0

دوام باتری آیفون 15 فراتر از تصورات اپل است

دوام باتری آیفون 15 فراتر از تصورات اپل است
بازدید 15

[ad_1]

دوام باتری آیفون 15 با آنچه که اپل در رونمایی از این محصول ادعا کرده بود تفاوت دارد و ظاهرا عمر باتری این گوشی دو برابر مقداریست که پیشتر توسط اپل اعلام شده بود.

علاوه بر تغییرات در تنظیمات سلامت باتری در iOS 17.4، اپل امروز اخبار بیشتری برای به اشتراک گذاشتن دارد. اپل می‌گوید که در حال به روز رسانی طول عمر چرخه باتری برای آیفون 15 و آیفون 15 پرو است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دوام باتری آیفون 15

اپل در ابتدا اعلام کرد که باتری آیفون 15 تا 80 درصد ظرفیت اولیه خود را در 500 چرخه شارژ کامل حفظ می‌کند. اکنون، این شرکت به 9to5Mac می‌گوید که آیفون 15 می‌تواند 80 درصد ظرفیت اولیه خود را در 1000 چرخه شارژ کامل حفظ کند.

اپل می‌گوید که آزمایش آن شامل شارژ و تخلیه باتری 1000 بار تحت شرایط خاص است که نشان دهنده موارد استفاده رایج است. این بهبود به این دلیل است که اپل در طول سال‌ها به‌روزرسانی‌های مداوم قطعات باتری و سیستم‌های مدیریت انرژی را انجام داده است.

iPhone 16 Pro rumors

اپل می‌گوید که این تغییر در طول عمر چرخه باتری فقط برای آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس اعمال می‌شود. مدل‌های قبلی آیفون همچنان تا 80 درصد ظرفیت خود را در 500 چرخه شارژ کامل حفظ می‌کنند. با این حال، این شرکت اضافه می‌کند که در حال حاضر در حال بررسی مدل‌های قدیمی تر آیفون نیز هست.

در اینجا منظور اپل از ظرفیت باتری در آیفون آمده است:

“حداکثر ظرفیت باتری ظرفیت باتری دستگاه را نسبت به زمانی که نو بود اندازه گیری می‌کند. با پیری شیمیایی باتری، ظرفیت باتری کمتری خواهد داشت که ممکن است باعث کاهش ساعات استفاده بین شارژ شود. بسته به مدت زمان بین ساخت آیفون تا زمانی که فعال می‌شود، ظرفیت باتری شما ممکن است کمی کمتر از 100٪ نشان داده شود.”

اگر آیفون 15 دارید، می‌توانید تعداد چرخه شارژ باتری خود را در برنامه تنظیمات بررسی کنید. اپل اطلاعات چرخه باتری را در مدل‌های قدیمی آیفون نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوام باتری آیفون 15 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: 9to5mac

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید