0

دانلود 17 تا از بهترین نرم افزار تایمر ویندوز 11 ، 10 ، 7 و 8

دانلود 17 تا از بهترین نرم افزار تایمر ویندوز 11 ، 10 ، 7 و 8
بازدید 246


تایمر ⏳ به کارهای شما نظم می دهد و باعث می شود تا شما متوجه شوید برای هر کاری به چقدر زمان نیاز دارید. اگر شما میخواهید برای ویندوز خود نرم افزار تایمر دانلود و نصب کنید در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود ۱۷ تا از بهترین نرم افزار تایمر ویندوز ۱۱ ، ۱۰ ، ۷ و ۸ میپردازیم.

دانلود برنامه تایمر ویندوز

!Best Timer Software For Windows 11 , 10 and 7

تایمر به کارهای شما نظم می دهد و باعث می شود تا شما متوجه شوید برای هر کاری به چقدر زمان نیاز دارید. اگر شما ورزشکار هستید میتوانید در زمان فعالیت بدنی خود برای محاسبه زمان از تایمر استفاده کنید. همچنین برای آشپزی، تنظیم زمان خواب و … شما نیاز به تایمر دارید. در ادامه به معرفی یکسری برنامه های تایمر ویندوز میپردازیم. اگر شما دوست دارید برای گوشی اندرویدی خود تایمر دانلود و نصب کنید میتوانید مطلب دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه کرنومتر و تایمر حرفه ای اندروید را مطالعه کنید.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را از سایت های داخلی دانلود و نصب کنید.

Round Workout Timer تایمر ویندوز ۱۰

اگر شما دنبال یک تایمر برای ورزش هستید برنامه Round Workout Timer میتواند برای شما مفید باشد. قابلیت های این برنامه برای افراد ورزشکار طراحی شده است. تایمر Round Workout Timer برای هر فعالیت تناسب اندامی که تمرین میکنید مناسب است.

دانلود stopwatch برای ویندوز

SnapTimer تایمر ویندوز ۱۰

نرم افزار SnapTimer یک برنامه تایمر مناسب نسخه ۱۰ ویندوز است که شما میتوانید از آن برای کار های خود استفاده کنید. مزیت این برنامه طراحی ساده آن است که باعث میشود شما به راحتی بتوانید با آن کار کنید.

دانلود تایمر شمارش معکوس

دانلود برنامه مولتی تایمر برای کامپیوتر

اگر دوست دارید از برنامه تایمر بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید نرم افزار MultiTimer یکی از بهترین انتخاب های شما میتواند باشد. یکی از مزیت های این برنامه این است که شما میتوانید از آن روی پس زمینه برنامه های دیگر استفاده کنید و هر لحظه به سرعت زمان خود را نگاه کنید. خیلی از کاربران از این ویژگی MultiTimer استقبال کردند و این نرم افزار تبدیل به یکی از نرم افزار های خوب تایمر برای ویندوز ۱۰ شد. این تایمر شامل کرنومتر، شمارش معکوس، زنگ هشدار و … است.

دانلود stopwatch برای ویندوز

دانلود تایمر برای ویندوز ۱۰ CoolTimer

نرم افزار CoolTimer یک رابط کاربری گرافیکی فوق العاده به کاربران ارائه میکند ک شما بهتر بتوانید به وسیله آن کار کنید و از آن روی ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید. قطعا نرم افزار CoolTimer ارزش یک بار استفاده را دارد و میتواند نظر شما را جلب کند.

دانلود تایمر روبیک برای کامپیوتر

تایمر WakeupOnStandBy

برنامه WakeupOnStandBy برای روشن کردن کامپیوتر شما از حالت آماده به کار است. اگر شما میخواهید بر اساس زمانبندی که شما به برنامه میدهید کامپیوتر شما آماده به کار باشد تا در وقت خود صرفه جویی کنید این برنامه می تواند انتخاب مناسب شما باشد.

دانلود تایمر روبیک برای کامپیوتر

نرم افزار Timer + Pro تایمر برای ویندوز ۱۱ و ۱۰

نرم افزار Timer + Pro یک تایمر بسیار ساده برای نسخه ۱۰ ویندوز است که اکثر نیازهای کاربران ویندوز را رفع میکند. اگر شما جزو آن دسته از کاربرانی هستید که راحتی کار با برنامه و گرافیک زیبای برنامه برای شما مهم است می توانید این برنامه را انتخاب کنید و از آن برای ویندوز ۱۰ خود استفاده کنید.

تایمر برای لپ تاپ

نرم افزار Orzeszek Timer تایمر برای لپ تاپ و کامپیوتر

نرم افزار Orzeszek Timer دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند شمارش معکوس و خط فرمان است. خط فرمان در این برنامه به شما کمک می کند تا تنظیمات شخصی خود را برای آن تنظیم کنید. اگر به یک برنامه تایمر تخصصی و پیشرفته نیاز دارید ما به شما نرم افزار Orzeszek Timer را توصیه می کنیم تا از ویژگی های فوق العاده آن استفاده کنید.

دانلود تایمر برای درس خواندن ویندوز

دانلود تایمر برای درس خواندن ویندوز Focus Booster

اگر برای کاری و پروژه نیاز به تمرکز دارید می توانید از نرم افزار Focus Booster استفاده کنید. این نرم افزار به عنوان یک تایمر ویندوز برای محیط هایی که می خواهید تمرکز داشته باشید بسیار مناسب است و می توانید از آن استفاده کنید اگرچه همه قابلیت های این نرم افزار رایگان نیست و باید نسخه پرو آن را تهیه کنید.

تایمر برای ویندوز

نرم افزار Perfect Timekit

سادگی و در عین حال زیبایی نرم افزار Perfect Timekit باعث می شود که توجه شما به آن جلب شود. این تایمر ساعت جهانی را نیز ارائه می دهد و بسیاری از قابلیت های دیگر را دارا است و میتوانید به راحتی بر روی نسخه ۱۰ ویندوز از آن استفاده کنید.

تایمر برای ویندوز 10

نرم افزار CookTimer گجت تایمر برای ویندوز

نرم افزار CookTimer مختص زمانی است که شما در حال پخت و پز هستید. اگر در زمان آشپزی به یک تایمر خوب و ساده که کار با آن نیز راحت باشد نیاز دارید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

دانلود تایمر برای ویندوز 10

نرم افزار Visual Timer تایمر برای ویندوز

نرم افزار Visual Timer یک تایمر برای ویندوز است. شما میتوانید صداها را تنظیم و برای هر تایمر یک صدای مختلف انتخاب کنید. همچنین می توانید چندین تایمر را همزمان اجرا کنید یا تایمر ها را به ترتیب برای اجرا بگذارید. اگر تایمر شما در حال کار کردن است میتوانید از اواسط آن زمان آن را کم یا زیاد کنید.

گجت تایمر برای ویندوز

دانلود Stopwatch برای ویندوز

برنامه Clever Stopwatch یک تایمر ساده با رابط کاربری آسان برای کاربران ویندوز است که میتوانید تنظیمات آن را شخصی سازی کنید و به عنوان تنظیمات برگزیده خود تنظیم کنیم تا لازم نباشد هر دفعه تنظیمات مخصوص تایمر را از اول به آن بدهید.

تایمر برای ویندوز

نرم افزار تایمر ویندوز Free Timer

اولین ویژگی نرم افزار Free Timer رایگان بودن آن است. با توجه به رایگان بودن این برنامه، Free Timer قابلیت های متنوعی دارد که شما می توانید به سادگی از آنها استفاده کنید. شما به وسیله این برنامه می توانید زمان را بر حسب ثانیه، دقیقه و ساعت تنظیم کنید. همچنین امکان تنظیم موسیقی دلخواه را فراهم میکند که پس از پایان شمارش معکوس پخش شود. حتی می توانید تنظیم کنید که چند بار تکرار شود.

تایمر برای ویندوز 10

نرم افزار تنظیم تایمر ویندوز ۷ و بقیه نسخه های ویندوز Windows Alarms & Clock

نرم افزار Windows Alarms & Clock دارای کرنومتر، ساعت زنگ دار، ساعت جهانی، تایمر و .. است. اگر میخواهید همه این قابلیت ها را در یک برنامه داشته باشید میتوانید برنامه Windows Alarms & Clock را انتخاب کنید. ویژگی دیگر این برنامه این است که شما می توانید تنظیم کنید که یک بار زنگ هشدار پخش شود یا چند بار پخش شود.

تایمر ویندوز ۱۰

دانلود تایمر ویندوز Clock (Live tile, alarm, and timer)

تایمر Clock (Live tile, alarm, and timer) به دلیل رابط کاربری آسان و ویژگی های متفاوتش در بین پنج برنامه برتر قرار دارد. این برنامه زمان و تاریخ و همچنین اطلاعات دیگر را در صفحه ویندوز نمایش می دهد. همچنین می توانید سبک و قالب تاریخ و زمان را تغییر دهید. برنامه Clock (Live tile, alarm, and timer) دارای بیش از ۴۰ قالب برای تاریخ و زمان است.

دانلود تایمر ویندوز

نرم افزار Alarm Clock HD

نرم افزار Alarm Clock HD به غیر از تایمر دارای زنگ هشدار، ساعت جهانی، اعلام آب و هوا، نرخ ارز، پخش کننده موسیقی، پخش کننده رادیو و .. است. این برنامه دارای ویژگی های زیادی است که به عنوان تایمر کامپیوتر می توانید از آن استفاده کنید.

تنظیم تایمر ویندوز 7

نرم افزار Oh Clock تایمر ویندوز ۷ ،۸ ،۱۰ و ..

نرم افزار Oh Clock یکی از قدرتمند ترین برنامه ها برای زمان بندی و منظم کردن کارهای روزانه شما است. این برنامه از فرمان صوتی نیز پشتیبانی می کند و به صورت صوتی می توانید آن را روشن کنید.

نرم افزار تایمر ویندوز

همچنین در زمینه مدیریت زمان مطلب معرفی ۱۷ تا از بهترین برنامه های یادآور قرص و دارو اندروید و آیفون میتواند برای شما مفید باشد.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز راجع به دانلود تایمر برای کامپیوتر صحبت کردیم. شما از چه نرم افزار های دیگری برای زمانبندی کار های خود استفاده میکنید؟ شما میتوانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در زمینه دانلود تایمر شمارش معکوس در قسمت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید