0

راهنمای طراحی وسایت لوازم آرایشی با استفاده از وردپرس

راهنمای طراحی وسایت لوازم آرایشی با استفاده از وردپرس
بازدید 34


اگر به دنبال طراحی یک سایت برای فروشگاه لوازم آرایشی هستید در این مقاله از انتخاب قالب تا نکات مهم در طراحی سایت لوازم آرایشی را آموزش می دهیم.

در دنیای امروز، داشتن یک وبسایت حرفه‌ای برای کسب‌وکارها بسیار ضروری است. در یک دهه اخیر شاهد رشد بی‌سابقه طراحی سایت برای کسب و کار‌های مختلف هستیم و به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.

وبسایت می‌تواند به عنوان یک نمایشگاه آنلاین عمل کند و به مشتریان اطلاعات کاملی راجع به محصولات، خدمات، قیمت، محصولات موجود و سایر جزئیات مورد نیاز کاربر می‌دهد و کاربران می تواند محصولات را خریداری کنند.

یکی از ابزار‌های قدرتمند در طراحی وبسایت، سیستم مدیریت محتوا وردپرس است که می توانید انواع سایت را با آن طراحی کنید. اگر یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید در این مقاله، به بررسی نحوه طراحی وبسایت لوازم آرایشی با استفاده از وردپرس می‌پردازیم و راهنمایی جامعی را برای شروع به کار در این زمینه ارائه می‌دهیم.

چرا وردپرس را برای طراحی سایت لوازم آرایشی انتخاب کنیم؟

وردپرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتواست که با دارا بودن قالب و افزونه‌های مختلف کار طراحی سایت در هر حوزه‌ای را آسان کرده است. فرقی نمی‌کند می‌خواهید یک سایت فروش ارز دیجیتال راه‌اندازی کنید یا یک سایت لوازم آرایشی تمام آنچه نیاز دارید را wordpress برای شما فراهم کرده است.

با وردپرس می‌توانید سایت فروش مبلمان، لباس، لوازم آرایشی، کفش و… راه‌اندازی کنید. قابلیت توسعه با افزونه های مختلف، امنیت بالا ، دارا بودن قالب های مختلف، سئو فرندلی و عدم نیاز به دانش برنامه نویسی امکان طراحی سایت را آسان کرده است.

مراحل طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی

حتماً یک هاست با کیفیت و یک دامنه با نام فروشگاه‌تان خریداری کنید تا به سراغ ادامه آموزش برویم.

انتخاب قالب مناسب

قبلاً کار طراحی سایت بسیار سخت بود و نیازمند دانش برنامه‌نویسی بود، اما امروز قالب‌های آماده وردپرس کار شما برای طراحی سایت را آسان کرده است. در حال حاضر بیش از ۵۱۰۰۰  قالب آماده در سایت تم فارست وجود دارد که با انتخاب یک دمو و نصب قالب می‌توانید سایتتان را راه‌اندازی کنید.

با توجه به تعداد بالای قالب‌های وردپرس ممکن است انتخاب برایتان سخت می‌شود اما پوسته آسترا پرو که یکی از بهترین قالب‌های چندمنظوره است، دارای دمو‌های متنوع فروشگاهی و شرکتی است وبا داشتن دمو فروشگاه لوازم آرایشی یک گزینه عالی برای طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی است.

نمایش محصولات، گالری تصاویر، نوشتن توضیحات در مورد محصولات، سبد خرید، گالری تصاویر و تمام آنچه برای یک سایت فروشگاهی نیاز دارید در قالب Astra pro آماده است به خصوص دارا بودن ۱۰۰ دمو متنوع انتخاب را برای شما آسان می‌کند.

مراحل طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی

طراحی و ساخت صفحات

درست است که قالب های وردپرس مانند آسترا دارای تمام امکانات برای طراحی یک سایت لوازم آرایشی است اما فقط نصب قالب کافی نیست و نیاز هست مواردی مانند انتخاب رنگ بندی، افزودن لوگو، اسلایدر و انتخاب چینش مناسب برای دسته بندی و منوها را به درستی انتخاب کنید تا کاربران به سرعت به محصول مورد نظر دسترسی داشته باشند و با ظاهر گرافیکی جذابی که سایتتان دارد مدت زمان بیشتری در سایتتان بمانند.

طراحی و ساخت صفحات

این قالب با المنتور، ویژوال کامپوزر و ۶ افزونه صفحه ساز دیگر سازگار است و می‌توانید تغییرات دلخواه و سفارشی سازی های لازم را انجام دهید و در صورت نیاز صفحات جدید را بسازید.

افزونه‌های مهم وردپرس برای وبسایت لوازم آرایشی

برای افزودن امکانات بیشتر به سایت می‌توانید از افزونه‌های وردپرس استفاده کنید. در ادامه لیستی از بهترین افزونه های وردپرس را برای طراحی سابت لوازم آرایشی را معرفی می کنیم:

افزونه مقایسه محصولات

کاربران هنگام خرید لوازم آرایشی به مقایسه برندها و قیمت محصولات می‌پردازند بنابراین نیاز به نصب افزونه مقایسه محصولات در وردپرس دارید تا کاربر مقایسه برای کاربران راحت‌تر شود.

افزونه فیلتر هوشمند

زمانی که کاربر به دنبال تعدادی محصولات با یک ویژگی هستند می‌توانید از فیلتر استفاده کنید مثلا زمانی که کاربر به دنبال خرید کرم ضد آفتاب با حداکثر قیمت ۵۰۰ هزارتومان است فیلترها به کاربران در انتخاب راحت‌تر محصولات کمک می‌کند.

نصب افزونه های امنیتی

داشتن یک سایت امن خیالتان را از نفوذ هکرها به سایت راحت می کند. با افزونه های امنیتی بسیاری از اقدامات برای بالا بردن امنیت سایت به صورت خودکار انجام می‌شود.

 بهینه ساز سرعت سایت

یکی از الزامات برای هر سایتی این است که سرعت سایت بهینه باشد، قطعا هیچ کسی حوصله یک سایت کند را ندارد. با افزونه هایبهینه سازی سرعت مانند هامینگ برد و راکت می توانید سرعت سایتتان را بالا ببرید.

افزونه های سئو

آمار بالای سرچ روزانه نشان می دهد کاربران حتی اگر بخواهند خرید فیزیکی داشته باشند قبل از خرید در اینترنت سرچ می کنند و این هنر شماست که کاربرانی که به سایت شما آمده اند را تبدیل به خریدار کنید. لازمه رسیدن به نتایج اول این است که نکات مهم در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا SEO را در سایت دهید. اما برای سئو سایت وردپرس هم افزونه‌های مختلفی وجود دارد که از جمله می توان افزونه رنک مث را نام برد.

با افزونه رنک مث اقداماتی مانند افزودن متا و دیسکریپشن، پیگیری لحظه‌ای رتبه سایت، نمایش کلمات کلیدی در پست‌ها، ساخت نقشه سایت، ایجاد اسکیمای پیشرفته و… را در سایت پیاده سازی کنید. افزونه رنک مث دارای امکاناتی مانند ۲۰ اسکیمای مختلف مانند کتاب، مقاله، دوره، رویداد، محصول، رستوران، خدمات، ویدئو و…، نقشه سایت، سئو خودکار تصاویر، سئوی ووکامرس است و به ایندکس سریع تر صفحات کمک می کند.

افزونه اسلایدر

یکی از مواردی که در بالا برای طراحی سایت فروش لوازم آرایشی گفتیم این است که سایتتان ظاهر جذابی داشته باشد برای این کار می توانید از اسلایدرهای حرفه ای برای نمایش محصولات، تخفیف ها و بنرهای سایتتان استفاده کنید. کافیست یک افزونه اسلایدر عکس وردپرس مانند لایر اسلایدر یا اسلایدر رولوشن نصب کنید و با نمایش افکت های جذاب، متن و ویدئو در اسلایدرها سایتتان را زیبا تر کنید.

نتیجه‌گیری:

در این مقاله به بررسی نحوه طراحی وبسایت لوازم آرایشی با استفاده از وردپرس پرداختیم و مراحل و امکانات برای داشتن یک سایت حرفه‌ای را از انتخاب قالب مناسب تا استفاده از افزونه‌های مهم را آموزش دادیم. امیدواریم شما هم با طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی به درآمد بالایی برسید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و مجله خبری آی تی و دیجیتال هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید