0

رشد ۲۵ درصدی زیمنس به لطف توسعه متاورس صنعتی | مجله خبری آی تی و دیجیتال

مجله خبری آی تی و دیجیتال"> رشد ۲۵ درصدی زیمنس به لطف توسعه متاورس صنعتی | کالاسودا
بازدید 131
مجله خبری آی تی و دیجیتال " target="_blank" title="اشتراک در تلگرام" rel="nofollow" class="social telegram"> تلگرام


صنایع دیجیتال زیمنس با گذشت دو سال و پس از توسعه فناوری متاورس صنعتی ابری موسوم به Siemens Xcelerator درآمد خود را از ۱۵ به ۲۰ میلیارد دلار افزایش داده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از venturebeat، «سدریک نیک» مدیر اجرایی صنایع دیجیتال زیمنس
Siemens Digital Industries از موفقیت در توسعه متاورس صنعتی گفت که چگونه درآمد هلدینگ را بالا برده است.

وی می‌گوید صنایع دیجیتال زیمنس بخشی از هلدینگ Siemens AG است که بر ابزارهای نرم افزاری برای طراحی، آزمایش و تولید محصولات فیزیکی مانند خودرو، هواپیما، تراشه‌های کامپیوتری و کالاهای مصرفی تمرکز دارد.

به گفته وی سایر بخش‌های زیمنس بر قطار، زیرساخت‌های هوشمند، مراقبت‌های بهداشتی و انرژی تمرکز دارند.

نیک افزود صنایع دیجیتال، مروارید هلدینگ زیمنس است و فناوری اتوماسیون کارخانه‌ای {رایانه دیجیتال صنعتی PLC} در ۳۰ درصد از تمام تجهیزات تولید کارخانه پیاده سازی شده است.

مدیر اجرایی تاکید کرد در اولین سال‌های انتقال SaaS {نرم افزار به عنوان سرویس} هستند و سریعتر از پیش بینی‌ها مشتریان را به SaaS منتقل می‌کنند و آنها می‌خواهند از این طریق یک محصول را به صورت مکانیکی و الکتریکی طراحی کرده و پس از آزمایش بهینه کنند.

دو سال پیش وقتی نیک و تیمش کمپانی را در دست گرفتند، استراتژی جاه طلبانه و سه جانبه تحول دیجیتال را به شرح زیر راه اندازی کردند:

  • در این راستا تمامی نرم افزارهای دیجیتال به فضای ابری و پلتفرم متاورس صنعتی زیمنس Xcelerator در راستای همزاد دیجیتالی منتقل شدند. این امر شامل ابزارهایی برای مدیریت چرخه محصول، طراحی تراشه، شبیه سازی فیزیکی و توسعه اپ‌های کم کد{کد برنامه نویسی پایین} بود. صنایع دیجیتال زیمنس در این رابطه با کمپانی‌های خواهر زیمنس دست به مشارکت زده تا همزاد دیجیتالی جامعی را برای ساختمان‌ها، زیرساختها و زیرساخت راه آهن مستقر کند.
  • فاز بعدی اتصال تجهیزات کارخانه‌ای به محیط ابری بود.مشتریان کارخانه‌ای زیمنس ماهانه ۲۲۰۰ ترابایت دیتا تولید می‌کنند و زیمنس می‌خواهد در تحلیل، فیلتر و آموزش الگوریتم‌های هوش مصنوعی روی این دیتای گردآوری شده با هدف کارآمدی بیشتر به آنها کمک کند.به عنوان مثال زیمنس رایانه‌های دیجیتال صنعتی {PLC} را به روی برنامه Xcelerator باز کرده تا به انترپرایزها اجازه اتصال اتوماسیون کارخانه‌ای را به همزاد دیجیتال بدهد.
  • فاز بعدی، توسعه همزاد دیجیتالی به بخش زنجیره تامین با هدف افزایش کارآیی و انعطاف پذیری و یکپارچه سازی ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل ردپای کربن میان شرکا بود.زیمنس در این راستا چارچوب اندازه گیری را تعیین کرده و اهداف اجتماعی، حاکمیتی و زیست محیطی را اندازه گیری می‌کند. زیمنس همچنین با صنعت خودرو آلمان در Catena-X برای به اشتراک گذاشتن داده‌های پایدار در سراسر زنجیره تامین همکاری می‌کند.

البته هنوز مشخص نیست آیا متاورس صنعتی یک پلتفرم کاملا یکپارچه یا جزایری از همزادهای دیجیتالی خواهد بود که در جهان‌های جداگانه زندگی می‌کنند.

به همین خاطر باید تعادل مناسبی میان رقابت و کمک به مشتریان متصل به سیستم‌های مختلف ایجاد کرد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید