0

رندرهای پیکسل واچ طراحی و رنگ‌بندی این محصول را نشان می‌دهد

رندرهای پیکسل واچ طراحی و رنگ‌بندی این محصول را نشان می‌دهد
بازدید 98


اخیرا تصاویری از رندرهای پیکسل واچ در آمازون آلمان منتشر شده که طراحی ظاهری و همچنین بخشی از ویژگی‌های آن را به نمایش گذاشته است.

چند روز دیگر رویداد بزرگ گوگل برای معرفی سری پیکسل 7 برگزار خواهد شد. اما این شرکت با معرفی برخی از مشخصات فنی محصول جدیدش زودتر از موعد مقرر باعث شگفتی مخاطبانش شده است. گوگل در اقدام جدیدش از ساعت‌های هوشمند خود به نام پیکسل واچ در آمازون آلمان رونمایی کرد. در این وب‌سایت عکس‌هایی از ظاهر دستگاه به نمایش درآمده است.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید:‌ قیمت پیکسل واچ فاش شد؛ گران‌تر از بهترین‌های بازار!

 طراحی و رنگ‌بندی رندرهای پیکسل واچ

تصاویری از ساعت هوشمند گوگل در OnLeaks منتشر شده که نشان می‌دهد محصول جدید این شرکت، دارای چهار بند با رنگ‌های مختلف است. اینطور که در تصاویر پیداست، بند یکی از ساعت‌ها سیلیکونی است  و در رنگ‌های مشکی، حاکستری، سفید، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

بند دیگری که برای این محصول جدید طراحی شده، حالتی بافته شده دارد و در رنگ‌های نارنجی، سبز و مشکی تولید شده است. به نظر می‌رسد دو بند چرمی هم برای این محصول در نظر گرفته شده که علاقمندان مخصوص به خود را دارد. گفتنی است رویداد گوگل قرار است در 16 مهر 1401 برگزار شود.

رندرهای پیکسل واچ طراحی و رنگ‌بندی این محصول را نشان می‌دهد

همچنین در تصاویر منتشر شده می‌بینیم که این واچ فیس به شکل ساعت‌های آنالوگ طراحی شده و به اطلاعاتی مانند ضربان قلب مجهز شده‌اند. در این تصاویر دو واچ فیس دیگر قابل مشاهده است که یکی از آنها طراحی‌ای شبیه به چشم انداز دارد و در واچ فیس بعدی زمان به شکل حروف نمایش داده می‌شوند.

مورد دیگری نیز برای این محصول جدید در نظر گرفته شده که می‌توان به یکپارچگی سرویس فیت بیت با پیکسل واچ اشاره کرد. یک قدم شمار، حسگر الکتروکاردیوگرام (ECG)، قابلیت تماس اضطراری و پشتیبانی از اتصال سریع دستگاه‌ها، از دیگر ویژگی‌های این محصولات جدید است.

این محصول جدید به موارد دیگری چون محافظ نمایشگر گوریلا گلس، پردازنده اگزینوس 9110 و استاندارد ضد آب 5ATM مجهز است و باتری آن تا یک روز کامل شارژدهی خواهد داشت.

قبلا در وب‌سایت آمازون گفته شده بود در صورت خرید این دستگاه، کاربران به شش ماه اشتراک رایگان فیت بیت پریمیوم دسترسی خواهند داشت که حالا صفحه مربوط به آن حذف شده است.

نکته اینکه در این صفحه گفته شده بود، نسخه وای‌فای پیکسل واچ 356 یورو قیمت خواهد داشت و می‌تواند به اپ Google Home نیز وصل شود. هرچند به طور قطع مشخص نیست که کاربران همه مناطق جغرافیایی به این امکان دسترسی خواهند داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین رندرهای پیکسل واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید