0

راه های جلوگیری از هک اینستاگرام | معرفی 10 روش | 2021

راه های جلوگیری از هک اینستاگرام
بازدید 97


راه های جلوگیری از هک اینستاگرام سلام به کاربر های گل و عزیز مجله آی تی ما تو خیلی از مقاله ها به شما گفتیم که چجوری اینستاگرام رو هک کنید ولی روش آموزش در ادامه مطالب رو به صورت لینک میزاریم در این مقاله که میخوایم به شما های جلوگیری از هک اینستاگرام معرفی کنم تا اخر مقاله مارو همره کنید .

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از بزرگترین و پرکاربردترین برنامه ها در جهان است که هر ماه بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر دارد و هر ماه ۴۰ میلیارد عکس بارگذاری می کند.

این محبوبیت باعث شده است که بسیاری از افراد سودجو سعی در حمله به صفحات دیگران داشته باشند تا بتوانند از آنها به طرق مختلف استفاده کنند. هک کردن افراد آسان نیست ، اما اگر نتوانید از صفحه خود به درستی محافظت کنید ، آنها می توانند از اطلاعات شما برای هک کردن صفحه استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

ما دیدیم که بسیاری از افراد اطراف ما توسط هکرها اسیر شده و صفحات خصوصی آنها به دلیل سهل انگاری در محافظت از صفحات شخصی خود هک شده اند. اگر آنها اولین قدم ها را برای محافظت از صفحات خود برداشته باشند ، این اتفاق نمی افتد.

برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است کاری انجام دهید که از هک شدن صفحه شما بسیار سخت و غیرممکن شود. این اقدامات بسیار ساده اما موثر هستند و برای محافظت از صفحات شما طراحی شده اند.

این رفتارها مانند قرار دادن محافظ در جلوی خانه شما است که اجازه نمی دهد مردم به راحتی از موانع عبور کنند. صفحه شخصی همه یک اتاق خصوصی است و اجازه ورود به همه داده نمی شود. با رعایت این نکات ، امنیت صفحه خود را افزایش داده و از ترس هک شدن اینستاگرام خلاص خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات امنیتی صفحه ، لطفاً به ادامه این مقاله توجه داشته باشید. راه های جلوگیری از هک اینستاگرام

معرفی ۱۰ راه های جلوگیری از هک اینستاگرام

۱: رمز عبور خیلی قوی انتخاب کنید

یکی از مهمترین راههای جلوگیری از هک اینستاگرام ، انتخاب رمز عبور مناسب است. از رمزهای عبور مانند ۱۲۳۴ یا qwerty استفاده نکنید. برای هکرها ، یافتن این کدها مانند نوشیدن آب است. سعی کنید از کدهای پیچیده ، کدهایی استفاده کنید که هم از حروف و هم از اعداد استفاده می کنند. استفاده از از ؟، !، @ یا # در رمزهای عبور آنها را پیچیده می کند و هکرهای کمتری می توانند این رمز را دریافت کنند.

جلوگیری از هک اینستاگرام

۲: رمز های تکراری نزارید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از رمز عبور یکسانی برای همه برنامه های خود استفاده می کنید ، بهتر است از این امر اجتناب کنید و به سرعت رمزهای عبور مختلف را برای برنامه های تلفن خود تعیین کنید. اگر شخصی گذرواژه شما را دارد ، می تواند از همه برنامه های تلفن شما و حسابی که دارید استفاده کند. برای جلوگیری از مشکل هک شدن صفحه خود در اینستاگرام ، رمز ایمیل و حساب خود را در اینستاگرام انتخاب نکنید.

رمزهای عبور بسیار مهم هستند ، برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام خود ، باید این رمزهای عبور را عاقلانه انتخاب کنید.

۳: بعد از هر بار وارد اکانت شدن log out کنید.

برای محافظت از صفحه اینستاگرام خود ، بهتر است پس از هر بار ورود به اینستاگرام و استفاده از آن ، حساب خود را log out کنید ، بنابراین اگر شخصی رمز عبور تلفن همراه شما را داشته باشد ، نمی تواند به راحتی وارد اینستاگرام شما شود.

برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده است که آنها از دستگاهی که برای شخص دیگری بوده وارد صفحه شخصی خود شده اند. یا دستگاهی را با شخص دیگری به اشتراک می گذاریم. برای اینکه صفحاتی که باید برای ما ایمن باشند ، باید log out را بعد از هر بار ورود با این دستگاه ها انجام دهیم. این مورد در بسیاری از موارد که افراد با مشکل هک شدن اینستاگرام مواجه شده اند ، صادق بوده است. آنها از طریق دستگاه شخص دیگری وارد صفحه شخصی خود شدند و در پایان فراموش کردند که log out را انجام دهند

۴: تایید دو مرحله ای رو فعال کن دیگه هک نشو

یکی از بهترین کارهایی که اینستاگرام می تواند برای جلوگیری از هک شدن افراد دیگر انجام دهد تأیید صحت دو مرحله ای است. برای فعال سازی هویت دو مرحله ای ، ابتدا باید شماره تلفن همراه خود را در اختیار اینستاگرام قرار دهید. پس از وارد کردن شماره تلفن همراه در اینستاگرام ، باید دکمه سه نقطه یا چرخ دنده را لمس کنید. سپس منویی برای شما ظاهر می شود تا یکی از گزینه های two factor Authentication است، آن را انتخاب کنید و در ادامه گزینه Require Security Code را فعال کنید. سپس در پنجره باز شده نمایش داده شده ، Turn on را لمس کنید.

با این کار یک پیام متنی با کد امنیتی برای شما ارسال می شود. شما باید این کد را در اینستاگرام وارد کنید. با انجام این کار ، اینستاگرام پس از تأیید تعدادی کد پشتیبان به شما می دهد و هنگامی که از حساب خود خارج می شوید و می خواهید دوباره وارد شوید ، باید از دو مانع عبور کنید. یکی از این موانع گذرواژه ای است که در ابتدا وارد کرده اید و دیگری کدهای امنیتی ارسال شده از اینستاگرام است.

برای در دسترس قرار دادن این کدها ، بهتر است آنها را در جای دیگری ذخیره کنید ، یا از گزینه take screenshot استفاده کنید.

احراز هویت دو مرحله ای صفحه شما را دو برابر می کند و هکرها را بسیار سخت یا حتی غیر ممکن می کند. برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام خود ، حتماً احراز هویت دو مرحله ای را برای صفحه خود فعال کنید.

۵: رمز عبور خود را هر هفته عوض کنید

یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای جلوگیری از هک اینستاگرام این است که گذرواژه خود را به صورت دوره ای تغییر دهید. فقط با تغییر ماهانه رمز عبور می توانید از هک شدن حساب خود جلوگیری کنید. تغییر رمز نه تنها برای اینستاگرام بلکه برای بسیاری از برنامه ها یا حتی کارت های بانکی نیز استفاده می شود.

۶: فالور های مشکوک رو بلاک کنید.

راه های جلوگیری از هک اینستاگرام اول از همه ، ما به شما توصیه می کنیم که صفحه خود را خصوصی کنید و همیشه از دنبال کنندگان مشکوک اجتناب کنید. همیشه دنبال کننده هایی را که در صفحه خود دارید بررسی کنید و در صورت مشکوک بودن آنها را مسدود کنید. در برخی موارد هک اینستاگرام ، فالوورهایی بودند که از این صفحه دیدن کردند. به همین دلیل بهتر است همیشه روی انتخاب دنبال کننده تمرکز کنید. همیشه صفحه خود را به روز کنید تا از هک شدن توسط دنبال کنندگان جلوگیری کنید.

۷: لینک های مشکوک و جعلی دوری کنید

راه های جلوگیری از هک اینستاگرام بسیاری از افراد پیوندهای کوتاهی را در صفحه بیوگرافی خود یا داستانهایی که ترک می کنند قرار می دهند ، که شما را به صفحه دیگری می برد. افراد سودجو گاهی از این پیوندها استفاده می کنند و از آنها برای هک صفحه استفاده می کنند.

اگر دنبال کننده مشکوکی در صفحه خود دارید که یکی از این پیوندها را دارد ، آن را باز نکنید. برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام ، بهتر است از دست زدن به پیوندهای کوتاهی که در صفحات مختلف می بینید و برای شما مشکوک است ، خودداری کنید. یا از برنامه های بررسی URL استفاده کنید.

یکی از راه های جلوگیری از هک شدن اینستاگرام ، بررسی لینک های کوتاه است. شما می توانید از سایت Urlchecker برای مرور پیوندهای کوتاهی که با آنها برخورد می کنید استفاده کنید.

۸: هک شدن از طریق لینک ریست پسورد اینستاگرام

راه های جلوگیری از هک اینستاگرام اگر از طریق اینستاگرام خود ایمیلی دریافت کردید و خواستار بازنشانی رمز عبور بودید ، اما خودتان این درخواست را ارسال نکردید ، حتما با پشتیبانی اینستاگرام خود تماس بگیرید. برای تماس با اینستاگرام ، باید روی نماد سه نقطه در برنامه اینستاگرام کلیک کنید و دکمه report a problem را فشار دهید. سپس spam یا abuse را انتخاب کنید.

Authorize :9 کردن را با دقت انجام دهید

در برخی موارد ، برنامه هایی که روی دستگاه خود نصب می کنیم از ما می خواهند اجازه دسترسی به حساب اینستاگرام را بدهند. اگر این برنامه را از سایت معتبری دریافت کرده اید ، می توانید به آن اجازه دهید. اما اگر منبع پذیرایی را نمی دانید یا به منبع دانلود برنامه مشکوک هستید ، نباید به راحتی این اجازه را به آنها بدهید.

 

راه های جلوگیری از هک اینستاگرام برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام خود ، باید اصول ذکر شده در این مقاله را افزایش دهید تا امنیت صفحه خود را افزایش دهید. امروزه تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام با این مشکل روبرو هستند که اگر از ابتدا این اصول را رعایت می کردند ، می توانستند از بروز این مشکل جلوگیری کنند.

در بسیاری از موارد ، سهل انگاری خود کاربر باعث می شود افراد سودجو و هکرها به دلایل مختلف وارد صفحات شخصی افراد شوند و از اطلاعات شخصی آنها استفاده کنند. شما نباید امنیت صفحه خود را دست کم بگیرید زیرا یکی از پر استفاده ترین فضای مجازی در حال حاضر اینستاگرام است. راه های جلوگیری از هک اینستاگرام

همانطور که از خانه خود در برابر سارقان محافظت می کنید ، باید از حریم خصوصی خود نیز محافظت کنید ، در غیر این صورت افراد به راحتی می توانند به حریم خصوصی شما حمله کرده و از آن استفاده کنند. در این مقاله مواردی را ذکر کرده ایم که اگر از آنها استفاده می کنید یا هنگام استفاده از اینستاگرام به آنها توجه می کنید ، می توانید امنیت صفحه خود را افزایش دهید.

اینم از آموزش راه های جلوگیری از هک اینستاگرام اومید وارم لذت ببرید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید