0

ردمی K70E در بازار جهانی با اسم رسمی پوکو X60 Pro عرضه می‌شود

ردمی K70E در بازار جهانی با اسم رسمی پوکو X60 Pro عرضه می‌شود
بازدید 10


احتمالا گوشی جدید ردمی دچار تغییر نام شود و از ردمی K70E به پوکو X60 Pro تغییر یابد و در بازارهای جهانی این گوشی را با این نام ببینیم.

احتمالا خبر دارید که زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی، در حال آماده‌سازی برای معرفی سه دستگاه جدید و پیشرفته برای بازار چین یعنی K70، K70 Pro و K70E در تاریخ ۲۹ نوامبر است. این برند در چند روز گذشته آن‌ها را به صورت مختلف در وبو (Weibo) تبلیغ کرده است و احتمالا اوایل ژانویه 2024 نیز در بازارهای بین‌المللی عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ردمی K70E به Poco X6 Pro تغییر نام می‌یابد

به نظر می‌رسد ردمی K70E در آینده به عنوان Poco X6 Pro به صورت بین‌المللی عرضه خواهد شد. این اطلاعات از طریق گواهی NBTC در تایلند به نمایش درآمده است که شماره مدل 2311DRK48G را با نام Poco X6 Pro مرتبط کرده است.

Redmi K70E will be sold internationally as Poco X6 Pro

نسخه هندی، 2311DRK48I، نیز توسط BIS برای فروش در این کشور تایید شده است، بنابراین این تاییدیه اقدامی آتی در زیرقاره هند را تأیید می‌کند. حال، قسمت نهایی این پازل این است: شماره مدل برای Redmi K70E 2311DRK48C است. شیائومی و زیرمجموعه‌های مختلف آن همیشه از پسوند “G” در شماره مدل برای نشان دادن دستگاه‌های عرضه شده به طور جهانی استفاده می‌کنند، درحالی که “I” برای هند و “C” برای چین استفاده می‌شود. پس اینطور که معلوم است قرار است گوشی جدید شیائومی را به جای ردمی، با زیربرند پوکو در بازار ببینیم.

ردمی K70E

مشخصات فنی Poco X6 Pro نیز اعلام شده که ظاهرا دارای یک صفحه نمایش OLED با سایز ۶٫۶۷ اینچ و رزولوشن “1.5K” و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، پردازنده Dimensity 8300 Ultra، تا ۱۶ گیگابایت رم، تا ۱ ترابایت حافظه داخلی و باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپر با پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات خواهد بود. سری X هرگز تاکنون شاهد چنین دستگاهی نبوده است و جالب است که ببینیم قیمت آن چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تغییر نام ردمی K70E به پوکو X60 Pro چیست؟ نظرات خود را با ما به اشراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید