0

دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد

دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد
بازدید 89


دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ که مدت‌ها شایعاتی درباره آن شنیده می‌شد، امروز و لحظاتی پیش رسما توسط کمپانی کره‌ای رونمایی شد.

سامسونگ جدیدترین دوربین 200 مگاپیکسلی خود برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده که نسبت به نسل قبل خود یعنی ایزوسل HP1 پیشرفت‌های مهمی داشته است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی 2022

دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3

دوربین 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP3 با داشتن سایز پیکسل 0.56 میکرومتری، کوچکترین سایز پیکسلی را در بین همه دوربین‌های موبایلی بازار دارد و نسبت به سایز پیکسلی 0.64 میکرومتری ایزوسل HP1 پیشرفت قابل توئجهی داشته است.

سامسونگ مدعی است که از فناوری جدیدی به نام Epic Resolution Pro در این سنسور استفاده کرده که منجر به رزولوشن‌های بسیار بالا در این سنسور می‌شود.

با توجه به کوچکتر شدن 12 درصدی سایز پیکسل‌ها در این مدل، مساحت اشغال شده توسط ماژول دوربین در گوشی‌های هوشمندی که به دوربین جدید تجهیز شوند می‌تواند تا 20 درصد کاهش یابد.

دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ رونمایی شد

این سنسور امکان ضبط ویدیوهای 8K با نرخ بالای 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد و ویدیوهای 4K را نیز در نرخ 120 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. نکته مهم دیگر امکان ضبط ویدیوهایی با وضوح بسیار بالا بدون هیچ افت کیفیتی در میدان دید است.

سنسور جدید سامسونگ از فناوری Tetra2pixel برخوردار است که منجر به تفاوت عملکرد دوربین با روش مرسوم ترکیب پیکسلی می‌شود که معمولا در آن چهار پیکسل برای ایجاد تصاویر باکیفیت در محیط‌های کم نور ترکیب می‌شوند. در عوض اما در سنسور HP3، و با استفاده از فناوری Tetra2pixel تا 16 پیکسل در یک پیکسل ترکیب می‌شود و تصاویری بسیار روشن‌تر در محیط‌های کم نور ثبت می‌شود.

در حال حاضر مشخص نیست که دوربین 200 مگاپیکسلی جدید سامسونگ ممکن است روی کدام گوشی‌های احتمالی استفاده شود اما بعید نیست برای اولین بار شاهد استفاده از آن‌ها در سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 23 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید