0

ردمی واچ 3 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی واچ 3 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 45


زیربرند پرطرفدار شیائومی، ردمی، امروز از چند محصول مختلف شامل گوشی‌های ردمی نوت 12 و ساعت هوشمند ردمی واچ 3 رونمایی کرده است. در این مطلب به معرفی اسمارت‌واچ جدید ردمی می‌پردازیم.

ردمی امروز علاوه بر گوشی ردمی نوت 12 4G که عضو جدید خانواده شلوغ ردمی نوت 12 محسوب می‌شود، از ساعت هوشمند Redmi Watch 3 نیز رونمایی کرد و اعلام کرد که برخلاف نسل قبل، این محصول قرار است با عرضه در بازارهای جهانی در دسترس علاقه‌مندان بیشتری قرار گیرد. این ساعت هوشمند که نسخه جدید و پیشرفته ردمی واچ 2 محسوب می‌شود با قابلیت‌هایی جدید و یک نمایشگر آمولد عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون تومان [فروردین 1402]

مشخصات ردمی واچ 3

نسخه گلوبال ردمی Watch 3 که امروز معرفی شد دارای یک نمایشگر آمولد با ابعاد 1.75 اینچی است و ظاهری ساده و نسبتا جمع‌وجور دارد. نمایشگر این محصول رزولوشن 450 در 390 دارد و در کنار نرخ بروزرسانی 60 هرتزی، از حداکثر روشنایی 600 نیت برخوردار است. گفتنی است که این نمایشگر نسبت به نسل پیش حدود 14.8 درصد بزرگتر شده است.

از دیگر قابلیت‌های مهم ساعت هوشمند جدید ردمی، استحکام بالای آن در برابر آب و فشار 5 اتمسفری است که باعث می‌شود استفاده از آن در حین غواصی و ورزش‌های آبی هم امکان‌پذیر باشد. شیائومی همچنین برای این محصول پشتیبانی از 120 حالت ورزشی مختلف از جمله شنا، دوچرخه‌سواری و دو میدانی را در نظر گرفته است.

ردمی واچ 3 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

از میان دیگر قابلیت‌های مهم این ساعت هوشمند می‌توان به امکان ردیابی ساعات خواب کاربران اشاره کرد که سبب می‌شود با یافتن الگوهای خواب آن‌ها امکان بهبود سلامتی کلی میسر شود. ردمی همچنین برای این ساعت خود سنسور شناسایی میزان اکسیژن خون یا SpO2 را هم در نظر گرفته است.

با استفاده از ارتباط GPS داخلی، این ساعت به منظور مسیریابی و همچنین گزارش محل حضور کاربران نیز قابل استفاده است. باتری این محصول ظرفیتی 289 میلی‌آمپرساعتی دارد و قادر است با هر بار شارژ چیز یحدود 12 روز شارژدهی داشته باشد.

از میان دیگر قابلیت‌های مهم این ساعت هوشمند می‌توان به امکان مشاهده و اندازه‌گیری میزان ضربان قلب به صورت زنده، امکان ردیابی فعالیت‌ها به صورت 24 ساعته،امکان ردیابی میزان استرس، امکان کنترل موسیقی در حال پخش با استفاده از ارتباط بلوتوث و امکان دریافت اعلان‌ها در هنگام اتصال به گوشی‌های هوشمند اشاره کرد. دیگر قابلیت مهم این ساعت هوشمند تماس از طریق ارتباط بلوتوث است که می‌تواند برای کاربردهای مختلفی توسط کاربران استفاده شود.

ردمی واچ 3 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی برای این دستگاه برچسب قیمت 199 یورویی معادل 215 دلار را در نظر گرفته است. به این ترتیب باید گفت که این ساعت با این قابلیت‌ها و مشخصات و با این برچسب قیمت، یکی از خوش‌قیمت‌ترین محصولات موجود در بازارهای جهانی خواهد بود که رقبای بسیاری را مقهور می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شیائومی ساعت ردمی واچ 3 بزودی از طریق خرده فروشی‌ها و همچنین فروشگاه‌های آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در حال حاضر عرضه این محصول تنها در رنگ‌های مشکی و کرمی تایید شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ردمی واچ 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید