0

ردمی بادز 4 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

ردمی بادز 4 معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی
بازدید 85


ردمی بادز 4 در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۲ برای بازارهای اروپایی عرضه شد. گفته می‌شود که باتری این محصول با شارژ کامل تا ۳۶ ساعت پایدار خواهد بود.

آرون گروپس

شیائومی سری جدید هندزفری‌های بی‌سیم خود را روانه بازار کرد که شامل یک نسخه معمولی و یک نسخه پرو می‌شود. گفته می‌شود این محصول قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و یکی از نکات مثبت آن، قیمت بسیار مناسب است که سبب می‌شود اکثر کاربران قادر به تهیه آن باشند.

نسخه معمولی بادز ۴ از درایورهای ۱۰ میلی‌متری و سیستم حذف نویز پویا پشتیبانی می‌کند و باتری آن حداکثر به مدت ۳۰ ساعت پایدار خواهد بود. در طرف دیگر نسخه پرو این محصول را داریم که از فناوری High_resolution Audio و کدک LDAC پشتیبانی می‌کند که به لطف چنین امکاناتی صدای بسیار باکیفیتی به کاربران خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پایداری باتری نسخه پرو، ۶ ساعت بیشتر از نسخه معمولی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ایرپادهای شیائومی در بازار

مشخصات ردمی بادز 4

همانطور که اشاره کردیم ردمی بادز 4 از درایورهای ۱۰ میلی‌متری دوگانه پشتیبانی می‌کند و از کنترل لمسی برخوردار است. گفته می‌شود که سیستم حذف نویز هیبریدی این محصول قادر است صدا را تا میزان ۳۵ دسی‌بل کاهش دهد. طبق ادعای کمپانی شیائومی، این اعداد و ارقام از موسسه مترولوژی چین به دست آمده است.

Redmi Buds 4

جهت افزایش کیفیت ارتباط، Redmi Buds 4 از نسخه ۵.۲ بلوتوث پشتیبانی می‌کند که قابلیت اتصال به دستگاه‌های با سیستم عامل Android و iOS را خواهد داشت. شارژ باتری هدفون‌های مذکور بدون در نظر گرفتن شارژ کیس، تا مدت ۶ ساعت پایدار خواهد بود.

لازم به ذکر است که تنها با پنج دقیقه شارژ کردن این هدفون‌ می‌توان به مدت یک ساعت از شارژ باتری بهره‌مند شد. این هدفون بی‌سیم شامل گواهی IP54 می‌شود، به این معنی که بدنه محصول در برابر گردوغبار و آب مقاوم خواهد بود.

نسخه پرو ردمی بادز 4 از درایور‌های دوگانه ۱۰ میلی‌متری و ۶ میلی‌متری بهره می‌برد. ردمی بادز ۴ پرو به لطف تکنولوژی Hi-Res و LDAC، هنگامی که به دستگاه‌های اندرویدی متصل است می‌تواند صدایی با وضوح 990 کیلوبیت بر ثانیه را به کاربران ارائه دهد.

ناگفته نماند که این گجت از کدک‌های بلوتث AAC و SBC نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه سیستم حذف Redmi Buds 4 Pro را شاهد هستیم که صدای محیط را تا میزان ۴۳ دسی‌بل خنثی می‌کند. کاربران می‌توانند میزان عملکرد سیستم حذف نویز را مطابق میل خود تغییر دهند.

Redmi Buds 4 Pro

نسخه پرو ردمی بادز 4 مانند نسخه معمولی دارای گواهی IP54 است. کمپانی شیائومی ادعا می‌کند که هدفون‌های پرو ردمی بادز ۴ تنها با یک مرتبه شارژ تا مدت ۹ ساعت قابل استفاده خواهند بود. با در نظر گرفتن شارژ کیس، کاربران می‌توانند تا مدت ۳۶ ساعت بدون نیاز به شارر مجدد از این گجت جدید غول تکنولوژی چینی استفاده کنند.

در آخر باید به قابلیت شارژ سریع اشاره کرد که در نسخه پرو با پیشرفت‌هایی همراه است. شارژ باتری ردمی بادز ۴ پرو تنها با پنج دقیقه شارژ کردن، به مدت ۲ ساعت پایدار خواهد بود.

در حال‌حاضر ردمی بادز ۴ تنها در بازارهای اروپا عرضه می‌شود. نسخه معمولی را می‌توان با پرداخت ۵۹.۹۹ یورو با رنگ‌بندی Light Blue و Gloss White تهیه کرد؛ در حالی که نسخه پرو با قیمتی معادل ۹۹.۹۹ یورو با رنگ‌‌های Midnight Black و Moon White عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ردمی بادز 4 چیست؟ آیا گجت‌های با قیمت مقرون به صرفه می‌توانند جایگزین محصولات گران قیمت سایر برندها باشند؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید