0

ردمی A1 در وب سایت TKDN رویت شد؛‌ از نسل جدید محصولات ردمی چه می‌دانیم؟

ردمی A1 در وب سایت TKDN رویت شد؛‌ از نسل جدید محصولات ردمی چه می‌دانیم؟
بازدید 256


به گفته افشاگری به نام Mukul Sharma در توییتر، به تازگی گوشی ردمی A1 در وب سایت TKDN رویت شده است. اما ما از سری جدید محصولات ردمی چه می‌دانیم؟

طبق گزارش‌های اخیر، شرکت ردمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند جدید خود یعنی Redmi A1 در بازارهای جهانی و هند است. از سوی دیگر این گزارش‌ها نشان می‌دهند که به تازگی گوشی Redmi A1 با شماره مدل 220733SG در وب‌سایت TKDN اندونزی قرار گرفته است.

آبان تتر

پیش از این هم شاهد حضور گوشی Redmi A1 در چندین پایگاه ثبت گواهی مانند BIS هند، FCC و Geekbench بوده‌ایم. بر اساس اطلاعات ثبت شده در این پایگاه‌ها، انتظار می‌رود که این گوشی با پردازنده هلیو A22 مدیاتک عرضه شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت و پایین‌رده 2022

رویت ردمی A1 در وب سایت TKDN

افشاگری به نام Mukul Sharma با انتشار پستی در توییتر، حضور گوشی هوشمند جدید ردمی از سری A با شماره مدل 220733SG را در پایگاه ثبت گواهی TKDN اعلام کرده است.

گفته می‌شود که احتمالا این شماره مدل متعلق به گوشی هوشمند Redmi A1 است که به زودی در بازارهای جهانی از جمله هند عرضه خواهد شد. طبق لیست منتشر شده در وب سایت TKDN اندونزی این گوشی یک گوشی 4G خواهد بود. اما متاسفانه جزئیات دیگری درباره Redmi A1 توسط TKDN فاش نشده است.

ردمی A1

با این حال از آنجایی که این گوشی در پایگاه‌های آماری دیگری مانند BIS India ،FCC و Geekbench مشاهده شده، برخی از مشخصات کلیدی آن مشخص شده است. بر اساس اطلاعات موجود در این پایگاه‌ها، ردمی A1 احتمالا به چیپست هلیو A22 مدیاتک، 3 گیگابایت رم و سیستم عامل مبتنی بر اندروید 12 مجهز شده است.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که طول این گوشی 164.67 میلی متر و عرض آن حدود 76.56 میلی متر باشد و همچنین از اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتزی و بلوتوث پشتیبانی کند.

بر اساس آنچه در پایگاه آماری BIS India مشاهده شده است، این احتمال وجود دارد که در هند نسخه ریبرند شده گوشی Redmi A1 به عنوان یک گوشی پوکو به فروش برسد.

هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه و سایر جزئیات مانند قیمت این دستگاه در دست نیست. با این حال، با توجه به مشخصات و ویژگی‌های نام برده شده، احتمالا قیمت این گوشی هوشمند از 150 دلار کمتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی هوشمند ردمی A1 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید