0

رندرهای رسمی گلکسی A35 منتشر شد [+تصاویر]

رندرهای رسمی گلکسی A35 منتشر شد [+تصاویر]
بازدید 24


رندرهای رسمی گلکسی A35 همراه با جزئیات بیشتری از این سری پرطرفدار و مورد انتظار سامسونگ پس از همتای بزرگتر خود، گلکسی A55 منتشر شده است.

در خبرهای گذشته، مشخصاتی از گوشی مورد انتظار گلکسی A55 سامسونگ منتشر کردیم. انتظار می رود این دستگاه در کنار Galaxy A35 که یک گزینه محدودتر و ضعیف‌تر است، در چند ماه آینده رونمایی شود. همچنین تصاویر رسمی انحصاری این دستگاه نیز به‌تازگی توسط منابعی معتبر فاش شده است که در ادامه به آن نگاهی خواهیم انداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای رسمی گلکسی A35

سامسونگ در حال آماده سازی Galaxy A55 و Galaxy A35 در سه رنگ یکسان است: آبی یخی، بنفش و Wesome Navy. هر دو دستگاه طراحی یکسانی دارند. این بدان معناست که دستگاه دوم دارای طراحی دکمه Key Island است که سامسونگ آن را با Galaxy A15 و Galaxy A25 معرفی کرده است. در این طرح، سامسونگ یک برآمدگی در فریم دستگاه ایجاد کرده است تا کلیدهای پاور و تنظیم صدا را در طرف راست جای دهد.

قسمت دیگر فریم گوشی کاملاً صاف است و گوشه های گرد دارد. در حالی که شایعاتی درباره تجهیز Galaxy A35 با یک فریم فلزی وجود داشته است، اما این مورد به نظر نمی رسد. تصاویری که توسط منبع به اشتراک گذاشته شده است، هیچ خطوط آنتنی روی فریم را نشان نمی دهد که به ساختار پلاستیکی اشاره می کند. تصاویر Galaxy A55 که شایعاتی نیز درباره تجهیز آن با یک فریم فلزی وجود دارد، خطوط آنتن دارند.

رندرهای رسمی گلکسی A35

تغییر از ناچ U شکل در Galaxy A34 به طراحی پانچ هول در Galaxy A35 تأیید شده است. صفحه نمایش دارای حاشیه های ضخیم است که حاشیه قسمت پایینی یا به اصطلاح، چانه گوشی، ضخیم تر از بقیه قسمت هاست. در پشت دستگاه، آرایه دوربین عمودی یکسان بدون یک پوشش یکپارچه وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ این گوشی را با سه دوربین تجهیز کرده است. همچنین، فلش LED در کنار دوربین قرار دارد و تغییری در طراحی پشتی صورت نگرفته است.

نگاهی نزدیک نشان می دهد که Galaxy A35 کمی ضخیم تر از Galaxy A55 است. البته با احتساب ضخامت دوربین، مدل پریمیوم یعنی Galaxy A55 حجیم‌تر است؛ اما در مقابل، بیرون زدگی دوربین Galaxy A35 کمتر است. در کل، تشخیص تفاوت بین این دو گوشی بدون دیدن گوشی از نزدیک دشوار است و خیلی شبیه به هم هستند.

احتمالاً Galaxy A35 ارتقاء مورد نیاز دوربین را دریافت خواهد کرد

شایعات می گویند سامسونگ قصد دارد Galaxy A35 را با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تجهیز کند. این یک حسگر جدیدتر و یک ارتقاء عمده سخت افزار دوربین نسبت به واحد 48 مگاپیکسلی Galaxy A34 است. با این حال، بقیه دوربین ها احتمالاً تغییری نخواهند کرد، از جمله دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی. انتظار داریم در چند هفته آینده، به ویژه پس از عرضه سری Galaxy S24، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی افشا شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رندرهای رسمی گلکسی A35 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: androidheadlines

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید