0

دوقلوهای ایلان ماسک از رابطه نامشروع با همکار قدیمی؛ بچه هایی که هنوز هویت ندارند

دوقلوهای ایلان ماسک از رابطه نامشروع با همکار قدیمی؛ بچه هایی که هنوز هویت ندارند
بازدید 175

[ad_1]

ایلان ماسک، مرد اول تسلا و اسپیس ایکس یکی از پر حاشیه‌ترین افراد این روزهاست و حالا در رویدادی جدید، دوقلوهای ایلان ماسک خبر ساز شده‌اند.

مستر بلیط

طبق اخباری که به دست رسیده، ایلان ماسک و یکی از همکاران قدیمی‌اش در ماه نوامبر به صورت مخفیانه، صاحب دو فرزند شده‌اند. این اطلاعات از طریق اسناد دادگاهی مبنی بر درخواست تغییر نام خانوادگی فرزندان به «ماسک» لو رفته است.

بیشتر بخوانید: ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی ؛ جزای یک بوسه

دوقلوهای ایلان ماسک

براساس اخباری که از رسانه اینسایدر منتشر شده است، گویا ایلان ماسک و یکی از مدیران ارشدش در ماه نوامبر به صورت مخفیانه، صاحب دوقلو شده‌اند و اسنادی در این خصوص لو رفته است.

این اسناد که توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس و «شیون زیلیس»، مدیر پروژه‌های ویژه در استارت آپ خصوصی نورو تکنولوژی (Neuralink) امضا شده و در ماه می توسط قاضی در آستین تگزاس تأیید شده است. زیلیس 36 ساله قبلا به عنوان مدیر پروژه در دفتر مرکزی تسلا کار می‌کرد.

گویا زیلیس قبلا در سانفرانسیسکو زندگی می‌کرد، اما حدود سه ماه قبل از تولد دوقلوها، اقدام به خرید خانه در آستین کرده است. اینسایدر گزارش داده که این حکم تغییر نام به شدت ویرایش شده اما در چندین نقطه، نام ایلان ماسک و زیلیس را مورد خطاب قرار می‌دهد و شکی در اصالت آن وجود ندارد.

دوقلوهای ایلان ماسک

در حال حاضر ایلان ماسک هنوز اظهار نظری درباره این موضوع نکرده است و تماس با زیلیس هم ممکن نیست. اما ایلان ماسک در روز پنجشنبه با انتشار یک سری توییت به طور غیر مستقیم به گزارش اینسایدر اشاره کرد، اما علنا وجود این دوقلوها را به عنوان فرزندان خود تایید نکرد. در عوض او به انتشار کنایه‌های غیرمستقیمی مانند «تمام تلاشم را برای کمک به بحران جمعیت انجام می‌دهم» و «امیدوارم خانواده‌های بزرگی داشته باشید» بسنده کرد.

این اولین رابطه مخفی ایلان ماسک نیست. درست دو ماه پیش بود که اینسایدر گزارش داده بود، اسپیس ایکس به یک مهماندار هواپیما، مبلغ ۲۵۰ هزار دلار حق‌السکوت پرداخت کرده است تا اتهامات مربوط به رابطه با میلیاردر ۵۱ ساله در جریان پرواز هوایی را حل و فصل کند. ماسک بعدا این اتهام را رد کرد و شایعات منتشر شده را دروغ محض دانست.

ماسک، مدافع علنی افزایش جمعیت، اکنون ۹ فرزند دارد. ماسک پیش از این در توئیتی درباره کاهش نرخ تولد در سال ۲۰۱۷ نوشت:

جمعیت جهان با شتاب به سمت سقوط می‌رود، اما به نظر می‌رسد که انسان‌های کمی متوجه این فاجعه شده‌اند و به آن اهمیت می‌دهند.

ایلان ماسک در ماه می سال جاری میلادی، دست به انتشار تصویری گرافیکی از وال استریت ژورنال در توییتر زد که از «رکود شدید باروری» در ایالات متحده از سال ۱۹۴۰ تاکنون خبر می‌داد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد دوقلوهای ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید