0

راه های جلوگیری از هک واتساپ | هک واتساپ ممکن است؟ | 2021

راه های جلوگیری از هک واتساپ
بازدید 189


سلام به همه همراه های عزیز مجله آی تی  در این مقاله به شما راه های جلوگیری از هک واتساپ رو آموزش میدیم تا اخر این مقاله عالی همراه ما باشید.

هک واتساپ چگونه ممکن است

راه های جلوگیری از هک واتساپ WhatsApp یکی از بهترین و شناخته شده ترین برنامه های سوشیال مدیا یا شبکه های اجتماعی است که مدت هاست این اپلیکیشن در این زمینه کار می کند و در این مدت توانسته میلیون ها کاربر و محدودیت های دیگر یک شهر و استان را به خود جلب کند. این به یک برنامه جهانی تبدیل خواهد شد و این به برنامه ها و قابلیت های مختلفی بستگی دارد که این برنامه با گذشت زمان اضافه کرده است.

با این حال ، این گروه همچنین از اقدامات امنیتی مختلفی برای محافظت از ایمنی کاربران خود و همچنین برنامه هایی که در هنگام رعایت برخی از خصوصیات و همچنین رعایت وظایف اصلی ، امنیت کاربران در آنها حفظ خواهد شد ، استفاده کرده است و هیچ کس نمی تواند به حساب خود دسترسی پیدا کنید به دنبال بنابراین ، به هیچ وجه نمی توان WhatsApp را هک کرد ، مگر اینکه بخواهید.

ممکن است از خود بپرسید چگونه ممکن است؟ هر یک از ما در مواقعی ریسک می کنیم که ممکن است برای همه داده های ما هزینه داشته باشد! خوب ، روش های هک واتس اپ از طریق روش های مختلف امکان پذیر است ، مهمترین آنها به شرح زیر است:

  • هک واتساپ با بارکد
  • هک واتساپ با شماره
  • هک واتساپ با جیمیل و شماره

۱: راه های جلوگیری از هک واتساپ: هک واتساپ با جیمیل و شماره

راه های جلوگیری از هک واتساپ راه دیگری که دزد می توانند به حساب شما دسترسی پیدا کنند استفاده از Gmail و شماره تلفن شما است. به عنوان مثال ، ده ها بار از طریق پیام ها و هشدارهای مختلف توسط رسانه ها گفته شده است که شما نباید به هیچ وجه اطلاعات Gmail خود را به هر کسی بدهید ، که در نهایت می تواند توسط دلالان به اطلاعات Gmail و حساب های متصل شما منجر شود. هک شدن

بنابراین ، اگر کسی اطلاعات Gmail شما را روی تلفن خود داشته باشد ، می تواند ابتدا وارد WhatsApp شود و با کمترین نگرانی شماره شما را وارد کند و اگر در دسترس او است ، می تواند تلفن شما را قرض گرفته و پس از دریافت آن ، شماره تلفن شما را وارد کند. کد زمان را بر روی تلفن خود داشته باشید و در نهایت به تمام چت هایی که در گذشته در حساب خود ذخیره کرده اید دسترسی کامل داشته باشید.

به همین دلیل ، توصیه ما این است که بلافاصله رمز عبور Gmail خود را با استفاده از اصول صحیح و صحیح تغییر دهید و به هیچ وجه رمز عبور Gmail خود را به دوستان خود ندهید و دو روش بالا را دنبال کنید. اطلاعات خود را شخصی سازی و محافظت کنید. موفق باشید

مطالب مرتبط:

۲: راه های جلوگیری از هک واتساپ : هک واتساپ با بارکد

راه های جلوگیری از هک واتساپ یکی از راه هایی که دزد می توانند به اطلاعات شخصی و مهم ما در واتس اپ دسترسی پیدا کنند ، استفاده از بارکد است. معنی آن چیست؟ بگذارید این را کمی بیشتر ذکر کنم. واتس اپ با وجود کاربرد منحصر به فرد خود ، یک نسخه وب نیز برای کاربران خود در نظر گرفته است که در آن کاربر می تواند فقط با تایپ این آدرس

web.whatsapp.com وارد شده و به صفحه ای وارد شود که دارای QR Code باشد و فقط به این مورد احتیاج داشته باشد شما باید دوربین را جلوی او را از طریق برنامه WhatsApp از طریق تلفن و سپس سعی کنید به تمام اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید !!!

باشه! برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمی ارل منتقل شده اید. اکنون هر ذی نفع می تواند به اطلاعات WhatsApp شما دسترسی پیدا کند و در نهایت اطلاعات شما از دید شخصی خارج می شود.

برای جلوگیری از این مشکل ، توصیه ما این است که دسترسی به وب را حذف کنید. چگونه حذف کنیم؟! ابتدا وارد برنامه WhatsApp شوید و سپس بر روی ۳ نقطه بالای سمت راست کلیک کرده و گزینه Whatsapp Web را انتخاب کنید.

هک واتساپ با بارکد

اکنون صفحه ای باز می شود که تمام دستگاه های مرتبط با حساب شما را نشان می دهد که از چندین دستگاه یا دستگاه به حساب شما متصل شده اند. بنابراین ، اگر مورد ناشناخته و ناشناخته بود ، لطفاً سریعاً آن را رها کنید تا ذینفع که کار اشتباهی انجام داده دیگر نتواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند.

واتساپ

برای حذف دستگاههای ناشناخته ، روی “Log out from all devices کلیک کنید. هیچ دستگاه دیگری قادر به دیدن اطلاعات شخصی شما نخواهد بود.

نکته: اگر از نسخه WhatsApp در مرورگرهای مختلف استفاده می کنید ، پس از هر بار استفاده از Log out مطمئن شوید و در صورت استفاده مجدد از آن ، فقط در چند ثانیه این اتصال را برقرار کنید تا بتوانید از حساب خود به ایمن ترین شکل ممکن استفاده کنید و هیچ کس قادر به دسترسی به اطلاعات خود باشید.

۳: راه های جلوگیری از هک واتساپ:  هک واتساپ با شماره

همانطور که گفتیم ، هک واتس اپ امکان پذیر نیست و همه افراد عادی با سالها تجربه نمی توانند این کار را انجام دهند و این می تواند یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن باشد که می تواند کاربر را از هر احتمال و غیرممکن محافظت کند. بنابراین احتمال هک واتس اپ شما منفی است ، مگر اینکه سهل انگاری کنید !!!

به عنوان مثال ، اگر به شخصی اعتماد ندارید ، نباید یک دقیقه شماره تلفن خود را به او بدهید! زیرا می توانید به ساده ترین شکل ممکن به اطلاعات و جزئیات حساب خود دسترسی پیدا کرده و در نهایت از آنها علیه خود استفاده کنید. با این حال ، این راهی است که با سهل انگاری شما امکان پذیر خواهد بود ، و این همان توصیه ای است که ما برای شما داریم ، گزینه بعدی ؛

۴: راه های جلوگیری از هک واتساپ:  فعال کردن تایید دو مرحله ای واتساپ

احراز هویت دو عاملی نه تنها در این برنامه ، بلکه در اکثر برنامه های شبکه های اجتماعی نیز وجود دارد که دلیل اصلی آن محافظت از تغییرات حساب شما است و هیچ کس بدون وارد کردن این رمز عبور نمی تواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند! به همین دلیل ، توصیه ما برای شما استفاده از احراز هویت دو عاملی است که با آن می آموزید چگونه این گزینه امنیتی را که یکی از راه های جلوگیری از هک واتس اپ است ، فعال کنید.

۱- پس از ورود به برنامه WhatsApp ، بر روی ۳ نقطه عمودی در بالا سمت راست کلیک کنید و در میان گزینه ها Settings یا Settings را کلیک کنید ، که آخرین گزینه است.

۲. در فهرست settings ، روی Account  کلیک کنید.

روی Account  کلیک کنید.

۳- اکنون گزینه سوم یعنی “Two step verification” را انتخاب کنید.

3- اینک گزینه سوم یعنی "Two step verification" را انتخاب کنید.

۴- در این مرحله بر روی گزینه “Enable” در قسمت پائین کلیک کنید.

4- در این مرحله بر روی گزینه "Enable" در قسمت پائین کلیک کنید.

۵- شما باید ۶ رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

شما باید 6 رقم مشخص شده ای که توصیه می شود تکراری و پشت سر هم نباشد، را وارد کنید.

دوباره از شما میخواد که رمز را وارد کنید ممکن است اشتباه وارد کرده باشید قبلی رو در اینجا شما را مطمعن میکند که رمز درست است

آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز وارد شده، لینک بازیابی برای شما ارسال شود و توصیه می شود با دقت وارد کنید.

آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن رمز وارد شده، لینک بازیابی برای شما ارسال شود و توصیه می شود با دقت وارد کنید.

مثل قبل دوباره ایمیل خود را باید تایید کنید.

۹-  تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

9- تبریک! حساب شما ایمن شد و می توانید با خیالی راحت از حساب کاربری خود استفاده کنید.

 

Click to rate this post!

[Total: ۱ Average: ۵]

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید