0

دو گوشی تاشو جدید اوپو شاید اواخر سال جاری معرفی شود

دو گوشی تاشو جدید اوپو شاید اواخر سال جاری معرفی شود
بازدید 231


به نظر می‌رسد دو گوشی تاشو جدید اوپو که در حال توسعه هستند تا پایان سال جاری معرفی شوند. این دو گوشی موفقیت بزرگی را برای اوپو به ارمغان خواهند آورد.

مستر بلیط

کمپانی OPPO اولین گوشی هوشمند تاشو خود را چندی پیش با نام OPPO Find N عرضه کرد و اکنون این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند تاشو است که به نظر می‌رسد تا اواخر سال جاری عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

جزئیاتی از دو گوشی تاشو جدید اوپو

طبق آخرین گزارشی که در وبسایت Digital Chat Station در کورد اوپو منتشر شد، این کمپانی در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند تاشو جدید است. گفته می‌شود طراحی هر کدام از این گوشی‌ها متفاوت است؛ یکی از این دو گوشی تاشو جدید اوپو با با طراحی تاشوی ساده و دیگری با طراحی تاشو که شباهت به مک بوک دارد ارائه می‌شوند.

دو گوشی تاشو جدید اوپو

این گزارش همچنین می‌افزاید که گوشی هوشمند آینده با طراحی تاشوی ساده، بیشتر شبیه به سری گلکسی Z Flip سامسونگ است و با اسم رمز Dragonfly شناخته می‌شود. این در حالی است که هنوز نام واقعی این اسمارت فون مشخص نشده است.

طبق اطلاعات محدودی که در دست داریم، به نظر می‌رسد این گوشی دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. همچنین شایان ذکر است که این شرکت روی کاهش ضخامت گوشی هوشمند تاشو و همچنین استفاده از ساختار لولای جدید تمرکز دارد.

از سوی دیگر، شرکت OPPO علاوه بر تولید این دو محصول جدید، در حال کار بر روی جانشین گوشی هوشمند Find N است که طبق گزارش‌ها، OPPO Find N 2 نامیده خواهد شد و باید از بهترین گوشی‌های تاشو باشد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند OPPO Find N 2 با نمایشگری که از نرخ به روز رسانی 120 هرتز برخوردار است، ارائه شود.

گفتنی است که طبق گزارش منتشر شده این اسمارت فون جدید، نسبت به مدل OPPO Find N  پیشرفت قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و از نظر وزن و ضخامت در مقایسه با نسل قبلی خود از جهات بسیاری بهینه شده است.

همچنین در رسانه‌ها اخباری منتشر شده است که ادعا می‌کند کمپانی اوپو در نیمه دوم سال جاری مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند پرچمدار با عملکرد بالا را روانه بازار خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این گوشی‌های هوشمند جدید با پردازنده‌های پرچمدار اسنپدراگون و دایمنسیتی عرضه شوند. این در حالی است که تاریخ رونمایی از دو گوشی تاشوی جدید اوپو تا اواخر سال جاری از سوی رسانه‌ها تخمین زده شده است. هنوز اخبار زیادی از این محصولات جدید در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد کمپانی اوپو سال پرکاری را آعاز کرده است و با موفقیت‌های زیادی در بازار فروش روبه رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص معرفی دو گوشی تاشو جدید اوپو در سال جاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال  و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید