0

دوربین 25000 دلاری RED V-Raptor ST

دوربین 25000 دلاری RED V-Raptor ST
بازدید 153

[ad_1]

کمپانی RED جدیدترین دوربین سینمایی خود را با نام V-Raptor ST معرفی کرد. دوربین V-Raptor ST اولین عضو نسل جدید دوربین‌های DSMC3 و بهترین دوربین این شرکت تا به امروز است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، دوربین V-Raptor ST دارای سنسور 8K VV 35.4 مگاپیکسلی CMOS است. سنسور 8K VV با اندازه مورب 46.31 میلی متر بزرگتر از سنسورهای فول فریم 35 میلی متری استاندارد است. RED مدعی است که این سنسور دارای دامنه پویایی بیش از 17 استپ است که بالاترین آن می‌باشد.

V-Raptor ST قابلیت ضبط همزمان با وضوح و نرخ فریم بالا را دارد. این دوربین می‌تواند ویدئوهایی با وضوح کامل 8K و سرعت 120 فریم در ثانیه، کیفیت 4K با سرعت 240 فریم بر ثانیه و کیفیت 2 K با سرعت 480 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

V-Raptor ST دارای سوکت RF یکپارچه است.

بدنه دوربین از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دارای پایه‌های 1/4 اینچی است. در کنار آن یک صفحه نمایش کوچک داخلی برای نمایش عملکرد دوربین و پشت آن خروجی‌های SDI وجود دارد.

سمت چپ دوربین پورتی برای کارت ذخیره سازی تعبیه شده است. V-Raptor ST همانند Komodo از کارتهای استاندارد CFexpress استفاده می‌کند.

البته دوربین V-Raptor ST مانند Komodo از یک نمایشگر داخلی برای پیش نمایش ویدیو برخوردار نیست، بنابراین باید یک صفحه نمایش خارجی به آن وصل کنید.

V-Raptor ST قیمتی معادل 24500 دلار قیمت دارد.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید