0

دریم لیگ ۲۰۲۳؛ هیجان بازی فوتبال واقعی در هر زمان و مکان!

دریم لیگ ۲۰۲۳؛ هیجان بازی فوتبال واقعی در هر زمان و مکان!
بازدید 41


۲۰۲۳ هیجان فوتبال واقعی را به طرفداران پروپاقرص این بازی جهانی هدیه می‌کند. فوتبال خانم و آقا، پیر و جوان نمی‌شناسد. این بازی زیبا بخش مهمی از خاطرات خوش دوران کودکی همه ماست. رویای داشتن یک تیم جهانی پرستاره + یک استادیوم ورزشی مجهز و به‌روز که برای همه فوتبال‌دوستان، دل‌نشین و دوست‌داشتنی است. اگر شما هم جزو آن دسته هستید که همیشه دنبال قهرمانی و کاپ بالای سر بردن هستید، این بازی مختص شماست.

دانلود دریم لیگ (dls 2023) از بازار با اینترنت نیم‌بها

ویژگی‌های آپدیت جدید ۲۰۲۳:

  • بهترین تیم‌ها را در حالت به‌روزرسانی شده و با بازیکنان جدید و حرفه‌ای در اختیار داشته باشید.
  • از گیم‌پلی پیشرفته‌تر بازی و امکان پیاده کردن تکنیک‌های مختلف در دلِ گیم لذت ببرید.
  • در حین بازی به آسانی استراتژی خود را تغییر دهید.
  • از منوهای جدید با ظاهری جذاب‌تر لذت ببرید.
  • از طراحی واقع‌گرایانه‌تر چهره بازیکنان، پیشرفت در طراحی جزئیات زمین بازی و تجربه حرفه‌ای‌تر شگفت‌زده شوید.

گیم‌پلی بازی دریم لیگ ۲۰۲۳

گیم‌پلی بازی دریم لیگ ۲۰۲۳

این بازی جذاب امکانات فراوانی دارد که برای همه طرفداران بازی‌های نوستالژی نظیر فیفا، بسیار آشنا و دلچسب است. در آپدیت ۲۰۲۳ می‌توانید طراحی بهتر چهره بازیکنان، توجه عالی به جزئیات زمین بازی و امکانات بیشتری را مشاهده کنید.

حرفه‌ای‌ترین تیم ممکن را بساز

با dls 2023 می‌توانید تیم دلخواه خود را بسازید و آن را تا بالاترین مراحل جام‌های قهرمانی پیش ببرید. در واقع مثل این است که شما نقش مدیریت کامل تیم را بر عهده دارید. پس لازم است جوری هوای تیم خود را داشته باشید که بتواند پا به پای رقیب‌ها تا مراحل پایانی صعود کند و حسابی خوش بدرخشد. در واقع شما می‌توانید علاوه بر بازیکنانی که انتخاب می‌کنید تا در بازی حضور پیدا کنند، مربی عالی نیز برای آن‌ها استخدام کنید و در حین بازی نیز آن‌ها را با بازیکنان تازه‌نفس تعویض کنید.

بهترین لباس‌ها را انتخاب کن

با دریم لیگ ۲۰۲۳ می‌توانید لباس ویژه تیم خودتان را طراحی کنید و از جلوه‌های تصویری زیبا و واقع‌گرایانه لذت ببرید. دوست دارید لباس تیمتان قرمز باشد یا آبی؟ چه نقش و نگارهایی را برای روی این لباس می‌پسندید؟ هر تغییری را که دوست دارید، به آسانی می‌توانید روی لباس تیم ایجاد کنید و گروه خود را آن‌گونه که خودتان دوست دارید، راهی رقابت‌های جهانی کنید.

شیک‌ترین باشگاه و استادیوم را برای خودت بساز

ساخت باشگاه فوتبال اختصاصی یکی از جذاب‌ترین کارهای دنیاست! با دانلود dls 2023 به سادگی و پس از اینکه مراحل ابتدایی بازی را گذراندید و امتیازهای کافی را کسب کردید، می‌توانید باشگاه خود را بسازید و از ارتقای استادیوم ورزشی به بالاترین سطح آن لذت ببرید.

شیک‌ترین باشگاه و استادیوم را برای خودت بساز

تبلیغ بپذیر، جایزه بگیر

با نصب بازی دریم لیگ اصل مهمی را متوجه می‌شوید: سکه‌های طلا! بله. واحد پول این بازی همان سکه‌های طلائی هستند که با هر بار برنده شدن یا گُل زدن به حریف می‌توانید آن‌ها را به دست آورید. با این سکه‌ها می‌توانید به امکانات بیشتری دسترسی پیدا کنید. مثلاً آرایش تیمی حرفه‌ای‌تری را برای تیم خود انتخاب کنید، یا اینکه بهترین فوتبالیست‌های جهان را به تیم خود دعوت کنید.

حالا جالب است بدانید که پس از ساخت باشگاه شخصی و ارتقای استادیوم خود به مراحل بالاتر، می‌توانید در ورزشگاه خود تبلیغ پخش کنید و سکه طلا دریافت کنید. البته تعداد سکه‌ها به ازای نمایش تبلیغ به سطح استادیوم شما نیز بازمی‌گردد. پس فراموش نکنید که از این ترفند جالب نیز برای جمع‌آوری سکه‌های بیشتر در دل بازی استفاده کنید و شانس موفقیت خود را در رقابت‌های آنلاین افزایش دهید.

بهترین بازیکن‌های دنیا را به تیم خود دعوت کن

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های بازی دریم لیگ ۲۰۲۳ این است که می‌توانید بهترین فوتبالیست‌های دنیا را با همان چهره‌های آشنایشان به تیم خود دعوت کنید. این‌گونه می‌توانید شانس خود را برای برنده شدن در بازی‌ها به اندازه چشمگیری افزایش دهید.

در نسخه ۲۰۲۳ خوشبختانه شاهد اضافه شدن بازیکنان بیشتر به این بازی محبوب نیز هستیم. می‌خواهید کریستیانو رونالدو را به تیم خود دعوت کنید یا اینکه بازی لیونل مسی را بیشتر می‌پسندید؟ هر کدام را که می‌خواهید، سکه طلا جمع کنید و او را به تیم خود دعوت کنید.

از گزارش جذاب بازی‌ها لذت ببر

بازی فوتبال بدون وجود یک گزارشگر پُرهیجان انگار یک چیزی کم دارد! خوشبختانه پس از دانلود بازی دریم لیگ ۲۰۲۳ متوجه می‌شوید که این برنامه حرفه‌ای فکر همه جا را کرده است. با شروع بازی می‌توانید صدای گزارشگر را بشنوید و خود را در یک زمین بازی واقعی تصور کنید. چه چیزی از این بهتر؟

لوگویی منحصربه‌فرد برای باشگاه خودت طراحی کن

لوگوی هر باشگاه معرفی‌کننده آن باشگاه به دیگر بازیکنان است. حتماً تا به حال به لوگوی باشگاه‌های معروفی نظیر رئال مادرید، بارسلونا یا آ اس رم توجه کرده‌اید. جالب است بدانید که با دریم لیگ ۲۰۲۳ این امکان را دارید که با توجه به امکانات این گیم، لوگوی منحصر‌به‌فردی را برای باشگاه خود طراحی کنید و نشان مخصوصی برای خودتان داشته باشید.

باتجربه‌ترین مربی‌های دنیا را برای آموزش تیم خود استخدام کن

بر کسی پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین چیزهایی که موفقیت یک تیم را تضمین می‌کند، مربی درجه‌یک آن تیم است. در dls 2023 نیز همین روال برقرار است. اگر بتوانید سکه‌های طلای بیشتر جمع کنید، می‌توانید مربی‌های بهتری را برای تیم خود استخدام کنید. شما به عنوان مدیر اصلی باشگاهتان، هر چه مربی‌های باتجربه‌تری را انتخاب کنید، شانس تیم خود را برای خوش درخشیدن در رقابت‌های دوستانه، هفتگی و جهانی بالا می‌برید.

آرایش تیمی بازیکنان را به صورت حرفه‌ای تعیین کن

یکی از بهترین کارهایی که شانس بُرد شما را در بازی بالا می‌برد، تعیین آرایش تیمی در ابتدای شروع بازی است. تعیین آرایش تیمی بر اساس شناختی که از نقاط قوت و ضعف تیم خود و حریف دارید، انجام می‌شود. در این گیم عالی می‌توانید آرایش تیمی فوتبالیست‌ها را به سادگی تعیین کنید.

لازم به ذکر است که بعضی از آرایش‌های تیمی قفل هستند. برای بازگشایی آن‌ها لازم است مراحل بیشتری از بازی را سپری کنید یا اینکه سکه طلا جمع کنید و به کمک آن‌ها، قفل آرایش‌های تیمی دیگر را نیز باز کنید.

در مسابقات هفتگی جهانی برنده شو و جایزه ببر

یکی از قابلیت‌های جالبی که پس از دانلود بازی دریم لیگ ۲۰۲۳ نظرتان را به خود جلب می‌کند، بخش Dream League live در این برنامه است. اگر به بازی‌های جهانی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید توانایی‌های خود را با دیگر شرکت‌کنندگان از سراسر جهان مقایسه کنید، فرصت خوبی است که در لیگ زنده شرکت کنید. در این بخش لازم است در مسابقات هفتگی شرکت کنید و امتیاز بگیرید.

هر چه تعداد گل‌ها و امتیازهای بیشتری داشته باشید، در جدول رده‌بندی هفتگی به رتبه بالاتری دست پیدا می‌کنید و جایزه‌های بیشتری می‌گیرید. پس چه خوب است همان ابتدای هفته در رقابت‌ها شرکت کنید تا در پایان هفته بتوانید مجموع امتیازهای بالاتری نسبت به رقیب‌های خود داشته باشید. فراموش نکنید که آغاز هفته جهانی از روز دوشنبه است، نه شنبه!

دانلود بازی دریم لیگ ۲۰۲۳ (جدیدترین نسخه) از بازار

دانلود بازی دریم لیگ ۲۰۲۳ (جدیدترین نسخه) از بازار

اگر دوست دارید هیجان یک بازی فوتبال تماشایی را به خودتان هدیه دهید، با دوستانتان مسابقه دهید و توانایی خود را در رقابت‌های جهانی محک بزنید، این بازی جذاب را از دست ندهید. با نصب رایگان Dream League 2023 در هر شرایطی، از اوقات فراغتتان در میان کلاس‌های دانشگاه گرفته تا زمانی که در وسایل نقلیه عمومی هستید، می‌توانید هیجان فوتبال را تجربه کنید و لحظه‌های خوشی را برای خودتان به وجود آورید.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و مجله خبری آی تی و دیجیتال هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید