0

دسترسی به تردز در اروپا با فیلترشکن هم غیرممکن شد!

دسترسی به تردز در اروپا با فیلترشکن هم غیرممکن شد!
بازدید 76

[ad_1]

دسترسی به تردز در اروپا در هر صورتی غیرممکن شده است. آنطور که پیداست، شرکت متا در بحث حفاضت از حریم حصوصی کاربران حساس است.

متا دسترسی به تردز در اروپا را حتی با استفاده از فیلترشکن هم فطع کرده است. ظاهراً اتحادیه اروپا هنوز مواضع خود در رابطه با حفظ حریم خصویصی کاربران را مشخص نکرده و هین دلیل منجربه تصمیم متا مبنی‌بر قطع سرورهای خود در قاره سبز شده است. حتی متا در این خصوص بیانیه‌ای نیز منتشر کرده است که جزئیات آن را در ادامه نوشته می‌خوانید.

بیشتر بخوانید:  علت ممنوعیت فعالیت تردز در اروپا چیست؟

دسترسی به تردز در اروپا با فیلترشکن هم غیرممکن شد

متا به تازگی تایید کرده که دسترسی کاربران اتحادیه اروپا به شبکه اجتماعی تردز را از هر طریقی مسدود می‌کند. این شرکت به کاربران قاره سبز اجازه نمی‌دهد حتی با وی پی ان به سرویس‌های شبکه اجتماعی تردز دسترسی پیدا کنند تا قوانین این اتحادیه درباره حریم خصوصی کاربران رعایت شود.

با مسدود شدن متا برای کاربران اروپایی دیگر محتوا، نوتیفیکیشن‌ها و پروفایل‌ها در این سرویس به دسترسی نمایش داده نمی‌شوند. البته برخی کاربران ادعا کرده‌اند که اگر قبلاً در این سرویس ثبت‌نام کرده باشید، می‌توان بدون استفاده از وی پی ان به آن دسترسی یافت. ظاهراً این محدودیت برای کاربرانی است که به‌تازگی می‌خواهند به این شبکه اجتماعی بیایند.

دسترسی به تردز در اروپا با فیلترشکن هم غیرممکن شد

بیانیه متا در زمینه مسدود شدن تردز در اروپا‌

متا در بیانیه‌ای اعلام کرده اقدامات دیگری انجام می‌دهد تا از دسترسی کاربران به تردز در کشورهای اروپایی که این سرویس در آنها مهیا نیست، جلوگیری کند. این شرکت فناوری همچنان اعلام کرده اروپا یک بازار مهم برای این شرکت محسوب می‌شود و امیدوار است به زودی این سرویس در آنجا نیز ارائه شود.

البته متا زمان‌بندی خاصی برای ارا‌ئه تردز در اروپا اعلام نکرده است. جنجال بر سر انتقال اطلاعات کاربران اروپایی شبکه‌های اجتماعی به داخل خاک قاره سبز و نگرانی این اتحادیه از حفظ حریم خصوصی کاربران و جمع‌آوری داده‌های آنها برای اهداف تبلیغاتی کماکان ادامه دارد و متا تاکنون به خاطر این موضوع 1.3 میلیارد دلار جریمه شده است.

البته به نظر می‌آید امضای قانونی جدید توسط رئیس جمهور آمریکا در زمینه دسترسی نهادها به اطلاعات کاربران، رضایت ضمنی اروپایی‌ها را در پی داشته و در صورت همکاری شرکت‌های بزرگ فناوری با این اتحادیه می‌توان پایانی را بر این جدال حقوقی متصور بود.

شبکه اجتماعی تردز که رقیبی برای توئیتر به حساب می‌آید برای کاربران اینترنت در ۱۰۰ کشور جهان از جمله آمریکا و انگلیس فراهم شده اما در کشورهای اتحادیه اروپا قابل دسترسی نیست.

تردز برپایه زیرساخت اینستاگرام ساخته شده و ممکن است داده هایی از آن پلتفرم وارد کند. علاوه بر آن اتحادیه اروپا اعلام کرده متا باید برای نشان دادن تبلیغات شخصی سازی شده برای کاربران مجوز دریافت کند و همین امر بر پیچیدگی های ارائه این اپلیکیشن می‌افزاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ قطع دسترسی به تردز در اروپا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید