0

دلایل و آموزش رفع ارور This Channel Can’t Be Displayed کانال تلگرام

رفع ارور This Channel Can't Be Displayed کانال تلگرام
بازدید 12

[ad_1]

کانال‌های تلگرام می‌توانند راهی عالی برای اطلاع از آخرین به‌روزرسانی‌ها و.. باشند. اما گاهی هنگام ورود به کانال تلگرام با پیغام this channel can’t be displayed مواجه میشوید. ⛔ اگر دیگر نتوانید کانال مورد علاقه خود را پیدا  و مشاهده کنید یک مشکل جدی است. در ادامه مطلب مجله خبری آی تی و دیجیتال به روش‌های رفع ارور This Channel Can’t Be Displayed کانال تلگرام و بررسی دلایل آن می‌پردازیم.

دلیل و روش حل مشکل This Channel Can’t Be Displayed تلگرام

How to Fix This Channel Can’t Be Displayed in Telegram

به طور کلی دلیل اصلی پیام «این کانال نمایش داده نمی‌شود» این است که برخی از ادمین ها یا اعضا در بخش نظرات و.. ممکن است محتوای غیرقانونی، غیر اخلاقی، یا پیام‌هایی را منتشر کنند که نفرت و خشونت را برانگیزد. اگر تلگرام متوجه شود که از کانالی برای چنین فعالیت‌هایی استفاده می‌شود، ممکن است آن را از دید عمومی مخفی کند یا به طور کلی آن را ممنوع کند.

ممکن است با پیام های زیر مواجه شوید:

  • به علت انتشار محتوای غیر اخلاقی این کانال قابل نمایش نیست
  • This Channel Can’t Be Displayed

 This Channel Can't Be Displayed کانال تلگرام

در ادامه به روش های حل این مشکل می پردازیم.

استفاده از تغییر دهنده آی پی دیگر و سرور کشور دیگر برای اتصال

تلگرام ممکن است برای کانال هایی که در کشورهایی که محتوا به شدت فیلتر شده است، محدودیت های محتوا اعمال کند. در نتیجه، تا زمانی که در آن کشور خاص باشید، نمی‌توانید به کانال دسترسی پیدا کنید.

اگر در داخل کشور از تلگرام استفاده می‌کنید معمولاً به دلیل اینکه کاربرها از وی‌پی‌ان پروکسی یا پروکسی‌های داخلی خود تلگرام استفاده می‌کنند احتمال دارد که برخی از پروکسی‌ها و روش‌های تغییر آی پی به کشورهای متصل شود که محتوای کانال در آن کشورها توسط تلگرام ممنوع باشد پس زمانی که شما به سرور کشور آن تغییر دهنده آی پی وصل می‌شوید این کانال برای شما در دسترس نخواهد بود و با پیغام مواجه خواهید شد.

ساده‌ترین روش حل این مشکل عوض کردن سرور تغییر دهنده آی پی خود بر روی گوشی یا سیستم یا وب می‌باشد. همچنین چک کنید که تغییر دهنده آی پی شما DNS Leak نداشته باشد و برای رفع ارور This Channel Can’t Be Displayed بهتر است روش تغییر آی‌پی خود را از وی پی ان به پروکسی یا بالعکس امتحان کنید.

همچنین اگر نمی توانید پس از تغییر کشور  فوراً به کانال دسترسی پیدا کنید، چند ساعت به آن فرصت دهید. پس از اینکه تلگرام آدرس IP تغییر یافته را ثبت کرد، باید بتوانید به کانال مورد نظر بپیوندید.

استفاده از شماره مجازی برای دسترسی به محتوا کانال

علاوه بر تغییر آی پی شما می‌توانید از شماره مجازی دیگر کشورها برای ثبت نام در تلگرام استفاده کنید و با اکانت ساخته شده خود که مخصوص آن کشور است دیگر محدودیت‌های تلگرام را ندارد به محتوای کانال مسدود شده دسترسی پیدا کنید البته این روش در صورتی که کانال مد نظر توسط تلگرام حذف شده باشد کاربردی ندارد.

خاموش کردن فیلتر محتوا حساس تلگرام (در نسخه های قدیمی)

این گزینه در تلگرام های جدید برداشته شده است.

همچنین اگر یک کانال تلگرام حذف شود، هنگام باز کردن آن، پیغام «This Channel Can’t Be Displayed» را مشاهده خواهید کرد. بسته به دلیل، ممکن است بتوانید برخی از تنظیمات را تغییر دهید و برای دیدن محتوای کانال به عقب برگردید.

همچنین اگر هیچ فعالیت غیرقانونی در داخل کانال انجام نمی شود. ممکن است هنوز فعال باشد، فقط از نمای کلی پنهان است. اگر اینطور است، احتمالاً پیام «این کانال نمایش داده نمی‌شود» را می‌بینید زیرا فیلتر محتوای حساس شما فعال است.

وقتی از کانالی برای تبادل محتوای حساس استفاده می شود، ممکن است تلگرام آن را حذف کند. محتوای حساس در درجه اول به تصاویر و ویدیوهایی اشاره دارد که برای کار ایمن نیستند.

اگر بالای ۱۸ سال دارید، می‌توانید فیلتر را خاموش کنید، پس از آن می‌توانید کانال مورد نظر را مشاهده کرده و به آن بپیوندید.

برای انجام این کار مراحل Settings > Privacy and Security طی و در بخش Sensitive content گزینه Disable filtering را فعال کنید.

خاموش کردن فیلتر محتوا حساس تلگرام (در نسخه های قدیمی)

حل مشکل This Channel Can’t Be Displayed با خاموش کردن فیلتر محتوا حساس توسط Nicegram Bot

برای این حل مشکل میتوانید از بات تلگرام Nicegram Bot کمک بگیرید.

با تایپ “ربات Nicegram” در نوار جستجوی تلگرام و زدن گزینه “bot” که زیر نام آن نوشته شده است.

هنگامی که چت Nicegram Bot پیدا شد، این مراحل را دنبال کنید تا فیلتر حساسیت خود را خاموش کنید.

روی دکمه “Start” در پایین صفحه ضربه بزنید.

Nicegram Bot

روی هر دو گزینه «I’m 18+ years old» و «Show content that may be sensitive» را کلیک کنید

Show content that may be sensitive

تا چک باکس کنار آنها سبز شود.

خاموش کردن فیلتر محتوا حساس توسط Nicegram Bot

پس از انجام این کار و راه‌اندازی مجدد برنامه، در اندروید، دسکتاپ یا در iPhone یا iPad بررسی کنید که آیا محتوای که قبلاً غیرقابل دسترس اکنون قابل مشاهده است یا خیر.

اگر هنوز نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید، احتمالاً کانال به طور کامل ممنوع شده است، توسط سازنده حذف شده یا در کشور شما محدود شده است.

محتوا کانال تلگرام را در وب جستجو کنید

اگر با محدودیت جغرافیایی برای دسترسی به تلگرام و محتوای آن روبرو هستید یک ترفند دیگر استفاده از محتوای ثبت شده بر روی وب است تلگرام به صورت پیش فرض محتوای کانال‌های خود را در نسخه وب خود به صورت عمومی بر روی اینترنت ثبت می‌کند.

محتوا کانال تلگرام را در وب جستجو کنید

برای دسترسی به محتوای کانال مد نظر کافیست که اسم تلگرام را به همراه اسم کانال در موتورهای جستجو سرچ نمایید. در نمایش نتایج جستجو بر روی اسم کانال مد نظر کلیک کنید و محتوای آن را به صورت ناشناس و ترجیحاً در حالت ناشناس مرورگر مشاهده نمایید.

کانال تلگرام را در وب

کانال را عوض کنید

اکثر پلتفرم های آنلاین اصلی تمام تلاش خود را برای بالا بردن کیفیت محتوای ارسال شده در آنها انجام می دهند. از آنجایی که برخی از کانال‌های تلگرام با نیت خوب ایجاد نشده‌اند، جای تعجب نیست که اجازه فعال ماندن به آنها داده نشود.

چنین کانال هایی معمولاً به دلیل انتشار محتوای نفرت انگیز، تحریک آمیز یا غیرقانونی پایان می یابند. اگرچه ممکن است همچنان بتوانید کانال را ببینید، محتوای آن برای همیشه غیر قابل دسترس خواهد بود.

اگر روش های ذکر شده در این مطلب به شما کمک نکرده است که دوباره به کانال مورد نظر دسترسی پیدا کنید، احتمالاً کانال به دلیل خوبی از بین رفته است. در این صورت، بهتر است از کانال‌های مشابه استفاده نمایید.

سوالات متداول

چرا تلگرام انواع خاصی از محتوا را فیلتر می کند؟

تلگرام محتوای حساس را فیلتر می کند تا از کاربران خود در برابر محتوای مضر محافظت کند. تلگرام محتوای حساسی مانند هرزه‌نگاری کودکان و محتوایی که خشونت را ترویج می‌کند و ممکن است به کاربرانش آسیب برساند را فیلتر می‌کند.

چگونه بفهمم کانال تلگرام در کشور من محدود شده است؟

اگر فیلتر محتوای حساس را فعال کرده باشید و کانال دوباره «به علت انتشار محتوای غیر اخلاقی این کانال قابل نمایش نیست» را نشان می‌دهد. در این صورت، ممکن است تلگرام یک محدودیت منطقه ای در منطقه شما اعمال کرده باشد.

جمع بندی

به طور کلی تلگرام بر روی محتوای منتشر شده در کانال‌ها به صورت مداوم بررسی انجام می‌دهد و حتی ممکن است برخی کاربران کانال مد نظر را گزارش کنند علاوه بر این محدودیت‌های جغرافیایی در کشور مد نظر نیز می‌تواند باعث این مشکل شود که تنها راه موجود استفاده استفاده از تغییر دهنده‌های آی پی برای دور زدن این تحریم‌ها توسط تلگرام است.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب به بررسی دلایل و آموزش روش های رفع ارور This Channel Can’t Be Displayed تلگرام پرداختیم؟ آیا شما در کانالی با این پیغام مواجه شده‌اید و آیا واقعاً این کانال محتوای خلاف قوانین منتشر کرده بود؟ نظرات تجربیات و پیشنهادات خود را در زمینه حل این مشکل با ما و دیگران در بخش نظرات این پست به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید