0

رمزارز شبکه اجتماعی X یک دروغ بزرگ است، فریب نخورید!

تصویر پیدا نشد !
بازدید 80

[ad_1]

رمزارز شبکه اجتماعی X یا توییتر یک دروغ بزرگ است و نباید فریب آنها را بخورید. ایلان ماسک خرید هرگونه توکن رمزارزی با این نام را اشتباه می‌داند!

اخیراً با تغییر لوگوی توییتر به “X” افراد سودجو از علاقه ایلان ماسک، مدیرعامل X به دنیار رمزارزها سوءاستفاده کرده و با فروش توکن‌های منتسب به این شبکه اجتماعی، سودهای عجیبی به جیب زده‌اند. حالا ثروتمندترین فرد جهان دست به کار شده و رسماً اعلام کرد که رمزارز شبکه اجتماعی X جعلی است و در شرکت X توکنی با این نام یا نام توییتر وجود ندارد. نکته دیگری که این کارآفرین بزرگ به آن تأکید دارد، این است که وی به همه توصیه کرده است که هیچ‌نوع توکن رمزارزی نخرید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی رشد 5 هزار برابری دوج کوین توسط هوش مصنوعی گوگل بارد؛ دوج کوین چند دلار می‌شود؟

رمزارز شبکه اجتماعی X یک پلتفرم فریبنده است

ایلان ماسک در پاسخ به کاربری در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که این شرکت هرگز توکن رمزارزی نخواهد ساخت. ظاهراً در چند وقت اخیر توکن‌هایی ادعا کرده‌اند که مربوط به توییتر هستند و با رشد خیره‌کننده‌ای روبه‌رو شده‌اند؛ ولی هیچ‌کدام از این توکن‌ها رسمی نیستند.

کاربری در توییتر با آیدی cb_doge تصویری از اخبار مربوط به رشد توکن‌های X یا توییتر را منتشر کرد و یادآور شد که این شبکه اجتماعی هرگز توکن رمزارزی نداشته است. درنتیجه باید مراقب باشیم که فریب این پروژه‌ها را نخوریم. ایلان ماسک نیز در پاسخ به او تأکید کرد که این شرکت هرگز توکن رمزارزی منتشر نخواهد کرد.

رمزارز شبکه اجتماعی X یک پلتفرم فریبنده است

درحال‌حاضر تعدادی توکن جعلی با اسامی X ،TWITTER ،ELON BUYS TWITTER (EBT) CryptoTwitter (CT) ،TWITTERDOGE (TDOGE) و غیره وجود دارد که با استفاده از نام این شبکه اجتماعی یا ایلان ماسک رشد زیادی را تجربه کرده‌اند. احتمالاً خیلی از کاربران کم‌تجربه هم تصور می‌کنند که این توکن‌ها با ماسک یا توییتر مرتبط هستند، اما چنین چیزی واقعیت ندارد.

ماسک از طرفداران دنیای رمزارزهاست و همچنین علاقه ویژه‌ای به پروژه دوج‌کوین دارد. او حتی چند وقت پیش یک‌بار لوگوی توییتر را به سگ معروف دوج‌کوین تغییر داد و در همان مقطع موجب رشد 22 درصدی قیمت این توکن شد. اما خود ماسک قبلاً در رویدادی اعلام کرده بود که به هیچ‌کس خرید توکن‌های رمزارزی را توصیه نمی‌کند.

او حالا در اظهارنظری در همین راستا نشان داده است که علاقه‌ای به حضور جدی در دنیای رمزارزها ندارد و نمی‌خواهد با یک توکن به‌طور رسمی به بازیگری در این بازار تبدیل شود. بااین‌حال، همان‌طور که قبلاً فروش محصولات تسلا با بیت‌کوین ممکن شده بود، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا در آینده دوباره شاهد پشتیبانی از این رمزارزها توسط شرکت‌های متعلق به ایلان ماسک خواهیم بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشای دروغ پروژه رمزارز شبکه اجتماعی X توسط ایلان ماسک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید