0

در قبال محدودیت‌های پیش‌آمده برای دیجیکالا، طاقچه و ازکی، سکوت جایز نیست

در قبال محدودیت‌های پیش‌آمده برای دیجیکالا، طاقچه و ازکی، سکوت جایز نیست
بازدید 74

[ad_1]

رئیس سازمان نصر درخصوص پلمب کسب‌وکارهای اینترنتی که در چند روز اخیر تیتر یک رسانه‌ها بوده‌اند، واکنش نشان داد و مخالفت خود را بدین‌وسیله اعلام کرد.
حسین اسلامی رئیس سازمان نصر تهران پستی در توییتر خود منتشر کرده است که در آن رسماً مخالفت خود را با تعلیق فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی مانند دیجی‌کالا، طاقچه و ازکی اعلام کرد. وی عنوان کرد که عدم فعالیت این کسب‌وکارها و پلمب آنها برخلاف قانون توسعه اقتصاد دیجیتال است.

از چند روز پیش تا همین امروز شاهد بودیم که تصاویری از کارمندان شرکت‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا، طاقچه و ازکی بدون حجاب در فضای مجازی پخش شده بود که در هر سه مورد، نهادهای مربوطه مانع از تداوم فعالیت این سه شرکت شدند. حال باید دید که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: تحریم طاقچه به دلیل بی‌حجابی کارمندان زن ؛ مجازات طاقچه چیست؟ [+واکنش رسمی طاقچه]

رئیس سازمان نصر سکوتش را شکست

به گزارش روابط عمومی نصر تهران، حسین اسلامی رئیس سازمان نصر تهران در توییتی نسبت به پلمب و تعلیق کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال واکنش نشان داد و گفت:

«ضمن تاکید بر تبعیت از قانون و نه نظرات شخصی، این نحوه برخورد با کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به هیچ وجه منطقی و قابل قبول نیست. سکوت در فضای رسانه‌ای بیش از این دیگر جایز نیست. واکنش علنی نشان خواهیم داد.»

رئیس سازمان نصر بالاخره سکوتش را شکست

پلمب‌هایی که اسلامی از آنها صحبت می‌کند مربوط به پلمب دیجی‌کالا در اول مردادماه و تعلیق شرکت خرید بیمه‌نامه ازکی به‌دلیل مسئله حجاب است. گرچه کسب و کار طاقچه هنوز به تعطیلی و پلمب و تعلیق نرسیده اما برخی ناشران به دلیل همین موضوع با طاقچه قطع همکاری کرده‌اند.

واکنش مدیران اکوسیستم استارت‌آپی کشور هم نسبت به این مسائل در فضای مجازی، اغلب منفی بوده و واکنش‌هایی همراه با نگرانی برای بقای اکوسیستم استارت‌آپی را به همراه داشته است.

حالا حسین اسلامی به عنوان ریاست نصر تهران این مسئله را موضوعی خلاف جهت رشد اقتصاد دیجیتال در کشور دانسته و اعلام کرده است نصر نسبت به این موضوع واکنش علنی نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره واکنش رئیس سازمان نصر به تعلیق کسب‌وکارها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: پیوست

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید