0

رونمایی از اسنپ دراگون 7 نسل 1 با پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی

رونمایی از اسنپ دراگون 7 نسل 1 با پشتیبانی از دوربین 200 مگاپیکسلی
بازدید 198


امروز پردازنده اسنپ دراگون 8+ نسل 1 تنها محصولی نبود که توسط کوالکوم رونمایی شد؛ طبق پیش بینی‌ها سازنده تراشه مستقر در ایالات متحده، اسنپ دراگون 7 نسل 1 را نیز معرفی کرد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gizchina، اسنپ دراگون 7 نسل 1  جایگزینی برای اسنپ دراگون 778G است. همچنین به عنوان اولین چیپست در خط تولید با نامگذاری جدید وارد بازار می‌شود. SD 7 Gen 1 با یک فرآیند 4 نانومتری تولید می‌شود؛ این اولین SoC غیر پرچمدار سال 2022 است که بر روی این فرآیند ساخته شده است.

اسنپ دراگون 7 نسل 1

به گفته کوالکوم، اسنپ دراگون 7 نسل 1 حداکثر سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز را به ارمغان می‌آورد و وظایف گرافیکی خود را با پردازنده گرافیکی Adreno 662 انجام می‌دهد.

کوالکوم ادعا می‌کند که تراشه جدید 20 درصد سریعتر از نسل قبلی خود است و وظایف هوش مصنوعی، 30 درصد بهتر انجام می‌شود. کوالکوم همچنین موتور حرکتی Adreno Frame Motion Engine را نیز عرضه می‌کند. این فریم ریت بازی‌ها را دو برابر می‌کند و مصرف انرژی را مانند اسنپ دراگون 7 نسل 1 حفظ می‌کند.

پلتفرم جدید 4 نانومتری چندین قابلیت شامل موتور هوش مصنوعی کوالکوم، ضبط تصویر تا 200 مگاپیکسل و راه حل Android Ready SE for e-money را در این چیپست قرار داده است.

پشتیبانی SNAPDRAGON 7 GEN 1 از تصاویر 200 مگاپیکسلی

با صحبت در مورد پشتیبانی از تصاویر 200 مگاپیکسلی، به نظر می‌رسد کوالکوم در حال آماده سازی مسیر برای افزایش گوشی‌های هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی است. ما انتظار داریم اولین گوشی‌های هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی در نیمه دوم سال 2022 رونمایی شوند.

اسنپ دراگون 7 نسل 1 مودم اسنپ دراگون X62 5G را به همراه دارد که می‌تواند سرعت دانلود 4.4 گیگابیت بر ثانیه را با اتصال 5G در حالت آماده به کار ارائه دهد. همچنین Wi-Fi 6E در کنار استاندارد جدید بلوتوث 5.3 و پشتیبانی از Snapdragon Sound و پشتیبانی aptX نیز در این تراشه وجود دارد.

اولین سری از گوشی‌های اسنپ دراگون 7 نسل 1 تا چند هفته دیگر با برندهای متنوعی وارد بازار خواهند شد. با این حال، سری Oppo Reno 8 ممکن است اولین باشد.

اوپو سری Oppo Reno 8 را در 23 می معرفی خواهد کرد و یکی از این گوشی‌ها با Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 عرضه می‌شود. طبق گزارش‌ها، این گوشی اوپو Reno 8 Pro است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید