0

دستور رئیسی: از تصمیماتی که منجر به افزایش تورم می‌شود جلوگیری کنید

دستور رئیسی: از تصمیماتی که منجر به افزایش تورم می‌شود جلوگیری کنید
بازدید 104


رئیس جمهور طی دستوری جدید به معاون اول ماموریت تشکیل کارگروهی، جهت بررسی تصمیمات دستگاه‌های اجرایی و جلوگیری از هرگونه افزایش تورم را داده است.

طی جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت به ریاست ابراهیم رئیسی، به بررسی آخرین وضعیت قیمت کالاهای اساسی، ستاد تنظیم بازار و وزارتخانه‌ها درباره نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها پرداخته شد.

همچنین در طول جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت از آخرین وضعیت اقدامات و بررسی‌های انجام پذیرفته جهت اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان گزارشی تحویل داده شد و در همین راستا رئیس جمهور، وظیفه اجرای دقیق و سریع‌تر این قانون تا زمان تحقق کامل حقوق و مطالبات قانونی فرهنگیان را برعهده وزیر آموزش و پرورش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: 

ادعای محیرالعقول زارع پور: سرعت اینترنت ایران از ابتدای دولت سیزدهم 75 درصد افزایش داشته است!

دستور رئیس جمهور برای جلوگیری از افزایش تورم

همچنین رئیس جمهور در این جلسه از وزرای اقتصادی کابینه، کیفیت روش‌ها و راهکارهای نظارت بر کنترل قیمت‌ها را خواستار شد و آقایان فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاندوزی وزیر اقتصاد و ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی از روش نظارت و کنترل قیمت‌ها با استفاده از سامانه جامع تجارت و سامانه 124، کنترل و نظارت فروشگاهی و البته نظارت و بازرسی‌های میدانی گزارش‌هایی به رئیس جمهور ارائه دادند.

افزایش تورم
افزایش تورم

رئیسی در ادامه ضمن بیان احتمال گران‌فروشی و تخلف تعدادی از واحدهای صنفی در ابتدای سال، نسبت به تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید داشت.

همچنین در پایان، رئیسی به معاون اول خود ماموریتی محول کرد تا نسبت به تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت‌ اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مبادرت ورزیده تا جهت بررسی و نظارت تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم بوده، جلوگیری به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص دستور رئیس جمهور برای جلوگیری از افزایش تورم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید