0

رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری گلکسی واچ 4 عرضه شد

رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری گلکسی واچ 4 عرضه شد
بازدید 278


سامسونگ امروز رسما از جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 با ویژگی‌های جذاب رونمایی کرد.

امروز و لحظاتی پیش One UI Watch 4.5 با امکاناتی مانند یک کیبرد جذاب و کاربردی و تنظیمات جدیدی برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 4 معرفی شد. نسخه پایدار این رابط کاربری بر اساس سیستم عامل Wear OS 3.5 گوگل توسعه پیدا کرده و امکانات کاربردی مانند یک کیبرد QWERTY را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: مشخصات فنی سری گلکسی واچ 5 پیش از رونمایی لو رفت

امکانات جدید رابط کاربری One UI Watch 4.5

بنابر اعلام رسمی سامسونگ، این رابط کاربری به زودی برای ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک عرضه خواهد شد. این نسخه با یک کیبرد QWERTY و با پشتیبانی از ورودی سوایپ ارائه می‌شود که گام رو به جلوی مهمی نسبت به کیبرد T9 نصب شده روی ساعت‌های سامسونگ محسوب می‌شود. این کیبرد حتی غلط‌گیر املایی و ورودی دست‌خط را نیز پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری گلکسی واچ 4 عرضه شد

رابط کاربری جدید قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت را نیز به ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌آورد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد یک سیمکارت را روی گوشی گلکسی خود تنظیم کنند تا به طور خودکار با ساعت هوشمند سامسونگ همگام‌سازی شود. کاربران می‌توانند وضعیت سیمکارت خود را روی ساعت‌ بررسی کنند و از طریق ساعت به مکالمات پاسخ دهند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری گلکسی واچ 4 عرضه شد

نکته مهم دیگر در رابط جدید مربوط به بهبود سفارشی‌سازی واچ فیس‌ها در ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ است. گزینه‌های جدید شخصی‌سازی به شما اجازه اضافه کردن واچ فیس محبوبتان در ترکیب‌رنگی‌های متنوع و همینطور اضافه کردن کامپلیکیشن‌های مختلف به فهرست محبوب‌ها برای دسترسی آسان‌تر را می‌دهند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری گلکسی واچ 4 عرضه شد

این آپدیت جدید امکانات دسترسی‌پذیری خوبی را هم به ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 4 و Watch 4 Classic می‌آورد. این شامل تنظیمات رنگ و کنتراست برای کاربرانی که با مشکل تشخیص رنگ مواجه هستند می‌شود. این قابلیت می‌توان شفافیت و جلوه ویژه تاری را کاهش داده و گزینه‌ای برای متوقف کردن تمام تصاویر متحرک را ارائه کند.

رابط کاربری One UI Watch 4.5 برای سری گلکسی واچ 4 عرضه شد

One UI Watch 4.5 متوازن‌سازی صدا را هم به گلکسی واچ می‌آورد و دارای تنظیمات لمسی تعاملی برای سفارشی‌سازی زمان ورودی لمس است. همه‌ی این تنظیمات دسترسی‌پذیری جدید در یک منوی جدید در صفحه تنظیمات ساعت قرار گرفته‌اند.

One UI Watch 4.5 در سه ماهه سوم سال جاری میلادی در دسترس کاربران ساعت‌های هوشمند ویر او اس سامسونگ قرار خواهد گرفت. غول کره‌ای گرچه این امکانات جدید را معرفی کرده، اما حرفی از زمان دقیق عرضه نزده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه رابط کاربری One UI Watch 4.5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید