0

رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا (ASUS Zenfone 11 Ultra) منتشر شد [+ مشخصات احتمالی]

رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا (ASUS Zenfone 11 Ultra) منتشر شد [+ مشخصات احتمالی]
بازدید 29

[ad_1]

یکی از کاربران فعال در Reddit با پخش رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا از طراحی و مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند پرده برداشت.

سری گوشی‌های زنفون ایسوس همیشه به عنوان یک پرچمدار جمع‌وجور و همه جانبه در بازار شناخته شده‌اند. ظاهرا این برند تایوانی قصد دارد که نسل بعدی گوشی‌های Zenfone خود را به زودی روانه بازار کند. گفته می‌شود که این گوشی‌ها ایسوس Zenfone 11 و ایسوس Zenfone 11 Ultra نامیده خواهند شد. پیش از این، نسخه اولترا گواهی‌های مختلف از جمله Bluetooth SIG و SDPPI را دریافت کرده و امروز نیز برخی از مشخصات کلیدی و رندرهای آن فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا

یکی از کاربران Reddit به تازگی تصاویری از زنفون 11 Ultra را در جدیدترین سیستم عامل ROG Phone 8 مشاهده کرده است. طبق آنچه که در رندرها و مشخصات فاش شده دیده می‌شود، این گوشی به احتمال زیاد یک نسخه تغییر نام یافته از ایسوس راگ فون 8 با کمی تغییرات جزئی خواهد بود. اگر این موضوع صحت داشته باشد، به معنای فاصله گرفتن برند تایوانی ایسوس از عنوان پرچمدار جمع و جور و همه جانبه می‌باشد، مگر اینکه یک نسخه پایه با نام Zenfone 11 وجود داشته باشد.

رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا

تصاویر منتشر شده از Zenfone 11 Ultra، یک طراحی مشابه با ROG Phone 8 را به نمایش می‌گذارند. یعنی در این تصاویر همان قاب تخت، ماژول دوربین برجسته به رنگ مشکی، خطوط مورب در پنل پشتی و رنگ بندی آبی، سبز، مشکی، خاکستری و صورتی دیده می‌شود. البته برخلاف راگ فون 8 نام برند ROG روی گوشی حک نشده است. طبق آنچه که روی تصویر جعبه نوشته شده، نام این گوشی ASUS Zenfone 11 Ultra خواهد بود.

کاربر ردیت، علاوه بر پخش رندرها و تصاویر، برگه مشخصات Zenfone 11 Ultra را نیز به اشتراک گذاشته است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی آمولد سامسونگ با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل و نرخ نوسازی 144 هرتزی (LTPO) خواهد بود. به این معنا که این گوشی نسبت به راگ فون 8 با رفرش ریت 165 هرتز از نرخ نوسازی پایین‌تری برخوردار خواهد بود. در بخش اپتیک این گوشی هوشمند از یک سنسور 50 مگاپیکسلی Gimbal با لرزش‌گیر OIS به همراه یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا

از دیگر مواردی که در برگه مشخصات ذنفون 11 اولترا ذکر شده می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، شارژ سیمی 65 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی، بلندگوهای استریو دوگانه و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات و رندرهای ایسوس زنفون 11 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید