0

رقابت هواوی با مایکروسافت؛ نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی در سال 2024 منتشر می‌شود!

رقابت هواوی با مایکروسافت؛ نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی در سال 2024 منتشر می‌شود!
بازدید 67

[ad_1]

براساس اعلام یکی از مدیران هواوی، نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی قرار است سال آینده میلادی منتشر شود. آیا هارمونی OS می‌تواند تحت سلطه ویندوز زندگی کند؟

«وانگ چنگلو»، یکی از مدیران سابق هواوی و مدیرعامل کنونی Shenzhen Kaihong Digital Industry Development تأیید کرده است که احتمالاً نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی سال 2024 معرفی شود.

با این خبر یک رقابت جدی بین مایکروسافت و هواوی ایجاد شده و این دو غول تکنولوژی جنب‌وجوشی در دنیای PCها بوجود خواهند آورد. البته ناگفته نماند که غول نرم‌افزاری دنیا قصد دارد سال آینده، نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز (Windows 12) را با انبوهی از تغییرات و ویژگی‌های جدید معرفی کند.

بیشتر بخوانید: آپدیت هارمونی او اس 4 برای این گوشی‌های هواوی منتشر می‌شود [+لیست دستگاه‌های واجد شرایط]

نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی در راه است

اوایل سال جاری میلادی یک توسعه‌دهنده چینی موفق به نصب نسخه متن‌باز سیستم‌عامل هارمونی شرکت هواوی روی یک لپ‌تاپ اچ‌پی شد. حالا اما یکی از مدیران سابق هواوی اعلام کرده است که سال آینده میلادی، این سیستم‌عامل برای کامپیوترها از راه می‌رسد.

هارمونی با دستگاه‌های بسیاری سازگار است و حتی می‌توان از آن برای خودروهای هوشمند استفاده کرد. بااین‌حال، هنوز به‌طور رسمی برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها منتشر نشده است؛ موضوعی که ظاهراً به‌زودی تغییر می‌کند.

توسعه‌دهنده‌ای که موفق به اجرای هارمونی روی لپ‌تاپ اچ‌پی شده بود، با انتشار ویدیویی عملکرد روان آن را به نمایش گذاشت. بااین‌حال، برای اینکه یک سیستم‌عامل بتواند کارهای مختلف را بدون مشکل انجام دهد، به بهینه‌سازی‌های مختلفی نیاز دارد و به همین دلیل نمی‌توان به عملکرد نسخه کنونی هارمونی روی کامپیوترها دلخوش بود.

نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی در راه است

حالا اما «وانگ چنگلو»، یکی از مدیران سابق هواوی و مدیرعامل کنونی Shenzhen Kaihong Digital Industry Development، از احتمال عرضه رسمی سیستم‌عامل هارمونی برای کامپیوترها در سال آینده میلادی خبر داده است.

چنگلو در پاسخ به یک پست در شبکه اجتماعی چینی ویبو به انتشار این سیستم‌عامل اشاره کرده است. درحقیقت کاربری این سؤال را مطرح کرده بود که «آیا سیستم‌عامل هارمونی سال آینده میلادی برای کامپیوترها می‌رسد؟» چنگلو در پاسخ به این سؤال تنها از کلمه «بله» استفاده کرده است. بنابراین ظاهراً سال آینده میلادی باید منتظر انتشار سیستم‌عامل هواوی برای کامپیوترها باشیم؛ هرچند تاریخ دقیقی برای آن وجود ندارد.

درحالی چنگلو به انتشار هارمونی برای کامپیوترها اشاره کرده است که کاربران منتظر معرفی سیستم‌عامل ویندوز 12 از سوی مایکروسافت هستند. اگرچه سیستم‌عامل هواوی تهدیدی برای مایکروسافت محسوب نمی‌شود، اما می‌تواند حداقل در برخی لپ‌تاپ‌های هواوی مورد استفاده قرار بگیرد و درآمد ردموندی‌ها را هرچند اندک، کاهش دهد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم هواوی سیستم‌عامل هارمونی را برای کاربران عرضه می‌کند یا اینکه گفته مدیر سابق این شرکت اشتباه از آب درمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه نسخه ویندوزی سیستم عامل هارمونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید