0

راه‌اندازی پلتفرم بیت کوین Swan : رونمایی از اولین مشاور اختصاصی BTC!

راه‌اندازی پلتفرم بیت کوین Swan : رونمایی از اولین مشاور اختصاصی BTC!
بازدید 162


سوان، ارائه‌دهنده خدمات اختصاصی BTC، از پلتفرم جدید خود رونمایی کرد. پلتفرم بیت کوین Swan به کاربران امکان مدیریت و نظارت دارایی‌های BTC را خواهد داد.

شرکت Swan اولین پلتفرم مشاوره مالی متمرکز بر بیت کوین را راه‌اندازی کرد. خدمات سوان به مشاوران اجازه می‌دهد که دارایی بیت کوین مشتریان را مدیریت و نگهداری کنند.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

پلتفرم بیت کوین Swan چیست؟

شرکت سوان، ارائه دهنده خدمات منحصر به فرد بیت کوین، در بیانیه‌ای مطبوعاتی از راه‌اندازی پلتفرم نگهداری بیت کوین خبر داد. کاربران این پلتفرم می‌توانند تراکنش‌های بیت کوین را تکمیل کرده، وجوه خود را نظارت کنند و همچنین اقدام به مدیریت سبدهای بیت کوین نمایند.

جدیدترین پلتفرم سوان اولین پلتفرم اختصاصی مشاوره خواهد بود که صرفاً روی بیت کوین متمرکز است. کوری کلیپستن (Cory Klippsten)، مدیرعامل سوان بیت کوین اظهار نموده:

اتصال دارایی‌ها به ابزارهای گزارش‌دهی روزانه مشتری و مدیریت پورتفولیو تا کنون برای برنامه‌ریزهای مالی که بیت کوین را پذیرفته‌اند، امری سخت تلقی می‌شد.

راه‌اندازی پلتفرم بیت کوین Swan : رونمایی از اولین مشاور اختصاصی BTC!

به عقیده کلیپستن، ارائه بیت کوین در چارچوب پرتفوی کلی مشتریان می‌بایست به امری ساده‌تر تبدیل شود. علت فعالیت شرکت سوان نیز تسهیل همین فرآیند است. پلتفرم بیت کوین Swan از طریق یک رابط کاربرپسند که از عملکردهای اصلی خرید و پشتیبانی مشتری استفاده می‌کند، دیدی واضح از موقعیت‌های بیت کوین مشتری به مشاور ارائه می‌دهد. اندری ادستروم (Andy Edstrom)، مدیرعامل خدمات مشاور سوان گفت:

خدمات مشاوره سوان با بهترین تیم آموزشی بیت کوین در جهان، موقعیت منحصر به فردی به مشاوران مالی و مشتریانشان ارائه می‌دهد.

پلتفرم بیت کوین Swan قابلیت ادغام با سیستم‌های مدیریت پورتفولیوی موجود در بازار را دارد. سوان قصد دارد در ادامه مجموعه‌ای از مشاوران خود را نیز وارد پلتفرم کند. کلیپستن در این راستا افزود: «بیت کوین سالم‌ترین و مسئولانه‌ترین راه برای سرمایه‌گذاری است. شرکت ما ریشه‌های تحقیقاتی و آموزشی عمیقی در فضای گسترده ارزهای دیجیتال دارد. سوان معتقد است که بیت کوین تنها سرمایه‌گذاری مسئولانه در دنیاست».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی پلتفرم بیت کوین Swan چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoinmagazine

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید