0

رندرهای وان پلاس نورد واچ منتشر شد

رندرهای وان پلاس نورد واچ منتشر شد
بازدید 52


رندرهای وان پلاس نورد واچ منتشر شد. این رندرها نمایانگر طراحی جدید و خاص ساعت‌های جدید وان‌پلاس است که احتمالا به زودی معرفی می‌شوند.

شرکت وان پلاس در حال حاضر کار بر روی دومین ساعت هوشمند خود را آغاز کرده است. این برند اولین ساعت هوشمند خود را در سال 2021 تحت نام وان پلاس واچ رونمایی کرد که در مدل هری پاتری نیز عرضه شد. اکنون اخباری در مورد عرضه ساعت هوشمند جدید این برند به نام وان پلاس نورد منتشر شده است.

آبان تتر

به نظر می‌رسد با درج نام این محصول در وب‌سایت رسمی وان پلاس باید به زودی شاهد عرضه آن باشیم. این ساعت گواهی BIS را نیز دریافت کرده و آزمایش اولیه آن نیز در هند آغاز شده است. دیروز نیز افشاگری به نام موکل شارما، رندرهای جدید، جزئیاتی درمورد حدود قیمت و برخی دیگر از ویژگی‌های وان‌پلاس نورد واچ را به رندرهای باکیفیتی از آن منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

رندرهای وان پلاس نورد واچ

طبق اشاره 91mobiles، رندرهای وان پلاس نورد واچ نشان می‌دهد که این دستگاه در دو مدل و پنج نسخه رونمایی خواهد شد. سه مدل این ساعت صفحه دایره‌ای خواهند داشت و دو مدل دیگر به صورت مستطیل‌شکل عرضه می‌شود. نمایشگر مستطیلی وان‌پلاس نورد از وضوح 280 در 240 و 448 در 368 پیکسل برخوردار است و صفحه‌نمایش دایره‌ای آن با وضوح 240 در 240 و 390 در 390 پیکسل پشتیبانی می‌شود.

بنا بر گفته شارما هر پنج ساعت هوشمتد جدید وان پلاس نورد، با قیمتی در حدود 5000 روپیه (63 دلار) در هند عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد که این سری از ساعت‌های وان پلاس نیز همچون نسل اول از GPS پشتیبانی کنند.

رندرهای وان پلاس نورد واچ
نسخه مقاوم مدل دایره‌ای وان پلاس نورد واچ

با توجه به رندرهای وان پلاس نورد واچ، این مدل از دو دکمه در لبه سمت راست استفاده می‌کند. خطوط دایره‌ای نشان‌دهنده مدل مقاوم این ساعت است. علاوه بر این مدل دیگری با طراحی مشابه وجود دارد که هیچ لبه محافظی روی آن دیده نمی‌شود.

رندرهای وان پلاس نورد واچ
طراحی دومین مدل دایره‌ای وان پلاس نور واچ

سومین نسخه با صفحه دایره‌ای وان پلاس نورد واچ طراحی مشابه نسل اول این ساعت دارد. با این وجود، این مدل به جای دو دکمه کنترلر در سمت راست از یک دکمه بهره می‌برد.

رندرهای وان پلاس نورد واچ
طراحی مدل سوم دایره‌ای وان پلاس نورد واچ

یکی از مدل‌های دارای نمایشگر مستطیلی از نوار جداکننده بهره می‌برد که در قسمت بیرونی آن قرار دارد. همچنین دکمه کنترلر این ساعت در لبه سمت راست قرار گرفته است.

رندرهای وان پلاس نورد واچ
طراحی اولین مدل مستطیلی وان پلاس نورد واچ

مدل دیگر با نمایشگر مستطیلی وان پلاس نورد واچ نیز دارای دکمه کنترلر سفید رنگ در لبه سمت راست این ساعت است. به نظر می‌رسد که ابعاد این مدل کوچک‌تر از مدل مستطیلی دیگر باشد.

رندرهای وان پلاس نورد واچ
طراحی دومین مدل مستطیلی وان پلاس نورد واچ

همچنین تصویری از رابط کاربری این ساعت منتشر شده است.

رندرهای وان پلاس نورد واچ
رابط کاربری وان پلاس نورد واچ

در حال حاضر جزئیات دیگری در مورد ساعت هوشمند وان پلاس نورد واچ در دسترس قرار ندارد. همانطور که به نظر می‌رسد؛ این محصولات در مراحل ابتدایی قرار دارند بنابراین امکان دارد نسخه‌های نهایی با رندرهای منتشر شده متفاوت باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد رندرهای وان پلاس نورد واچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید