0

دعوت متا از شرکای خود در MWC 2022 برای ساخت متاورس

دعوت متا از شرکای خود در MWC 2022 برای ساخت متاورس
بازدید 189

[ad_1]

مارک زاکربرگ مدیر متا می‌داند که کمپانی او به تنهایی قادر به ساخت متاورس نیست؛ بنابراین از شرکای خود در MWC 2022 دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از cnet، در آستانه نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون، شرکت مادر فیسبوک متا پیشنهادی را برای شرکای خود صادر کرد تا برای محقق کردن چشم انداز آتی متاورس با او همکاری کنند.

وقتی فیس‌بوک اعلام کرد که نام خود را به متا تغییر می‌دهد، شهرت خود را با این ایده که متاورس، دنیای مجازی نسل بعدی که مردم در کار می‌کنند، بازی می‌کنند، یاد می‌گیرند و با دوستان و خانواده‌شان ارتباط برقرار می‌کنند؛ به خطر انداخت.

حال این کمپانی باید تلاش کند تا برای تحقق اسم خود دنیای متاورس را محقق سازد. متا به خوبی می‌داند که این چالشی نیست که بتواند به تنهایی از عهده آن برآید.

دعوت متا از شرکای خود در MWC 2022

در این راستا مارک زاکربرگ، مدیر متا روز دوشنبه در بیانیه‌ای گفت: «امروز، ما در حال شروع یک انتقال جدید در متاورس هستیم تا آن را بسازیم. اما به وجود آوردن این حس واقعی در دنیای مجازی که به عینک‌های هوشمند و هدست‌های واقعیت مجازی نیاز دارد؛ مستلزم پیشرفت‌های عظیمی در اتصال است. پیشرفت‌هایی بزرگ‌تر از هر آنچه پیش از این اتفاق افتاده است”.

وی در ادامه گفت که متا در دسترس است و مایل به حمایت از کسانی است که در اکوسیستم‌های متاورس فعالیت و پیشرفت کنند.

در یک پست وبلاگی، معاون ارتباطات متا، دن رابینوویتز، بیانیه زاکربرگ را تأیید کرد و گفت که متاورس باید بر اساس “باز بودن و قابلیت همکاری” ساخته شود تا اطمینان حاصل شود که مردم می‌توانند از مزایای این فناوری جدید استفاده کنند.

با توجه به گزارش ITU در سال گذشته که نشان می‌دهد تنها 63 درصد از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند، متا و سایرین باید سخت تلاش کنند تا افراد محروم در سراسر جهان به اینترنت و این فناوری دسترسی داشته باشند.

متا امسال به MWC آمده است تا از شرکت‌های مشابه در ساخت شبکه‌های آماده متاورس کمک بگیرد.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید