0

دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی [با ترافیک نیم بها]

دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی [با ترافیک نیم بها]
بازدید 247


اگر به دنبال یک سریال رمزآلود ایرانی می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنم سریال نوبت لیلی را از دست ندهید. برای دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

مستر بلیط

اگر از طرفداران پر و پا قرص داستان‌های مرموز هستید، مطمئنا از دیدن سریال روح الله حجازی لذت خواهید برد. مجموعه نوبت لیلی، داستانی عاشقانه‌‌ و رازآلود را در بستری خیال‌انگیز و جذاب با سبکی نو در سه برهه تاریخی به تصویر کشیده شده است.

در این سریال، همه چیز با پیدا شدن یک یک کتاب مرموز شروع می‌شود. در ادامه لینک دانلود قسمت 14 سریال نوبت لیلی را در اختیار شما می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی

نوبت لیلی را می‌توان یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی دانست که از قضا اولین اثر سریالی کارگردان کشورمان، روح الله حجازی است. وی پس از فیلم‌های سینمایی «درمیان ابرها»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»، «مرگ ماهی»، «اتاق تاریک» و «روشن»، به سراغ ساخت سریالی عاشقانه و مرموز تحت عنوان نوبت لیلی رفته است.

در این سریال، لیلی که حوادث شوم دوره‌ی کودکی‌اش را ناشی از نفرینی کهن می‌داند، یک کتاب مرموز را می‌یابد که داستانش دو قرن قبل در بالکان می‌گذرد که اتفاقات آن بسیار مشابه به سرگذشت خانواده‌ او است.

این دختر احساس می‌کند او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های موازی بسیاری زیسته‌اند، و حالا نوبت او بوده تا با رمزگشایی از کتاب و پیدا کردن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به همه‌ی این زندگی‌های زیسته معنا ببخشد. لیلی باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده رازها و حقایق گذشته و آن چه بر مادر و خانواده‌اش گذشته را بردارد.

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت 14 / دانلود قسمت 14 فصل 1 سریال نوبت لیلی / دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی

لیلی باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده رازها و حقایق گذشته و آن چه بر مادر و خانواده‌اش گذشته را بردارد. در حالی که لیلی به دنبال یافتن قبیله‌ی گلباد است، شهبانو تصمیم می گیرد به زادگاه اجداد گلبادی اش برود و کتاب نوبت لیلی را پیدا کند.

با یافتن کتاب نوبت لی‌لی، لیلی هم به این نتیجه می رسد که پاسخ‌هایش را می‌تواند در این کتاب پیدا کند. در حالی که لیلی با کاوش بیشتر در کتاب، پی به اهمیت نگارگری گم شده شان می‌برد، همایون به واکاوی گذشته‌اش می‌پردازد و شهبانو یک قدم دیگر به هدفش نزدیکتر می‌شود.

لیلی می‌خواهد محتویات صندوق امانات مرموز را به پدرش نشان دهد اما یک مشتری همایون را یاد شب شروع تمام این ماجرا می اندازد و سرنخ تازه ای به او می دهد و باعث به وجود آوردن اتفاقات جالبی در سریال می‌شود.

حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان، علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث و علیرضا جعفری از بازیگران مطرحی هستند که در اولین سریال روح الله نقش‌آفرینی کرده‌اند. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با این بازیگران، مطلب بیوگرافی بازیگران نوبت لیلی را مطالعه فرمایید.

به علاوه، اگ نمی‌دانید دقیقا در چه روزهایی منتظر این سریال باشید، مطلب روز و ساعت پخش سریال نوبت لیلی می‌تواند به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت سوم سریال نوبت لیلی

دانلود قسمت چهارم سریال نوبت لیلی

دانلود قسمت 14 سریال نوبت لیلی

دانلود قسمت یازدهم سریال نوبت لیلی
دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی / دانلود قسمت چهاردهم فصل یکم نوبت لیلی / دانلود قسمت جدید سریال نوبت لیلی

برای دانلود قسمت چهاردهم سریال نوبت لیلی با ترافیک نیم بها می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت چهاردهم با کیفیت 480p: لینک

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت 14 با کیفیت 720p: لینک

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت چهاردهم با کیفیت 1080p: لینک

دانلود سریال نوبت لیلی قسمت 14 به صورت یکجا: لینک

مطالب بیشتر در مجله خبری آی تی و دیجیتال:

.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید