0

دیافراگم متغیر دوربین میت 50 تایید شد

دیافراگم متغیر دوربین میت 50 تایید شد
بازدید 113


فاصله چندانی تا رونمایی رسمی از سری میت 50 هوآوی نداریم و انتظار می‌رود این محصول دوربین فوق‌العاده‌ای داشته باشد. حالا اما هوآوی رسما دیافراگم متغیر دوربین میت 50 را تایید کرده است.

با تایید رسمی شرکت چینی هوآوی، این شرکت از فناوری گشودگی دیافراگم متغیر در سری گوشی‌های جدید میت 50 استفاده خواهد کرد.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: ثبت رکورد خارق العاده 1 میلیون سفارش میت 50 ؛ بازگشت شکوهمندانه هوآوی؟

دیافراگم متغیر دوربین میت 50 تایید شد

هوآوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی در دنیا است که تمرکز خاصی بر بخش دوربین و عکاسی گوشی‌های خود دارد. این شرکت چینی برای بهبود هرچه بیشت کیفیت تصاویر در گوشی‌های پرچمدار خود، تصمیم دارد تا از فناوری‌های جدیدی استفاده کند و حالا برای آزمایش ایده‌ای جدید، تصمیم به استفاده از دیافراگم متغیر در سری میت 50 گرفته است.

دیافراگم متغیر دوربین میت 50 تایید شد

پیش از این هواوی تاریخ رونمایی از سری میت 50 را با انتشار پوستر رسمی این رویداد تایید کرده بود و حالا بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید با فناوری گشودگی دیافراگم متغیر عرضه خواهد شد. این موضوع می‌تواند منجر به بهبود کیفیت دوربین سری میت 50 شود.

این فناوری، یعنی گشودگی دیافراگم متغیر البته احتمالا تنها در دوربین اصلی گوشی‌های پرچمدار هواوی به کار خواهد رفت. تقریبا همه گوشی‌های هوشمند جهان در تمام این سال‌ها دیافراگم ثابت داشته‌اند و تنها سری گلکسی S9 سامسونگ پیش از این از ضریب F متغیر برخوردار بودند.

حالا به نظر می‌رسد که هواوی می‌کوشد تجربه کاربران خود در بخش دوربین را بهبود بخشد و به همین دلیل سری میت 50 در بخش دوربین با قابلیت تغییر هوشمند دیافراگم بین F1.4 تا F4.0 می‌تواند عملکرد خوبی در موقعیت‌های مختلف داشته باشد. با این قابلیت کاربران می‌توانند عمق میدان تصویر را به شکل دوربین‌های حرفه‌ای تغییر دهند. همچنین کیفیت تصاویر در هر شرایط نوری نسبت به قبل بهبود خواهد یافت.

دیافراگم متغیر دوربین میت 50 تایید شد

بر اساس اطلاعات فاش شده، هواوی میت 50 پرو به دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد. دوربین عریض این گوشی از حسگر 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی خواهد بود. دوربین‌های 40 مگاپیکسلی مونوکروم و 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض هم این دوربین را همراهی می‌کنند. در نهایت با استفاده از دوربین تله‌فوتوی 64 مگاپیکسلی با زوم 3.5 برابر اپتیکال، مجموعه دوربین این پرچمدار تکمیل می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دیافراگم متغیر دوربین میت 50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید