0

دانلود 12 تا از بهترین برنامه مشابه بلبل جان برای آیفون ، اندروید ، وب و..

دانلود 12 تا از بهترین برنامه مشابه بلبل جان برای آیفون ، اندروید ، وب و..
بازدید 56


دیدن فیلم و سریال برای مردم با هر سن و سالی محبوبیت دارد. 🎦 یکی از اپلیکیشن هایی که برای دیدن فیلم و سریال از آن استفاده می شد بلبل جان بود. اما در حال حاضر امکان ورود به این برنامه وجود ندارد. بنابراین در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به آموزش دانلود ۱۲ تا از بهترین برنامه مشابه بلبل جان برای آیفون، اندروید و وب می پردازیم.

نرم افزار جایگزین بلبل جان

Bulbul Jan Alternative Movie App

بلبل جان یک برنامه ایرانی منتشر کننده فیلم و سریال های به روز دنیا بود که مدتی است از دسترس خارج شده و امکان ورود به این برنامه وجود ندارد. در ادامه برنامه های جایگزین فیلم و سریال برای اندروید ، آیفون و نسخه وب را معرفی میکنیم.

برنامه مشابه بلبل جان

در اینجا ۱۲ برنامه جایگزین و مشابه بلبل جان را معرفی می کنیم. شما یا ساخت اکانت می توانید از بعضی از این برنامه ها به صورت رایگان استفاده کنید. از ویژگی های این برنامه ها داشتن زیر نویس فارسی، عدم نیاز به تغییر دهنده آی پی، به روز بودن فیلم و سریال ها و همچنین تماشای آنلاین فیلم ها است. در زیر لیست بهترین اپلیکیشن جایگزین بلبل جان را ببینید:

۱- برنامه روبی باکس

۲- فلیکس درما

۳- الماس مووی

۴- مووی جوان

۵- ایران فلیکس

۶- لیمو فیلم یا نارنج

۷- استریمو

۸- فیلیمو

۹- نماوا

۱۰- آیو

۱۱- لنز

۱۲- تلوبیون

Rubibox برنامه مشابه بلبل جان

اپلیکیشن روبی باکس آرشیو کاملی از فیلم و سریال های قدیمی را ارائه می دهد و باعث محبوبیت در بین طرفداران فیلم و سریال شده. شما می توانید به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین فیلم مورد علاقه خودتان را ببینید. داشتن زیر نویس چسبیده فارسی و کامل بودن آرشیو این برنامه افراد را برای استفاده از این اپلیکیشن ترغیب می کند.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب برنامه روبی باکس

از مزایای برنامه روبی باکس قابلیت اجرا در اندروید و رابط کاربری ساده آن است. اما بعد از آپدیت آن دچار مشکلاتی مثل نداشتن صدا در زمان تماشای آنلاین فیلم شده است. این برنامه کاملا رایگان بوده و حجم برنامه بسیار کم است.

فلیکس درما برنامه جایگزین بلبل جان بدون اشتراک

یکی از برنامه های آشنا برای دیدن فیلم و سریال برنامه Flix Drama است. این برنامه توانسته محبوبیت زیادی برای پخش سریال و فیلم های آسیایی به دست آورد. شما در این اپلیکیشن می توانید لیستی از فیلم های کره ای، ژاپنی، تایلندی را پیدا کنید.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب برنامه فلیکس درما

داشتن رابط کاربری بهینه شده و سرعت زیاد برنامه، زیر نویس داشتن فیلم و همچنین قابلیت تغییر فونت و رنگ زیر نویس ها از مزایای استفاده از این برنامه است. این برنامه تحت وب نیز قابل اجرا است. تحت وب بودن این برنامه استفاده از آن را برای کسانی که آیفون دارند ساده کرده است. این پلتفرم فیلم ها را با کیفیت های متفاوت به نمایش می گذارد.

الماس مووی برنامه مشابه بلبل جان برای آیفون

اگر به دنبال یک جایگزین همه کاره برای بلبل جان هستید باید بگوییم الماس مووی همان برنامه است. این برنامه قابل نصب بر روی سیستم عامل پرچم دار iOS است. همچنین بر روی ویندوز و اندروید نیز نصب می شود. کیفیت تمام فیلم و سریال این برنامه فول اچ دی است. در واقع این برنامه بهترین جایگزین برای بلبل جان است.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب الماس مووی برنامه جایگزین بلبل جان برای آیفون

داشتن زیر نویس برای تمام فیلم ها و سریال ها، نسخه های دوبله شده فیلم ها، سرعت پخش و دانلود عالی، پخش آنلاین از مزایای این اپلیکیشن به شمار می رود. شرایط پولی بودن آن البته نیم بها بودن هزینه اشتراک یکی از معایب آن به شمار می رود. ضمن اینکه اگر می خواهید از حافظه دستگاه شما استفاده نشود می توانید با این برنامه فیلم و سریال مورد علاقه تان را به صورت آنلاین یا استریم ببینید.

اپلیکیشن مووی جوان

برنامه مشابه برای بلبل جان بسیار زیاد هستند اما عملکرد خوبی ندارند. در این جا مووی جوان یک برنامه بدون محدودیت با امکانات شبیه بلبل جان است.

این اپ به طور اختصاصی برای پخش سریال و فیلم طراحی شده است. رابط کاربری ساده ای دارد و کار با برای کاربر بسیار ساده است. فیلم ها با کیفیت های مختلف بر روی وجود دارد.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب اپلیکیشن مووی جوان

از مزایای برنامه  مووی جوان می توان آرشیو قوی و به روز بودن تمام فیلم ها و سریال ها، پشتیبانی از انیمیشن و انیمه، هماهنگ شدن تلویزیون، دیدن نظرات و میزان رضایت افراد از فیلم نام برد. هزینه اشتراک حتی به صورت نیم بها نیز باعث عدم رضایت بعضی از افراد شده است.

ایران فلیکس بهترین اپلیکیشن جایگزین بلبل جان

پلتفرم ایران فلیکس یک گزینه کامل و چند رسانه ای جایگزین بلبل جان است. آرشیو بسیار قدرتمندی از فیلم و سریال ها را دارد. می توانید فیلم یا سریال مورد علاقه تان ار علامت دار کنید تا به لیست علاقه مندی تان اضافه شود. بسیاری از قابلیت های این برنامه شبیه بلبل جان است.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب ایران فلیکس بهترین اپلیکیشن فیلم و سریال

تقریبا می شود گفت این برنامه بدون عیب است. تا حالا هیچ گزارشی از کاربران برای عدم رضایت نداشته است. بنابراین می توان گفت یکی از بهترین جایگزین های بلبل جان همان ایران فلیکس است. گزینه جستجوی بسیار پیشرفته تری نسبت به رقبای خود دارد. به روز بودن آرشیو و ارائه فیلم ها با کیفیت های مختلف از مزایای آن به شمار می رود.

لیمو فیلم

لیمو فیلم یکی دیگر از برنامه های مشابه بلبل جان است. بزرگترین آرشیو فیلم های قدیمی و به روز را می توانید در این اپلیکیشن پیدا کنید. این برنامه تنها برای پخش فیلم و سریال نیست بلکه امکان دانلود به صورت رایگان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب لیمو فیلم

آرشیو فیلم و سریال را می توانید بر اساس سال ساخت، ژانر، نام بازیگر، نام کارگردان و نام کشور سازنده آن جستجو کنید. می توانید نظر خودتان را درباره فیلم یا سریال وارد کنید و نظرات افراد را بخوانید. سریال های دوبله شده و برای فیلم های زبان اصلی حتما زیر نویس ارائه می دهد. هزینه اشتراکی ندارد و کاملا رایگان است.

استریمو

استریمو یکی از جدیدترین اپلیکیشن ها برای دیدن فیلم و سریال است. اما یکی از گزینه های جایگزین بلبل جان است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن قابلیت پخش پشت سر هم و استریم فیلم و سریال است. شما می توانید بدون ذخیره فیلم آن را در تلویزیون ببینید بدون اینکه حافظه دستگاه شما اشغال شود.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب استریمو

بررسی به روز بودن و آپلود فیلم ها و زمان انتشار فیلم و سریال های جدید را اعلام می کند. قابلیت همگام سازی برای بخش بر روی تلویزیون یا پرده نمایش خانگی را دارد. نظم این اپلیکیشین استفاده از برای کاربران لذت بخش کرده است.

فیلیمو

فیلیمو نسبت به بقیه برنامه های پخش فیلم و سریال موقعیت بهتری دارد. انواع فیلم و سریال و انیمیشن و انیمه را می توانید در آن تماشا کنید. قابلیت نصب بر روی هر سیستم عاملی را دارد و به راحتی برای پخش در پرده خانگی یا تلویزیون همگام سازی می شود.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب فیلیمو

از معایب این برنامه هزینه اشتراک آن و به گفته بسیاری از کاربران تمام شدن فوری اشتراک و همچنین فیلم ها و سریال ها قابلیت دانلود ندارند. یعنی شما فقط می توانید آنها را تماشا کنید. البته این نرم افزار به خوبی حق سازندگان را رعایت کرده است و از این لحاظ محبوبیت زیادی دارد.

نماوا

یکی دیگر از نرم افزار های محبوب برای پخش فیلم و سریال که طرفداران زیادی هم دارد نماوا است. با این پلتفرم شما با هر سرعت اینترنتی می توانید به تماشای فیلم مورد علاقه تان بنشینید. اگر از اینترنت ایرانسل یا رایتل استفاده می کنید باید هزینه اشتراک بپردازید. اما اگر از مشترکان های وب، شاتل، آُیا تک یا داتک باشید دیدن فیلم و سریال با این اپلیکیشن برای شما رایگان خواهد بود.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب نماوا

از مزایای اصلی دیدن فیلم با این اپ انتخاب صدا و زیان زیرنویس است. شما نباید نگرانی در مورد قطع اینترنت داشته باشید زیرا با هر سرعتی فیلم ها برای شما پش خواهد شد.

برنامه مشابه بلبل جان آیو

آیو یک برنامه پیشرفته برای دیدن فیلم و سریال و انیمیشن و انیمه است. همچنین دو شبکه اختصاصی آیو تونز و آیو اسپرت برای کودکان وجود دارد. قابلیت تماشای فیلم به صورت آفلاین نیز در این برنامه وجود دارد.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب آیو

شما باید برای دیدن فیلم و سریال در این برنامه هزینه اشتراک را بپردازید. البته با پرداخت هزینه اشتراک تا ۱۴ روز آینده می توانید تمام برنامه های زنده را تماشا کنید. مشترکان اینترنت همراه اول، های وب، آسیا تک می توانند به صورت رایگان و بدون استفاده از حجم اینترنت فیلم و سریال ها را تماشا کنند. جستجوی فیلم و سریال در این برنامه به دلیل وجود گزینه های مختلف بسیار ساده است.

لنز برنامه مشابه بلبل جان

برنامه لنز قابلیت پخش و دانلود را به بینندگان می دهد. آرشیو کاملی از فیلم و سریال های به روز را دارد. برنامه و مسابقات ورزشی را به صورت زنده پخش می کند. همچنین بعد از دانلود فیلم می توانید تا ۷ روز بعد امکان تماشا را دارید.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب لنز

امکان ضبط برنامه را دارید. قابلیت زمان بندی برای تماشای برنامه ها را دارد. اگر از اینترنت دیتای ایرانسل استفاده می کنید دیدن فیلم و سریال برای شما رایگان است. اما برای استفاده از این برنامه و دیدن برنامه باید هزینه اشتراک را بپردازد.

تلوبیون

برنامه تلوبیون تنها به پخش برنامه های تلویزیون ایران می پردازد. یعنی اگر نتوانستید برنامه مورد نظرتان را در تلویزیون ببینید می توانید آن را در تلوبیون تماشا کنید. همچنین تمام برنامه های شبکه های مختلف در این برنامه آرشیو می شوند.

برنامه مشابه بلبل جان

مزایا و معایب تلوبیون

استفاده از این برنامه نیاز به پرداخت اشتراک نیست و رایگان است. امکان دانلود و تماشای فیلم به صورت آفلاین نیز برای تماشاگران فراهم است. البته به جز فیلم و سریال های پخش شده در تلویزیون شما فیلم دیگری را نمی توانید در آن پیدا کنید!

سوالات متداول

آیا اپلیکیشن ایران فلیکس رایگان است؟

بله استفاده از ایران فلیکس رایگان است و شما بدون دیدن هیچ تبلیغی می توانید از آن استفاده کنید.

آیا فیلیمو هزینه اشتراک دارد؟

بله البته بعضی از فیلم های این اپلیکیشن به صورت رایگان ارائه شده هزینه اشتراک در حال حاضر 175 هزار تومان است.

جمع بندی

با اینکه بلبل جان فعلا در دسترس نیست اما جایگزین های مناسبی برای آن وجود دارد. بهتر است برای رفع نقض احتمالی بهتر است چند برنامه را نصب کنید تا کاستی ها یکدیگر را جبران کنند. ارائه فیلم و سریال های به روز، داشتن زیرنویس فارسی، نسخه های دوبله شده از ویژگی های یک اپلیکیشن خوب پخش فیلم و سریال است.

نظرات و پیشنهاد های شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال دانلود ۱۳ تا از بهترین برنامه مشابه بلبل جان برای آیفون، اندروید و وب را معرفی کردیم. به نظر شما بهترین برنامه مشابه بلبل جان کدام است؟ لطفا نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید