0

در One UI 6.1، نحوه سفارشی‌سازی قفل صفحه (lock screen) تغییر کرده است

در One UI 6.1، نحوه سفارشی‌سازی قفل صفحه (lock screen) تغییر کرده است
بازدید 24

[ad_1]

همانطور که قبلا هم ذکر شده، پرچم‌داران جدید سامسونگ با نسخه به‌روزشده One UI 6.1 عرضه شده‌اند. در این نسخه، نحوه کاستومایز کردن قفل صفحه تغییر کرده است.

نسخه جدید One UI سامسونگ علاوه بر ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، شامل تغییرات عجیب دیگری نیز در رابط کاربری عمومی شده است. در ادامه به یکی از این تغییرات که به سفارشی‌سازی لاک اسکرین مربوط است، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


در One UI 6.1، نحوه سفارشی‌سازی قفل صفحه (lock screen) تغییر کرده است

زمانیکه سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را در سال 2022 منتشر کرد، شیوه سفارشی‌سازی صفحه قفل و ویجت‌های آن را برای کاربران دستگاه‌های Galaxy تغییر داد.

قفل صفحه گلکسی S24

این کمپانی دو لاک اسکرین بزرگ را در تنظیمات منو اضافه کرده بود و کاربران می‌توانستند یکی از آنها را انتخاب کرده و برای خود شخصی‌سازی کنند. تا پیش از به‌روزرسانی One UI 6.1، اوضاع به همین منوال بود ولی سامسونگ در این آپدیت تغییراتی در این زمینه ایجاد کرده است.

در رابط کاربری One UI 6.1، سامسونگ این دکمه‌های بزرگ ادیت را حذف کرده و نکته عجیب این است که دیگر مثل سابق نمی‌توان به‌راحتی به منوی سفارشی‌سازی صفحه قفل دسترسی داشت.

در One UI 6.1، می‌توانید قفل صفحه گلکسی S24 را سفارشی‌سازی کنید

برای کاستومایز کردن لاک اسکرین در One UI 6.1، باید روی صفحه قفل ضربه زده و دست خود را نگه دارید تا به منوی سفارشی‌سازی دسترسی پیدا کنید.

بدین منظور، باید گزینه Touch and hold to edit فعال باشد. بنابراین اگر با این کار منوی سفارشی سازی لاک اسکرین برای شما باز نمی‌شود، باید به بخش تنظیمات رفته و این گزینه را فعال نمایید.

بدین منظور، برنامه تنظیمات را در گوشی باز کنید، به بخش Lock screen and AOD رفته و گزینه Touch and hold to edit را فعال نمایید. حال می‌توانید با روش گفته شده لاک اسکرین خود را ادیت و سفارشی‌سازی کنید.

روش دیگری برای اینکار، انتخاب گزینه Edit Lock Screen در باکس پیشنهادات Looking for something else? است. این باکس در پایین منوی صفحه قفل و AOD قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره این تغییر در رابط کاربری One UI 6.1 برای کاستومایز کردن قفل صفحه گوشی‌های گلکسی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید