0

رندرهای رد مجیک 7 اس پرو را تماشا کنید؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

رندرهای رد مجیک 7 اس پرو را تماشا کنید؛ تاریخ رونمایی نزدیک است
بازدید 193


تاریخ رونمایی سری Red Magic 7S تایید شد. نوبیا قصد دارد با برگزاری رویدادی در تاریخ 11 جولای (20 تیر) از گوشی‌های رد مجیک 7 اس و رد مجیک 7 اس پرو رونمایی کند. اخیرا رندرهای رد مجیک 7 اس پرو نیز منتشر شده است.

گوشی‌های سری رد مجیک 7 اس در تنا هم دیده شده و برخی مشخصات آنها فاش شده است.

مستر بلیط

در رندرها مشاهده می‌کنیم که پنل پشتی سیلور و شفاف این گوشی به یک فن سانتریفیوژ با نور RGB با حداکثر 20 هزار دور در دقیقه، فلش LED، ماژول دوربین سه‌گانه و ورودی هوا در نیمه بالایی مجهز شده است.

رندرهای رد مجیک 7 اس پرو

همانطور که در رندرهای رد مجیک 7 اس پرو مشاهده می‌کنید، این دستگاه به تریگرهایی برای تجربه گیمینگ بهتر مجهز شده است. در سایر قسمت‌های پنل پشتی Red Magic 7S pro می‌بینیم که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت و تکنولوزی خنک‌کننده مایع ICE 10.0 بهره می‌برد که با سوئیچ قرمز رنگی که در لبه سمت چپی قرار گرفته، فعال می‌شود.

رندرهای رد مجیک 7 اس پرو را تماشا کنید؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

برند رد مجیک نیز در قسمت میانی پنل پشتی دستگاه خودنمایی می‌کند. نکته جالب توجه در نمای جلویی، دوربین سلفی زیر نمایشگر است.

مشخصات رد مجیک 7 اس پرو

فهرست تنا فاش کرد که این دستگاه از نمایشگر 6.8 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر برخوردار شده و قدرت پردازش آن را یک تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تامین می‌کند. این دستگاه با حداکثر رم 18 و حافظه 1 ترابایت عرضه می‌شود و اندروید 12 را همراه با رابط Red Magic UI اجرا می‌‌کند.

گفته می‌شود که این دستگاه به دوربین سلفی 8 یا 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. لنز اصلی در پنل پشتی هم احتمالا 64 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات رد مجیک 7 اس پرو می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت، نرخ نوسازی 165 هرتز و شارژ سریع 135 یا 165 وات اشاره کرد.

درباره مشخصات رد مجیک 7 اس هم باید گفت که از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. در نمای جلویی این گوشی از یک لنز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. این دستگاه از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌‌کند که با سیستم شارژ 120 وات شارژ می‌شود. سایر مشخصات این گوشی به نسخه پرو شباهت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرها و مشخصات رد مجیک 7 اس پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید