و دیجیتال-39-768×365.jpg 768w” data-lazy- src=”https://itodigi.com/wp-content/uploads/2024/01/رونمایی-تکنولایف-از-گوشی-گلکسی-S24-برای-اولین-بار-در.jpg”>

همیشه در میان کهکشانی‌های پرچمدار، بهترین مشخصات برای مدل اولترا است. سامسونگ گوشی 232 گرمی پرچمدار خودش را کاملا برخلاف اس 23 اولترا به صفحه نمایشی تخت با لبه‌هایی تیز اما بسیار خوش دست و شکیل مجهز کرده است. بهترین کهکشانی 2024 سامسونگ صفحه نمایشی 6.8 اینچی دارد که طبق ادعای سامسونگ رزولوشن بالا و میزان روشنایی 2600 نیتی آن به طرز فوق‌‌العاده‌ای می‌تواند در استفاده حرفه‌ای از گوشی تاثیرگذار باشد. اگر در فکر خرید بهتری گوشی با بهترین دوربین‌ها هستید، به طور قطع بهتر از گلکسی اس ۲۴ اولترا نمی‌توانید پیدا کنید. Galaxy S24 Ultra دارای دوربین اصلی با وضوح 200 مگاپیکسل است که در پشت لنزی 24 میلی‌متری قرار گرفته و و از لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار تشخیص فاز چند جهته و فوکوس لیزری پشتیبانی می‌کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری هم قرار دارند که تجربه بی نهایت متفاوتی از عکاسی و فیلمبرداری را به شما می‌دهند که در سایر گوشی‌های معرفی شده تا به حال دیده نشده‌اند. سامسونگ در ارتباط با بخش Galaxy AI به کار رفته در دوربین‌ها هم اینطور گفت که به کمک هوش مصنوعی  می‌توان تصاویری با نویز کمتر ثبت کرد و در عکس‌های شلوغ سوژه‌های اضافی موجود در کادر را از بین برد.

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین خبرها در مورد گلکسی اس ۲۴ اولترا این است که این کهکشانی پرچمدار در تمام جهان بدون هیچ استثنایی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 راهی بازار شده و هم اکنون در تکنولایف با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رسد. در ارتباط با بخش باتری هم می‌توان به این شکل گفت که سامسونگ قصدی برای تغییر شارژر یا باتری نسبت به بهترین پرچمدار 2023 نداشته و گوشی گلکسی s24 اولترا را همچنان با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژر سیمی 45 واتی به دست کاربرانش می‌رساند.

خرید گوشی سامسونگ گلگسی اس 24

برای استفاده از جدیدترین گوشی سامسونگ که با کمک هوش مصنوعی، منحصر به فردترین و به‌روزترین فناوری‌های دنیا را در دل خودش جای داده است، می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کرده و دکمه خرید را انتخاب کنید. خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 در کمتر از 72 ساعت از رونمایی جهانی، حالا در تکنولایف امکان پذیر است.

/

پایان رپورتاژ

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید