0

رندرهای سامسونگ گلکسی F15 5G فاش شد؛ رنگ‌های مختلف و دوربین‌ سه گانه در پشت

رندرهای سامسونگ گلکسی F15 5G فاش شد؛ رنگ‌های مختلف و دوربین‌ سه گانه در پشت
بازدید 15

[ad_1]

رندرهایی که به تازگی فاش شده، مشخصات بیشتری را از سامسونگ گلکسی F15 5G را در اختیار ما قرار می‌دهد. در ادامه به مرور این ویژگی‌های مشخص شده می‌پردازیم.

سامسونگ گلکسی F15 5G دیروز در صفحه پشتیبانی رسمی این برند در هند مشاهده شد. اکنون، این دستگاه در رندرهای لو رفته ظاهر شده است که طراحی و رنگ‌های مختلف آن را آشکار می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی به عنوان جانشین گلکسی F14 5G که سال گذشته عرضه شد، معرفی شود.

بیشتر بخوانید: بررسی ردمی نوت 13 پرو پلاس ؛ موشکافی سیستم، دوربین، باتری و عملکرد

رندرهای سامسونگ گلکسی F15 5G لو رفت

بر اساس رندرهای فاش شده، سامسونگ گلکسی F15 5G همان طراحی مدل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این گوشی ظاهری باریک به همراه دکمه‌ی تنظیم صدا در سمت راست خواهد داشت. تغییر قابل توجه وجود یک سنسور دوربین اضافی در پنل پشتی است. چیدمان دوربین سه گانه به صورت عمودی قرار گرفته که با یک واحد فلاش LED ترکیب شده است. برای یادآوری، گلکسی F14 5G دارای دوربین دوگانه در پشت است.

سامسونگ گلکسی F15 5G در رنگ‌های مشکی، بنفش و سبز نعنایی دیده می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که محصول آتی دارای نمایشگر ناچ قطره‌ای باشد. این گوشی توسط یک باتری 6000 میلی‌آمپر بر ساعت پشتیبانی می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک صفحه نمایش ارتقا یافته خواهد بود اگرچه جزئیات ناشناخته باقی مانده است.

سامسونگ گلکسی F15 5G در ماه گذشته گواهینامه BIS را با شماره مدل SM-E156B/DS دریافت کرد. از این رو، می‌تواند در آینده نزدیک معرفی شود. سال گذشته، گلکسی F14 5G در ماه مارس معرفی شد. آن گوشی نیز همان باتری 6000 میلی‌آمپر بر ساعت را دارد که انتظار می رود در F15 5G وجود داشته باشد. اگر یادتان باشد، F14 5G دارای صفحه نمایش 90 هرتزی FHD+، اگزینوس 1330 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند سامسونگ چیست؟ آیا گزینه‌ی محبوبی در بازار ایران خواهد شد؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید