0

رندرهای رسمی گلکسی A23 5G فاش شد

رندرهای رسمی گلکسی A23 5G فاش شد
بازدید 341


رندرهای رسمی گلکسی A23 5G ، گوشی میان رده جدید سامسونگ، و بیشتر مشخصات کلیدی آن توسط افشاگران در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است.

بر اساس اخباری که در چند روز اخیر گزارش شده‌ است، به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند میان رده جدیدی به نام Galaxy A23 5G باشد. در همین راستا افشاگری به نام SlashLeaks Leaks رندرهای جدیدی را از A23 5G منتشر کرده است.

آبان تتر

افشاگر دیگری نیز به نام Sudhanshu Ambhore با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توییتر تصاویر و برخی از مشخصات اصلی این دستگاه را فاش کرده است. البته این پست پس از مدت کوتاهی از توییتر حذف شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

مشخصات و رندرهای رسمی گلکسی A23 5G

رندرهای منتشر شده از گلکسی A23 5G نشان می‌دهند که این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی عرضه خواهد شد. دوربین سلفی این دستگاه در بریدگی قطره‌ای شکلی که در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش آن وجود دارد، قرار گرفته است و در پشت آن هم یک ماژول دوربین چهارگانه دیده می‌شود. ابعاد این گوشی نیز 165.4 در 76.9 در 8.4 میلی‌متر و وزن آن حدود 200 گرم گزارش شده است.

رندرهای رسمی گلکسی A23 5G

طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی A23 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. تنظیمات دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 2 مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می‌شود. در جلوی آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است.

گوشی Galaxy A23 5G به چیپست اسنپدراگون 695 مجهز شده است و در سه نسخه با 4 گیگابایت / 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. همچنین فضای ذخیره‌سازی این گوشی را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد.

این گوشی با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند، تغذیه می‌شود. گلکسی A23 5G که از رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند، احتمالا در اروپا با قیمتی حدود 300 یورو عرضه خواهد شد.

همان طور که می‌بینید، بیشتر مشخصات گلکسی A23 5G فاش شده است. علاوه بر آن این گوشی اخیرا در پایگاه‌های ثبت گواهی FCC و Bluetooth SIG و پایگاه آماری گیک بنچ نیز مشاهده شده است. از این رو انتظار می‌رود که این محصول به زودی در این ماه به صورت رسمی عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره رندرهای رسمی گلکسی A23 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید