0

ربات انسان نمای تسلا کارهای خطرناک نمی‌کند

ربات انسان نمای تسلا کارهای خطرناک نمی‌کند
بازدید 147


ایلان ماسک از ربات انسان نما تسلا با هوش مصنوعی و به نام تسلا بات(Tesla Bot) رونمایی کرد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از cnet، ایلان ماسک، مدیر تسلا، روز پنجشنبه از یک ربات انسان نما به نام Tesla Bot رونمایی کرد که بر اساس هوش مصنوعی مورد استفاده در ناوگان خودروهای خودران تسلا کار می‌کند.

این رونمایی غیرمنتظره در پایان سخنرانی روز تسلا در AI Day انجام شد و ماسک جزئیات تسلا بوت را در چند اسلاید ارائه کرد که مشابه Slenderman است. او گفت که این ربات 125 پوند وزن دارد و از “مواد سبک” ساخته شده است.

سر این ربات مجهز به دوربین‌های خودکار است که در وسایل نقلیه تسلا برای درک محیطی استفاده می‌شود و دارای صفحه‌ای برای نمایش اطلاعات است و به صورت داخلی از طریق رایانه خودران (FSD) تسلا کار می‌کند.

در سه اسلاید مشخصات این ربات به تفصیل شرح داده شد. ایلان ماسک در گذشته استفاده از ربات ها به عنوان سلاح مخالفت کرده و درباره خطرات احتمالی هوش مصنوعی هشدار داده بود.

ماسک در جلسه پرسش و پاسخ گفت: “ما باید نگران هوش مصنوعی باشیم”. “آنچه ما در تسلا انجام می‌دهیم این است که از هوش مصنوعی برای کاربردهای مفید استفاده کنیم که مردم دوست دارند و بدون تردید خوب است.”

در یک اسلاید خاص آمده بود که تسلا ربات “کارهای خطرناک، تکراری و خسته کننده” را انجام نمی‌دهد و ماسک با ارائه مثال، ادامه داد و گفت شما می‌توانید با این ربات “به فروشگاه بروید و … مواد غذایی را تهیه کنید.”

ماسک در پایان گفت: احتمالاً زمان زیادی طول می‌کشد تا شما بتوانید نان و شیر خود را از طریق تسلا بات تهیه کنید، اما نمونه اولیه آن احتمالاً سال آینده آماده خواهد شد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید