0

دیجی کالا به اتهام نشر تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات در محصولاتش دادگاهی می‌شود!

دیجی کالا به اتهام نشر تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات در محصولاتش دادگاهی می‌شود!
بازدید 39

[ad_1]

دادستانی تهران، دیجی کالا را به اتهام انتشار تصاویر توهین‌آمیز در برخی محصولاتش مجرم دانست و این فروشگاه اینترنتی باید در دادگاه پاسخگو باشد.

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور، از سمت دادستانی تهران به اتهام نشر تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات در برخی از محصولات خود مجرم شناخته شده و به دادگاه احضار شده است. البته ممکن است که دیجی کالا به این موضوع توجهی نداشته است؛ زیرا میزان و حجم محصولاتی که توسط این فروشگاه به فروش می‌رسد، آنقدر بالاست که ممکن است برخی موارد مانند موضوع مورد بحث در برود. از سمت دیگر این فروشگاه می‌بایست بیشتر به تصاویر چاپ شده در محصولات دقت کند تا از بروز اینگونه اتهامات در امان باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی سه اپ موفق ایرانی: برنامه دیجی کالا برای ایفون، بله و ایرانسل من

پرونده قضایی علیه دیجی کالا تشکیل شد

 دادستانی تهران علیه دیجی‌کالا اعلام جرم کرده و یک پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای این فروشگاه اینترنتی تشکیل شده است.

به نقل از تسنیم؛ این پرونده به‌خاطر انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات در برخی محصولات ارائه‌شده در سایت دیجی‌کالا تشکیل شده است. به‌نظر می‌رسد این تصاویر مربوط به تصاویر چاپ شده روی برخی کالاها بوده که عصر دیروز نیز گزارشی انتقادآمیز توسط خبرگزاری تسنیم درباره آنها منتشر شده بود.

پرونده قضایی علیه دیجی کالا تشکیل شد

شرکت دیجی کالا یک کسب و کار مجازی است که به صورت برخط از طریق سکوهای اینترنتی کالاهای مصرفی را عرضه می کند. در روزهای اخیر در فضای مجازی تصاوری از عرضه برخی کالاها در بستر این سکو منتشر شد که نشان می داد نظارتی بر عرضه محصولات مغایر با باورهای فرهنگی و اعتقادی مردم از طریق این پلتفرم اینترنتی وجود ندارد.

نکته عجیب اینجاست که حتی پس از اعتراض‌ها و انتقادهای زیادی که به‌وجود آمد، باز هم شاهد ادامه فروش این کالا در دیجی کالا بودیم تا این‌که امشب اخباری از شکایت رسمی علیه این فروشگاه اینترنتی و اعلام جرم علیه دیجیکالا منتشر شد. تاکنون هیچ نهاد یا مسئولی در این رابطه واکنشی نشان نداده و مدیران دیجی کالا نیز فعلاً اظهار نظری در این خصوص نکرده‌اند. باید دید سرانجام این پرونده به کجا ختم می‌شود و آیا مشکل جدی گریبان‌گیر دیجی کالا خواهد شد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص اتهام دیجی کالا و تشکیل پرونده قضایی برای این فروشگاه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید