0

راهنما قدم به قدم آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

راهنما قدم به قدم آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ
بازدید 10


تلویزیون‌های هوشمند 📺 علاوه بر یک پلتفرم برای نمایش فیلم‌ها با امکان نصب برنامه‌های مختلف بر روی آنها می‌توانید بازی کنید. شبکه‌های اجتماعی را دنبال کنید یا خبرهای مختلف دنیا را دنبال کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال راهنما قم به قدم آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ را بررسی می‌کنیم.

نحوه نصب اپلیکیشن روی تلویزیون سامسونگ

How to Install the Application on Samsung TV

برای دانلود برنامه ها ابتدا کلید Home بر روی کنترل از راه دور تلویزیون را بزنید. در اینجا گزینه Apps را بزنید. از بین گروه های مختلف برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد از انتخاب برنامه مورد نظرتان می توانید با استفاده از دکمه های حرکت روی کنترل برنامه را انتخاب کنید. در پنجره جدید گزینه Install در مدل های جدیدتر و Add to Home در مدل های قدیمی تر را انتخاب کنید. دقت کنید قبل از همه این ها باید یک Account Samsung داشته باشید.

آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ شما دارای برنامه‌های از پیش نصب شده است شما می‌توانید برنامه‌های بیشتری را بر روی آن نصب کنید. در ابتدا شما به یک حساب سامسونگ نیاز دارید. شما  می‌توانید از طریق تلویزیون، گوشی هوشمند یا کامپیوتر شخصی خودتان یک حساب در سامسونگ ایجاد کنید. برای نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا تلویزیون را روشن کنید. دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید.

نصب برنامه تلویزیون سامسونگ

با استفاده از کلیدهای جهت نما به سمت چپ بروید و گزینه Apps را بزنید. برای انتخاب گزینه‌ها از دکمه دایره‌ای در مرکز کنترل استفاده کنید.

نصب برنامه تلویزیون سامسونگ

حالا آیکون Search در گوشه سمت راست بالای صفحه را انتخاب کنید. در این قسمت می‌توانید برنامه مورد نظرتان را پیدا کنید.

نصب برنامه تلویزیون سامسونگ

برای اضافه کردن برنامه به تلویزیون خود از گزینه Install استفاده کنید.

نصب برنامه تلویزیون سامسونگ

اگر مدل قدیمی تر تلویزیون سامسونگ را دارید از گزینه Add to Home را بزنید.

نصب برنامه تلویزیون سامسونگ

نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ با فلش

نصب برنامه با فلش یک از روش های کاربردی برای استفاده از برنامه های مختلف بر روی تلویزیون است. البته این روش در تلویزیون های اندرویدی امکان پذیر است. ابتدا برنامه مورد نظرتان را از Play Store یا Apkpure پیدا و دانلود کنید. بعد از دانلود اپ مدنظر را بر روی فلش مموری بریزید. حالا می توانید فلش را از طریق درگاه USB به تلویزیون وصل کنید. در اینجا پوشه برنامه را در تلویزیون باز کنید. حالا می‌توانید برنامه را بر روی تلویزیون نصب کنید. ممکن است بعضی از مدل‌های تلویزیون‌های اندرویدی اجازه نصب برنامه را به شما ندهد. احتمالاً بعد از Verify برنامه اجازه نصب را به شما می‌دهد.

دقت کنید که اپ را از منبع معتبر و فلش درایو از قبل با آنتی ویروس اسکن کنید زیرا در این روش ممکن است به دلیل آلوده بودن فلش یا برنامه عملکرد تلویزیون شما مختل شود.

نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ تایزن

سیستم عامل تلویزیون‌های سامسونگ تایزن بر اساس لینوکس است. که به دلیل اپن سورس بودن آن امکان سازگاری با سیستم عامل اندروید را نیز دارد. این نگرانی برای کاربران تلویزیون‌های سامسونگ تایزن وجود دارد که برنامه‌های اندروید با سیستم عامل تلویزیون تایزن سازگار نباشد. اما این نگرانی بی مورد است زیرا برنامه‌های اندرویدی قابل نصب بر روی تلویزیون‌های سامسونگ تایزن هستند. مزیت سیستم عامل تایزن نسبت به اندروید سرعت بالای این سیستم عامل است. که باعث بهبود عملکرد دستگاه‌ها می‌شود. برای نصب برنامه ابتدا تلویزیون را روشن کنید. قبل از هر چیز از اتصال تلویزیون به اینترنت مطمئن شوید. وارد حساب کاربری خودتان شوید. برنامه ACL for Tizen را جستجو و سپس به تنظیمات برنامه بروید و آن را Install کنید. حالا می توانید برنامه های مختلف اندروید را از طریق گزینه Apps از Play store پیدا و نصب کنید.

متاسفانه اپلیکیشن های ایرانی برای سیستم عامل تولید نمی شوند.

نصب نماوا ، فیلیمو ، تلوبیون و.. روی تلویزیون سامسونگ

ابتدا در صفحه اصلی سامسونگ گزینه Web Browser را انتخاب کنید. سپس وارد سایت فیلیمو شوید. در اینجا می‌توانید نسخه مربوط به تلویزیون‌های هوشمند را پیدا کنید. در صفحه گزینه دانلود مستقیم را بزنید. همچنین شما می‌توانید از نسخه وب برنامه فیلیمو با استفاده از مرورگر تلویزیون استفاده کنید. برای نصب اپلیکیشن نماوا و تلوبیون ابتدا باید وارد سایت این برنامه‌ها شوید و نسخه مربوط به تلویزیون‌های هوشمند را دانلود کنید. این برنامه‌ها از طریق برنامه بازار نیز در دسترس هستند. می توانید بعد از دانلود، آنها روی فلش بریزید. سپس بر روی تلویزیون‌های اندرویدی سامسونگ نصب کنید. همچنین برنامه نماوا، فیلیمو، تلوبیون برای سیستم عامل تایزن تولید نشده است.

نصب Vpn روی تلویزیون سامسونگ

برای نصب تغییر دهنده آی پی بر روی تلویزیون‌های سامسونگ ابتدا بررسی کنیم که تلویزیون شما از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. زیرا امکان نصب تغییر دهنده آی پی بر روی تلویزیون‌های سامسونگ تایزن وجود ندارد. ابتدا از اتصال اینترنت تلویزیون مطمئن شوید. وارد حساب کاربری خودتان شوید. حالا در Play Store برنامه مورد نظرتان را جستجو کنید. بعد از پیدا کردن برنامه آن را دانلود و سپس نصب کنید. طریقه نصب تغییر دهنده های آی پی با برنامه‌های دیگر تفاوتی ندارد. بعد از نصب برنامه می توانید تنظیمات آن را انجام دهید با این کار به برنامه‌ها و محتوای مسدود شده از طریق تلویزیون سامسونگ دسترسی خواهید داشت.

سوالات متداول

چطور یک برنامه را به صفحه اصلی منتقل کنم؟

از قسمت Add List به سمت پایین اسکرول کنید.گزینه edit List را انتخاب کنید برنامه مورد نظرتان را انتخاب کنید. گزینه Down directional button بر روی کنترل را بزنید. گزینه Move از قسمت Option را انتخاب کنید. این صورت می‌توانید با استفاده از کلیدهای جهت نما محل قرارگیری برنامه را نیز تعیین کنید.

چطور یک برنامه را Delete کنم؟

ابتدا در قسمت Settings و سپس App List برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و سپس گزینه Delete را بزنید.

چطور VPN را بروی تایزن نصب کنم؟

در حال حاضر امکان نصب تغییر دهنده آی پی بر روی سیستم عامل تایزن وجود ندارد.

جمع بندی

اگر شما تلویزیون هوشمند در دسترس ندارید می‌توانید با تهیه اندروید باکس تلویزیون معمولی خودتان را به تلویزیون‌های هوشمند اندرویدی تبدیل کنید. با این کار می‌توانید تمام برنامه‌های اندروید را نصب و استفاده کنید. برای استفاده از اندروید باکس ابتدا باید آن را به تلویزیون وصل کنید. دستگاه را راه‌اندازی کنید. به بخش نصب برنامه‌ها بروید. برنامه مورد نظرتان را پیدا و سپس بر روی تلویزیون نصب کنید. برای استفاده از اندروید باکس از اینترنت پرسرعت و پایدار استفاده کنید. در حال حاضر محبوب ترین برنامه برای نصب روی تلویزیون های سامسونگ Control Meister است که کاربران می توانند صفحه نمایش گوشی را بر روی تلویزیون ببینند.

نظرات و پیشنهاد های شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال راهنمای قدم به قدم آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ را بررسی کردیم. شما موفق به نصب برنامه‌های مختلف بر روی تلویزیون‌های اندرویدی سامسونگ شدید؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید