0

رندرها و مشخصات موتو اج 30 نئو فاش شد

رندرها و مشخصات موتو اج 30 نئو فاش شد
بازدید 39


مشخصات موتو اج 30 نئو و رندرهای آن فاش شده و به نظر این گوشی دارای رنگ‌بندی‌های مختلفی است. احتمالاً این گوشی در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور) عرضه شود.

آبان تتر

موتورولا قرار است چندین گوشی هوشمند سری اج را در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور) عرضه کند و در این زمان است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از موتو اج 30 نئو نیز رونمایی شود. اما قبل از آن، اطلاعاتی منتشر شده که خبر از رنگ‌ها و طراحی متنوع این گوشی می‌دهد.

گفته می‌شود احتمالاً موتو اج 30 نئو و اج 30 لایت به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز باشد. این یک مدل مقرون به صرفه از سری جدید اج موتورولا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات موتو اج 30 نئو

به لطف افشاگر معروف ایوان بلس با همکاری  91mobiles، تصاویری منتشر شده است که رنگ‌بندی و مشخصات موتو اج 30 نئو را فاش می‌کند. ظاهراً این گوشی در چهار رنگ Black Onyx، Very Peri، Aqua Foam و Ice Palace در دسترس خواهد بود.

مشخصات موتو اج 30 نئو

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود، این گوشی هوشمند دارای یک حفره برای دوربین سلفی است. پشت گوشی طراحی مناسبی دارد و دارای یک ماژول دوربین مستطیلی با دو دوربین است. ماژول به دو قسمت تقسیم شده است و قسمت پایینی دارای فلاش LED است. در لبه پایینی، گوشی دارای پورت USB Type-C، میکروفون، شبکه بلندگو و ورودی سیم‌کارت است.

مشخصات موتو اج 30 نئو

در مورد مشخصات موتو اج 30 نئو، انتظار می‌رود این گوشی با صفحه نمایش 6.28 اینچی POLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز عرضه شود. این گوشی احتمالاً به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

مشخصات موتو اج 30 نئو

برای عکاسی، احتمالاً دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS و سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض باشد. بر طبق شایعات این گوشی با ظرفیت باتری 4020 میلی آمپر ساعت عرضه می‌شود و از شارژ 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

گمان می‌رود اج 30 نئو در هفته اول سپتامبر (اواسط شهریور) عرضه شود. همچنین احتمالاً تاریخ دقیق عرضه آن در 8 سپتامبر (17 شهریور) باشد. ما همچنان منتظر تایید رسمی موتورولا در مورد عرضه مدل اج 30 نئو هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرها و مشخصات موتو اج 30 نئو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید